O1 TDi 74kw 4x4 vs. 74kw

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Losky
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Registrován: 04 bře 2008, 00:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Losky »

Fantomeš píše:
Losky píše:
subz3ro_tdi píše: Tak uz mi je jasne preco stale inklinujes k O1 ;)
Ja by som tam nejake ulozenia a tycky navyse bral... mile rad si to budem servisovat a menit (rofl)
Teď tě trošičku nechápu?:)
Jednou za 60000kiláků vyměnit olej a filtr to je toho.... (LOL)
Tak vyměnit olej a filtr by mě vůbec netrápilo, ale nechtělo by se mi řešit další věci jako poloosy, klouby, ramena atd.
Uživatelský avatar
Losky
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Registrován: 04 bře 2008, 00:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Losky »

Fantomeš píše:
Losky píše:
subz3ro_tdi píše: Tak uz mi je jasne preco stale inklinujes k O1 ;)
Ja by som tam nejake ulozenia a tycky navyse bral... mile rad si to budem servisovat a menit (rofl)
Teď tě trošičku nechápu?:)
Jednou za 60000kiláků vyměnit olej a filtr to je toho.... (LOL)
Tak vyměnit olej a filtr by mě vůbec netrápilo, ale nechtělo by se mi řešit další věci jako poloosy, klouby, ramena atd.
Uživatelský avatar
Losky
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Registrován: 04 bře 2008, 00:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Losky »

derobo píše:Ja osobne mám 4x4, 74Kw Octavia a môžem povedať že sa mi na nej jazdí super, aj keď je pravda, že po načipovaní a zmene turba by to chcelo tú dlhšiu prevodovku bez úprav to bolo lenivé auto. Tá spotreba je naozaj okolo 7, litrov. Dá sa ísť aj za menej ale to je už len s ľahkou nohou. Takže ja by som bral určite 4x4 hlavne kôli zime. V zime je to naozaj super a úplne to stačí, ale ak by som si mohol vybrať tak by som bral určite 100 kw 4x4. Väčší výkon sa vždy zíde. A ak mám povedať o 81 kw rotačke, tak tú máme na firme a to je po načipovaní super zvezenie za super sportrebu dlhodobo do 5L. Takže podľa mňa si treba vybrať podľa toho čo človek potrebuje a čo mu vyhovuje.
Problém je v tom, že se mi nechce hned po koupi řešit převodovku a turbo. Určitě necham udělat čip, ale tím to asi končí. Spotřeba je jen o noze, kdo s tím jezdí. Třeba by mě ty kvalty ani netrápily. Nevím. Dálnice jezdím minimálně. Spíš tak 3x do měsíce a do 120km. Prostě jsem v tom nejel. Jen chci něco, aby to jelo aspoň jako ta má fabka s možná 100kw. Proto mě nejvíc láká ASZ. Kdyby byla te 4x4, tak bych asi neváhal. Jinak ta 81kw je taky 4x4?
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

O1 TDi je 4x4 jen 66kW+5tikvalt a 74kW+6kvalt .....
Uživatelský avatar
Losky
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Registrován: 04 bře 2008, 00:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Losky »

Vici píše:O1 TDi je 4x4 jen 66kW+5tikvalt a 74kW+6kvalt .....
Škoda, že nedělali i tu 81kw. Jinak ta 81kw jezdí po čipu dobře?
Kdybych nesehnal slušnou ASZ, tak si to chci posychrovat, abych hned měl něco v záloze
Uživatelský avatar
Losky
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Registrován: 04 bře 2008, 00:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Losky »

Vici píše:O1 TDi je 4x4 jen 66kW+5tikvalt a 74kW+6kvalt .....
Škoda, že nedělali i tu 81kw. Jinak ta 81kw jezdí po čipu dobře?
Kdybych nesehnal slušnou ASZ, tak si to chci posychrovat, abych hned měl něco v záloze
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

81 kw po čipu se dostane někam ke 100kw, a jede to fakt dobře :) kolikrát asr zasahuje i na 3° :D
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Uživatelský avatar
Losky
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Registrován: 04 bře 2008, 00:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Losky »

Tak to mám na výběr ze 3 motorizací. 74 ATD, 81kw a 96kw. Jedná se mi o výbavu. Chci ESP, výhřevy, climatronic, xenony. Kdybych nesehnal pěknou 96, tak mám radši asi vzít rotačku, ne?
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

rotačkou nic nezkazíš, ba naopak. Nadruhou stranu pro ASZ (96kw) platí při úpravách "Za méně peněz o něco více muziky"
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Uživatelský avatar
Losky
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Registrován: 04 bře 2008, 00:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Losky »

Thomy píše:rotačkou nic nezkazíš, ba naopak. Nadruhou stranu pro ASZ (96kw) platí při úpravách "Za méně peněz o něco více muziky"
Jj, prvořadá je ASZ. Kdybych nemohl sehnat, tak stačí 81kw a čip. Pokud se dají lepší vstřiky, tak to po čipu půjde asi dál, jak 100kw?
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Thomy píše:rotačkou nic nezkazíš, ba naopak. Nadruhou stranu pro ASZ (96kw) platí při úpravách "Za méně peněz o něco více muziky"
spíše za o hodně méně peněz o hodně více muziky... :)
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Losky píše:
Thomy píše:rotačkou nic nezkazíš, ba naopak. Nadruhou stranu pro ASZ (96kw) platí při úpravách "Za méně peněz o něco více muziky"
Jj, prvořadá je ASZ. Kdybych nemohl sehnat, tak stačí 81kw a čip. Pokud se dají lepší vstřiky, tak to po čipu půjde asi dál, jak 100kw?
Celý vstřiky měnit nemusíš, stačej jenom trysky. S764 + chip a máš tam cca přes 140 koní. Potom už tě limituje turbo. Záleží kolik chceš do toho vrazit. Mně třeba k povození stačí 81kw a chip
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Uživatelský avatar
Losky
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Registrován: 04 bře 2008, 00:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Losky »

Thomy píše:
Losky píše:
Thomy píše:rotačkou nic nezkazíš, ba naopak. Nadruhou stranu pro ASZ (96kw) platí při úpravách "Za méně peněz o něco více muziky"
Jj, prvořadá je ASZ. Kdybych nemohl sehnat, tak stačí 81kw a čip. Pokud se dají lepší vstřiky, tak to po čipu půjde asi dál, jak 100kw?
Celý vstřiky měnit nemusíš, stačej jenom trysky. S764 + chip a máš tam cca přes 140 koní. Potom už tě limituje turbo. Záleží kolik chceš do toho vrazit. Mně třeba k povození stačí 81kw a chip
Tak v tom teda moc velkej rozdíl není s těma tryskama. Píšete tady, že když se dá čip, tak asi 100kw, což je asi 136hp a s tryskama a čipem asi 140hp, tak to se mi nějak nezdá. S tryskama bych čekal nárust tak na 150hp
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Losky píše:
Thomy píše:
Losky píše: Jj, prvořadá je ASZ. Kdybych nemohl sehnat, tak stačí 81kw a čip. Pokud se dají lepší vstřiky, tak to po čipu půjde asi dál, jak 100kw?
Celý vstřiky měnit nemusíš, stačej jenom trysky. S764 + chip a máš tam cca přes 140 koní. Potom už tě limituje turbo. Záleží kolik chceš do toho vrazit. Mně třeba k povození stačí 81kw a chip
Tak v tom teda moc velkej rozdíl není s těma tryskama. Píšete tady, že když se dá čip, tak asi 100kw, což je asi 136hp a s tryskama a čipem asi 140hp, tak to se mi nějak nezdá. S tryskama bych čekal nárust tak na 150hp
Je to tak. Limitem je turbo. Já osobně bych šel do VB + R520, ale to už je asi jiná kapitola.
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Tak o pár kapitol dál. :D
Ještě hlava čerpadla, ic, spojka...
Jinak ten pětikvalt je na dálnici na pětku asi jako pětikvalt předohrab 81kW.
Sice má pomalejší diferák, ale rychlejší pětku. :)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“