Stránka 4 z 6

Napsal: 09 lis 2011, 12:01
od JendoV
Zahriatie RJ nezabralo :(

Edit: nezabrala ani výmena RJ (wallbash)

Napsal: 12 lis 2011, 17:28
od diego191
sharred píše:Příští týden nechám přetěsnit a nastavit vstřiky - podle všeho ,co jsem se dočetl na forech by to měla být netěsnost vstřiků - vstřiky měnit nebudu,protože podle vagu i dalších pokusů jsou dobré.Potom dám vědět,jak to dopadlo...........
Nedalo mi to a sehnal jsem funkční vstřikovače, dal je tam a nepomohlo to. Takže jsem tam dal zpátky ty moje s vyměněnými těsněními. Hodnoty na vagu se na bloku 013 citelně zlepšily, ale to je tak všechno. V zátěži stejně běží na tři válce. Asi začnu shánět ŘJ, protože už fakt nevím.

Napsal: 13 lis 2011, 13:35
od MKTech
V uvahu připadá něco s některým ventilem,nebo ohlá ojnice. tak jak tak hlava důle a uvidíš.

Napsal: 13 lis 2011, 14:30
od diego191
MKTech píše:V uvahu připadá něco s některým ventilem,nebo ohlá ojnice. tak jak tak hlava důle a uvidíš.
Hlavu už jsem měl dole, když to bylo potkaný. Přesahy na pístech jsou stejné. Ventily a zdvihátka jsou vyměněné, nevylučuji však, že by tam bylo něco zanedbáno. Když odpojím regulaci turba, tak problém zmizí.

Závada se dá vyvolat dvěma způsoby:
-Prošlápnutím pedálu na podlahu (přes 3tis ot.) a jeho rychlým uvolněním, zejména za studena začne jít na tři válce a pokud jej nechám takto běžet, do 20s se to zase srovná.
-Rychlou akcelerací do prudkého kopce nebo zatáčky

Projevuje se to i na teplém motoru, ale v mnohem menší míře.

Napsal: 21 lis 2011, 05:44
od josef10
diego191 píše:
pokornasek.pepan píše:nevim co tu resite ,nejvetsi problem kolem PD a vstriku je el. lista vstrikovacu,tady vam to i sedi kdyz prohodi vstriky tak ma hodnoty porad stejne.zavadu diagnostika vetsinou nepise.tak neres a kup listu za 1400 novou original,vymen a jezdi. (LOL)

Dneska jsem běžel koupit tu lištu s kabelama ke vstřikum, vyměnil ji a problém přetrvává... :/ Stačí to prošlápnout za studena na volnoběh ke 3000ot. a už běží na tři válce.

koukam ze ti mistr pokornasek.pepan dobre poradil..... (crazy)... tlaky ve valcich mas ok?

Napsal: 21 lis 2011, 07:17
od diego191
josef10 píše:
diego191 píše:
pokornasek.pepan píše:nevim co tu resite ,nejvetsi problem kolem PD a vstriku je el. lista vstrikovacu,tady vam to i sedi kdyz prohodi vstriky tak ma hodnoty porad stejne.zavadu diagnostika vetsinou nepise.tak neres a kup listu za 1400 novou original,vymen a jezdi. (LOL)

Dneska jsem běžel koupit tu lištu s kabelama ke vstřikum, vyměnil ji a problém přetrvává... :/ Stačí to prošlápnout za studena na volnoběh ke 3000ot. a už běží na tři válce.

koukam ze ti mistr pokornasek.pepan dobre poradil..... (crazy)... tlaky ve valcich mas ok?
Tlaky jsou OK, na všech válcích je 30Bar.
Zkusím ještě kouknout na nastavení táhla turba jako to udělal JendoV a vypadá to, že to tím vyřešil.

Napsal: 22 lis 2011, 15:57
od JendoV
Vyriešil-nevyriešil ... potlačil som príznaky ale neviem čoho, predpokladám že sa to časom začne prejavovať znovu. :roll:

Napsal: 22 lis 2011, 16:01
od diego191
JendoV píše:Vyriešil-nevyriešil ... potlačil som príznaky ale neviem čoho, predpokladám že sa to časom začne prejavovať znovu. :roll:
To jsem z toho jelen... Já jsem se včera dobejval na to táhlo turba, ale nemůžu to povolit, takže ho asi budu muset vyndat celý. I když teď si mě odradil.

Ale chci ještě změřit tlak oleje a ještě vyměnit čidlo tlaku na sacím potrubí. Nezkoušel si něco z toho, abych to nedělal zbytečně?

Napsal: 22 lis 2011, 16:29
od adi
diego191 píše:
JendoV píše:Vyriešil-nevyriešil ... potlačil som príznaky ale neviem čoho, predpokladám že sa to časom začne prejavovať znovu. :roll:
To jsem z toho jelen... Já jsem se včera dobejval na to táhlo turba, ale nemůžu to povolit, takže ho asi budu muset vyndat celý. I když teď si mě odradil.

Ale chci ještě změřit tlak oleje a ještě vyměnit čidlo tlaku na sacím potrubí. Nezkoušel si něco z toho, abych to nedělal zbytečně?
Jestli se můžu zeptat,když to nasčítáš,kolik jsi do toho už vrazil?

Napsal: 22 lis 2011, 17:13
od diego191
adi píše:
diego191 píše:
JendoV píše:Vyriešil-nevyriešil ... potlačil som príznaky ale neviem čoho, predpokladám že sa to časom začne prejavovať znovu. :roll:
To jsem z toho jelen... Já jsem se včera dobejval na to táhlo turba, ale nemůžu to povolit, takže ho asi budu muset vyndat celý. I když teď si mě odradil.

Ale chci ještě změřit tlak oleje a ještě vyměnit čidlo tlaku na sacím potrubí. Nezkoušel si něco z toho, abych to nedělal zbytečně?
Jestli se můžu zeptat,když to nasčítáš,kolik jsi do toho už vrazil?
12k za trysky na vstřikách
1400 za el. lištu do hlavy
1k za těsnící sadu na vstřiky
2k za filtry
2k za kompresiometr

Napsal: 22 lis 2011, 18:11
od JendoV
diego191 píše:
JendoV píše:Vyriešil-nevyriešil ... potlačil som príznaky ale neviem čoho, predpokladám že sa to časom začne prejavovať znovu. :roll:
To jsem z toho jelen... Já jsem se včera dobejval na to táhlo turba, ale nemůžu to povolit, takže ho asi budu muset vyndat celý. I když teď si mě odradil.

Ale chci ještě změřit tlak oleje a ještě vyměnit čidlo tlaku na sacím potrubí. Nezkoušel si něco z toho, abych to nedělal zbytečně?
Ja som tiež hodinu cítil ako gynekolog kým som povolil tú kontramatku... :x
Okrem výmeny vstrikov a zámeny N75 som nič iné vymeniť neskusal.

Napsal: 24 lis 2011, 23:10
od SpeedyJ
máš správně nastavený šrouby na vahadlech vstřiků ?

Napsal: 25 lis 2011, 10:49
od diego191
SpeedyJ píše:máš správně nastavený šrouby na vahadlech vstřiků ?
Mám... Dělal jsem to sice bez budíku, ale za to několikrát a vždy se stejným výsledkem.

Napsal: 25 lis 2011, 21:34
od SpeedyJ
diego191 píše:
SpeedyJ píše:máš správně nastavený šrouby na vahadlech vstřiků ?
Mám... Dělal jsem to sice bez budíku, ale za to několikrát a vždy se stejným výsledkem.
múžeš udělat shrnutí co vše jsi vyměnil za nové a co jsi zkontroloval? je to tu rozlezlý po 4 stranách a celkem nepřehledný...

Napsal: 26 lis 2011, 08:29
od JendoV
Speedyj
(Vy)riešil som to aj ja, v mojej téme písal čo všetko skúšal, máme rovnaké príznaky http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... c&start=90