Stránka 4 z 7

Napsal: 18 srp 2011, 08:46
od Taxi5
Tak ono je to logický nemáme tu výplaty jako v německu a úprava na nějakejch 180-200hp není úplně levná. Každej by chtěl kompromis kvalita cena. Je rozdíl upravit si auto za 20tis a za 40 tis. Taky by se mě líbíla fungl nová race spojka, nový VB, nový brzdy atd. Ale holt nekradu jak naši politici. Chápu tvou myšlenku ale jde tu pořád o love žejo

Napsal: 18 srp 2011, 09:29
od nogis
Právě že každej chce super úpravy, ale investovat nechce. U nás je problém vůbec prodat kvalitní věci, protože těch, kteří přemýšlí je pomálu. :roll:

Napsal: 18 srp 2011, 09:38
od Forest
Taxi5 píše:...ale jde tu pořád o love žejo
Prave proto. Clovek se musi rozmyslet. Bud koupit "nahrazku" za X s tim, ze si je vedom toho, ze je to kompromis a zije s tim nebo si casem koupi "kvalitu" a bohuzel plati dvakrat, pricemz za "pouzitou nahrazku" moc penez pri prodeji nedostane. ... nebo si pocka, tre bidu s nouzi a nasetri si rovnou na "kvalitu".

... a nebo se na to rovnou vykasle :D

Napsal: 18 srp 2011, 09:57
od Taxi5
Je to o prioritách. Ale jako to se takhle nemůžem bavit. To je jak kdybys řekl že někdo si koupí (náhražku) octavii r. v. 2002 za 100tis a nebo někdo si koupí (kvalitu) octavii r. v. 2011 za 600tis. Je to prostě o lovech co si budeme povídat. Jde upravit auto za já nevim třeba 20-30tis z použítých komponent a nebo za 80tis z nových. A kdyby to šlo jen z těch nových tak věřím že toto fórum ani neexistuje protože takovouhle úpravu by si mohlo dovolit maximalně 10% lidí co tu je.

Napsal: 18 srp 2011, 20:02
od JohnnyBOSS
Nogis: tak mi prosim barvite popis,k cemu tam ta trubka je? Muzes vynechat to,jak porad praska atd,to uz vim:D jinak s tema penezma to mas tezky. Podivej se,kolik lidi pouziva pro upravy repasovany turba. Vsichni jsou divni? :D a s tim premyslenim je to taky sporny. Kdyby lidi nepremysleli, vubec by nevznikaly napady,jak neco udelat levneji. Jinak souhlas s taxi5:)

Napsal: 20 srp 2011, 11:47
od Vici
Občas platí - nejsem tak bohatý, abych mohl kupovat levné věci... :roll:

Napsal: 20 srp 2011, 12:32
od Taxi5
(rofl) to je dobrý. Ale pokušení je občas silnější.

Napsal: 20 srp 2011, 20:40
od JohnnyBOSS
Čekam, kdo jako prvni vytáhne Ladasovy opice a banány :D

Napsal: 22 srp 2011, 06:19
od nogis
JohnnyBOSS píše:Nogis: tak mi prosim barvite popis,k cemu tam ta trubka je? Muzes vynechat to,jak porad praska atd,to uz vim...
nevím o tom, že by tahle trubka pořád praskala, sem tam povolí zámky na bajonetu, ale jinak nemá co. :?

Napsal: 22 srp 2011, 07:12
od Vici
on asi myslel jinou trubku... (LOL)

Napsal: 22 srp 2011, 19:41
od JohnnyBOSS
no bavíme se o té zploštělé, co vede od turba do IC, ne? Já ARL nemám, ale co čtu reakce tak to dost praská a mění to.

To ale předmětem diskuse není, prvotní dotaz byl k čemu tam ta trubka slouží, když ji nemůže nahradit gumová tlaková hadice?

Napsal: 22 srp 2011, 19:45
od mgbiker
no tie gumene hadice sa dost naduvaju ked pridas a kedze to ide natesno okolo rozvodov tak by sa to tam nezmestilo lebo aj ta hlinikova trubka je splastena aby tam vosla a nieto este gumena ktora by sa tam este nafukovala

Napsal: 22 srp 2011, 19:48
od JohnnyBOSS
je to hadice do pěti barů a je určená na olej do nějakejch strojů, ta se prej nenafoukne :)

Napsal: 22 srp 2011, 19:49
od JohnnyBOSS
ale jinak chápu připomínku, že ta trubka je tam kvůli místu. Někde jsem zase slyšel názor, že se tam 60mm trubka vpohodě vleze (nebavím se o ARL)

Výměna Turba Octavia 81KW AHF za 110KW ARL

Napsal: 17 kvě 2013, 18:27
od Lukee000
zdarec chlapy chtel bych se zeptat jestli me bude pasovat na octavku (AHF 81 KW) tohle turbo ( Golf IV, Bora, Toledo II, Leon, Ibiza, Audi A3)
1.9TDI 110kw, motor ARL 038253016G s tim ze tam dam pouze tu redukci ( http://www.turbosport.cz/1733-redukce-v ... -na-v.html# ) a nebo vymenim tu hadici co jde k turbu...nasel jsem ze se ty turba delaly myslim dva typy a kazde melo trochu jinak pootoceny ty vystup.nerad bych objednal turbo a pak ho tam nemohl napasovat.... jinak tady je i stranka na ktere jsem si to nasel http://www.autodilyfk.cz/stranky/nabidka_turbo_cz.html
co si o tom myslite?vim ze je samozrejme lepsi dat turbo nove ale nechce se me do toho sypak hromada penez protoze auto pujde do sveta ale turbo mam v haji a kdyz uz ho budu menit tak bych chtel dat vetsi turbo kdyz je za stejnou cenovku... diky za kazdou radu :worthy: