konec...sorry všem

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kevino »

tonda píše:Už někoho podved,že ho napadáte?Nebo jsi někdo léčí své mindráky?
uz sme sa mu ospravedlnili tak sa ukludni (LOL)
Uživatelský avatar
Indi
Přispěvovatel
Příspěvky: 462
Registrován: 27 led 2006, 18:54
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Indi »

Už se něco ví?
Audi cab AVF 190kW/518Nm
Seat Alhambra 190PS/420Nm
Audi A4 3.0TDI Q 150kW/450Nm
MaraB
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 12 zář 2006, 12:16
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaraB »

Stale se ceka na verdikt rozhodcich :D
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

takze uz to prislo..zatim nebylo moc času,ale odzkoušeno na Octě 2,0i r.v.2000............mluvi to se všema jednotkama.......................pak sem zkoušel Astru 1,9td 1999 s tou si to taky povida.............v tejdnnu vyzkoušime Renaulty

...........takze kdo chce levnou diagnostiku co bezi po K-line tak muze odjednavat

(jinak prej uz pracujou na kabelu pro can-bus)
MaraB
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 12 zář 2006, 12:16
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaraB »

Diky za zpravy .. VAG i Opel Tech 2 mam odzkouseny osobne, ale nemam duvod Bombastikovi neverit ze to jelo i na Renaultech s DDT2000 nebo Hondou s HondaLoggerem :D Obecne - pojede to na vsem co komunikuje pres K-line .. Otazkou je jen najit vhodny SW :-D

Jinak, jelikoz autorem toho prevodniku jsem ja, uvedu veci na pravou miru, aby nedoslo k nejakym famam :

1) dalsim krokem by mel byt USB K-line s cipem FTDI FT232R + Si9243. Hodne lidi nema COM port, takze tohle je logicky krok. Opel Tech 2 se ovsem na USB chova dost nevypocitatelne, takze momentalne s digitalnim osciloskopem doma zjistuji jake jsou rozdily v datovem toku pres COM a USB pri chodu OT2

2) kdyz se zadari a budou zajemci, mozna se pustim do stavby prevodniku s ELM327 (to je tedy ten zminovany multiprotokol vcetne CAN-BUS)

3) pokud sezenu dump, mozna budu schopny seskladat i VAG-COM HEX-CAN USB .. ale to neni moje priorita

4) co se tyka SW, mam spadeno na AB-COM, nastupce Opel Tech 2 .. ktery umi navic LIVE DATA .. a to myslim vazne :) Ale diky formatu ulozeni chybovych kodu nebude preklad tak jednoduchy jako u Opel Techu 2 ktery jsme prelozili s kamosema .. A ktery ted posilam lidem.

Obrázek


P.S. Kdo mi veri, ten mi veri, kdo mi neveri .. tomu nic nenutim (rofl)
Uživatelský avatar
bubocbr
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 23 led 2006, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od bubocbr »

to: MaraB Ak to dotiahnes do zdarneho konca bude super :kol111:
MaraB
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 12 zář 2006, 12:16
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaraB »

bubocbr píše:to: MaraB Ak to dotiahnes do zdarneho konca bude super :kol111:
.. na to odpovim jen svoji oblibenou vetou : nic neslibuji, ale pokusim se :D

P.S. obcas by se mi hodila pomoc lidi ochotnych pomoct treba s prekladem z nemciny, nebo udelat recenzi technickych vyrazu ktere prelozim - ale pritom necekajici ze na tom vydelaji balik penez .. Zajemci piste na muj mail.
Uživatelský avatar
Indi
Přispěvovatel
Příspěvky: 462
Registrován: 27 led 2006, 18:54
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Indi »

Nějaké postupy?
Audi cab AVF 190kW/518Nm
Seat Alhambra 190PS/420Nm
Audi A4 3.0TDI Q 150kW/450Nm
MaraB
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 12 zář 2006, 12:16
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaraB »

Indi píše:Nějaké postupy?
To je dotaz na koho a na co konkretne ?
Uživatelský avatar
Indi
Přispěvovatel
Příspěvky: 462
Registrován: 27 led 2006, 18:54
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Indi »

To je dotaz na rozhodčí.Jak to funguje?Nějak to utichlo.
Audi cab AVF 190kW/518Nm
Seat Alhambra 190PS/420Nm
Audi A4 3.0TDI Q 150kW/450Nm
MaraB
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 12 zář 2006, 12:16
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaraB »

Ano, utichlo ... zjistilo totiz se ze to jede jak ma ... (noteeth)
morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od morose »

no ja zatim neuspěl s tou astrou 1.8 z roku 1994. Pravdou ale je, že ji program nemá v nabídce. Jinak marně čekám na vhodného opla... ;)

Jinak co se týče renaultů to zkusím těžko, protože Bombastik v letáku sliboval cituji: " ...námi dodávaný soft DDT2000..." který však dodavatel a výrobce MaraB nemá, tudíž jsem ho neobdržel a není čím testovat. :P Jinak provedení a cena interfejsu je na dobré úrovni.

Napadlo me zda by s Opel tech nechodil i můj starý kabel max232/si9243 ..?
pett
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 522
Registrován: 30 zář 2006, 13:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Příbram

Příspěvek od pett »

má zkušenost,VAG iOPEL jedou jak mají,na Renaultech také funguje,načetl jsem u Laguny II 1.9 dci 2003 asi 5 jednotek,načetl i smázl chyby(porovnával jsem podle jiné diagnostiky) problém vidím jen v tom , že načtené DTC se objevují jen jako číselný kod bez jakéhokoliv popisu chyby,navíc kódy jsou nějaké renaulťácké,takže jsem dokázal identifikovat jen třeba motor podle Bosche ESI,ale například chybu airbagu ,,
DTC 9004,, jsem zatím nikde nenašel.
Ale jinak bych řekl že co bylo slibováno tak funguje,nikde se už nepsalo v jakém rozsahu která diagnostika funguje,takže podle mne žádnej podvod.
Jinak má zkušenost s Bombastikem i Márou velmi dobrá.
váha
Aktivista
Příspěvky: 3886
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

ehm takoví malý dotaz,tyhle programy jako hondloger,DDT2000 bo ja kse to menuje,atd. nefungujou s klasickým kabelem založený na čipu Si pro VAG-COM?
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
MaraB
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 12 zář 2006, 12:16
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaraB »

váha píše:ehm takoví malý dotaz,tyhle programy jako hondloger,DDT2000 bo ja kse to menuje,atd. nefungujou s klasickým kabelem založený na čipu Si pro VAG-COM?
No jasne ze fungujou :-)
Ja to rikam porad ze jsem nedelal zadny zazrak, ze HW sam o sobe dela jen takovych 20% maximalne a zbytek dela spravny vyber softu.

S mym prevodnikem pojede KAZDY soft, ktery nepotrebuje svuj specialni HW .. VagTacho by s tim klidne taky jel, kdyby jej autor programu nenapsal schvalne tak ze vyzaduje svuj HW ..

Takze snad je ted uz jasne ze to co jsem nabizel nebyl podvod, slo jen o to k tomu najit a vybrat ten spravny SW. HondaLogger, Nissan Explorer, DDT2000, VAG-COM do verze 409, Opel Tech 2, AB-COM ... To vse jsou softy ktere nepotrebuji HW klic.

Mym cilem bylo nabidnout neco co by umelo predevsim Oply a pak co nejvice dalsiho. To se i stalo, odzkouseli jsme to se vsemi zminenymi SW, ale v lidech to vzbudilo spise negativni reakce a vice mene i tuto diskuzi.

Rekl bych podle hesla : kazdy dobry skutek musi byt po zasluze potrestan (noteeth)

Shrnuto a podtrzeno : jelikoz me diagnostika nezivi a mam to jen jako konicek, rozhodl jsem se po vsech tech negativnich reakcich ukoncit aktivity. Doma mam jeste posledni varku prevodniku, tu rozprodam a asi koncim. Dalsi veci uz budu delat jen pro sebe a zname .... Napriklad pocesteni AB-COMu je uz temer hotove. Podarilo se mi dokonce zapnout funkce ktere byly skryte, jako napr uprava KM...

Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“