Úbytek kroutícího momentu po 250000 km
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Slusny spolahlivy kabel pocitaj okolo 80€, takze az take lacne to nebude. Nejde ti len o logovanie ale aj o vyhodnotenie v suvislosti s chovanim auta a pozretie aj inych veci ako je fyzicka kontrola regulacie turba atd... Fanusik mozes byt, ale skusenosti nemas, pokial dostanes nejaky zaklad tak sa nieco na forach nacitas.
Na jednej strane krmis autorizak mastnymi sumami (myslim vseobecne aj za zakladny servis) a na druhej strane spekulujes nad par stovkami pre cloveka co nema logo skoda na monetrkach ale sa tomu rozumie.
Na jednej strane krmis autorizak mastnymi sumami (myslim vseobecne aj za zakladny servis) a na druhej strane spekulujes nad par stovkami pre cloveka co nema logo skoda na monetrkach ale sa tomu rozumie.
Passat Variant B5 99, AFN 81kW
-
kybosdieselpower
- Sběrač informací
- Příspěvky: 37
- Registrován: 28 srp 2011, 07:13
Ten nápad s odmontováním KATu měli servisní technici taky ale jednak tam bylo poměrně značné riziko, že už to nebude možno namontovat zpět a katalyzátor není cenově zanedbatelná položka a jednak neměli po ruce nějaké udělátko, které by zamezilo vystupujícím spalinám opálit všechno kolem a pak se jim také nechtělo jezdit po městě bez tlumiče v době zvýšené policejní aktivity.ROBIG píše:Kouřivost zkoušeli i servisní technici, fouká to z koncovky a dle svých zkušeností vyloučili i ucpaný tlumič.
Promiň ale větší blbost jsem neslyšel.![]()
Dej si před ústa pár kapesníků nadechuj nosem a vydechuj ústy a uvidíš jak se Ti bude dýchat
jojo servisni technici v autorizaku obcas mivaj i napadykybosdieselpower píše:Ten nápad s odmontováním KATu měli servisní technici taky ale jednak tam bylo poměrně značné riziko, že už to nebude možno namontovat zpět a katalyzátor není cenově zanedbatelná položka a jednak neměli po ruce nějaké udělátko, které by zamezilo vystupujícím spalinám opálit všechno kolem a pak se jim také nechtělo jezdit po městě bez tlumiče v době zvýšené policejní aktivity.ROBIG píše:Kouřivost zkoušeli i servisní technici, fouká to z koncovky a dle svých zkušeností vyloučili i ucpaný tlumič.
Promiň ale větší blbost jsem neslyšel.![]()
Dej si před ústa pár kapesníků nadechuj nosem a vydechuj ústy a uvidíš jak se Ti bude dýchat
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
Bál bych se jedině prasklých šteftů na turbu, jinak nestane se nic závažnýho za tu chvilku a ani zvukový projev není strašný, turbo ten hluk dost naseká.kybosdieselpower píše:Ten nápad s odmontováním KATu měli servisní technici taky ale jednak tam bylo poměrně značné riziko, že už to nebude možno namontovat zpět a katalyzátor není cenově zanedbatelná položka a jednak neměli po ruce nějaké udělátko, které by zamezilo vystupujícím spalinám opálit všechno kolem a pak se jim také nechtělo jezdit po městě bez tlumiče v době zvýšené policejní aktivity.ROBIG píše:Kouřivost zkoušeli i servisní technici, fouká to z koncovky a dle svých zkušeností vyloučili i ucpaný tlumič.
Promiň ale větší blbost jsem neslyšel.![]()
Dej si před ústa pár kapesníků nadechuj nosem a vydechuj ústy a uvidíš jak se Ti bude dýchat
Promiň ale nechápu tvoje myšlení.
Nedáš dopustit na autorizák kde ani nejsou schopni udělat a uložit LOG nechceš dát auto prohlédnout garážníkovi kterej o tom nejspíš ví víc než všichni v tom autorizáku dohromady a přitom si chceš koupit kabel aniž bys tomu trochu sám rozuměl.Kabel si kup a pak už Tě budou vítat v autorizáku s otevřenou náručí protože s tím bez znalostí naděláš samou neplechu a budeš jenom platit.Proč vlastně žádáš radu od garážníků tady (můj odhad tak 95% lidí tady) když garážníkům nevěříš.To s tou radou poběžíš radit frajerovi s logem na zádech do oblíbeného autorizáku?
Pokud máš nalítáno 300 000 na spotřebu tak budeš mít pěknou vrstvu karbonu v sacím potrubí.Při koupi mého auta tam byla vrstva cca 4mm a nevěřil bys co to udělalo s výkonem auta.po vyčištění lítá jako za mlada.
Nedáš dopustit na autorizák kde ani nejsou schopni udělat a uložit LOG nechceš dát auto prohlédnout garážníkovi kterej o tom nejspíš ví víc než všichni v tom autorizáku dohromady a přitom si chceš koupit kabel aniž bys tomu trochu sám rozuměl.Kabel si kup a pak už Tě budou vítat v autorizáku s otevřenou náručí protože s tím bez znalostí naděláš samou neplechu a budeš jenom platit.Proč vlastně žádáš radu od garážníků tady (můj odhad tak 95% lidí tady) když garážníkům nevěříš.To s tou radou poběžíš radit frajerovi s logem na zádech do oblíbeného autorizáku?
Pokud máš nalítáno 300 000 na spotřebu tak budeš mít pěknou vrstvu karbonu v sacím potrubí.Při koupi mého auta tam byla vrstva cca 4mm a nevěřil bys co to udělalo s výkonem auta.po vyčištění lítá jako za mlada.
CHrysler 300C 5.7 HEMI 
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro
-
kybosdieselpower
- Sběrač informací
- Příspěvky: 37
- Registrován: 28 srp 2011, 07:13
Tohle není zrovna exkluzivní vizitka navrhovaného prodejce z Aukra:mir77 píše:Hele, kupoval jsem svůj právě na Aukru, tak dva roky zpátky, tenkrát ještě na Feldu 1.3 MPI. Mám stejně modrej a fakt nevim, jestli to je ten samej dodavatelkybosdieselpower píše:A máte vyzkoušeno že konektor kabelu právě od tohoto dodavatele nezlikviduje protikus v autě? Dočetl jsem se na fórech takové informace, že levné čínské konektory nedodržují ani rozměry kolíků v konektoru a pokud se po nastrčení podaří ještě konektor vcelku vytáhnout, pak standardní konektor ze servisního VAGu už nemá v zásuvce kontakt, protože dutinky jsou roztažené. Nechci šetřit za každou cenu (aby to potom nebylo s výměnou zásuvky dražší).
Jednoho z těch servisáků jsem přiměl k tomu aby mi to privátně nalogoval (asi potřebují příjmy i pro sebe ne jen pro firmu).Ale řekl bych, že OBDII konektor je prostě OBDII konektor, aˇˇt ho vyrábí v ˇˇCíně nebo v Německu. Jelo mi to s Feldou, dvěma Fabkama 1.4, Octavie, Leony, Audiny A3. Nikdy jsem neměl problém
"Nedoporučuji!!! Sice kabel dorazil dle infa v aukci, ale po vložení disku do počítače mi byl ohlášen vir - trojský kůň. Ihned jsem napsal e-mail, ale na něj jsem již odpověď nedostal"
-
kybosdieselpower
- Sběrač informací
- Příspěvky: 37
- Registrován: 28 srp 2011, 07:13
Nejezdím vyloženě na spotřebu ale taky ne systémem brzda nebo plyn a v rámci povolených rychlostních limitů to auto prostě víc nežralo. Většina toho byla najetá po okreskách a tam se ten motor chová velice úsporně.ROBIG píše:Promiň ale nechápu tvoje myšlení.
Nedáš dopustit na autorizák kde ani nejsou schopni udělat a uložit LOG nechceš dát auto prohlédnout garážníkovi kterej o tom nejspíš ví víc než všichni v tom autorizáku dohromady a přitom si chceš koupit kabel aniž bys tomu trochu sám rozuměl.Kabel si kup a pak už Tě budou vítat v autorizáku s otevřenou náručí protože s tím bez znalostí naděláš samou neplechu a budeš jenom platit.Proč vlastně žádáš radu od garážníků tady (můj odhad tak 95% lidí tady) když garážníkům nevěříš.To s tou radou poběžíš radit frajerovi s logem na zádech do oblíbeného autorizáku?![]()
Pokud máš nalítáno 300 000 na spotřebu tak budeš mít pěknou vrstvu karbonu v sacím potrubí.Při koupi mého auta tam byla vrstva cca 4mm a nevěřil bys co to udělalo s výkonem auta.po vyčištění lítá jako za mlada.
Nechci hájit autorizák, kdybych jim tak moc věřil, nechal bych je dělat bez dozoru. Netvrdím že nechci dát prohlédnout auto znalci. Ale jaksi mi tu chybí garance, že je to znalec a ne puberťák, co to viděl na you tube.
V zásadě věřím jen tomu, co si sám změřím, zprostředkované informace jsou vždy nějak filtrované a většinou tendenčně upravené na rozdíl od primárních dat. Proto budu raději chvilku studovat a pak si koupím kabel a naměřím si to sám. Pak teprve nastane doba, kdy budu hledat nějakého vykladače písma, který ty průběhy zanalyzuje a dá nějaké doporučení i když neočekávám, že by se za výsledek své analýzy zaručil do té míry, že když bude ortel chybný, že by uhradil zbytečné náklady (což se dá dle mých zkušeností v servisu dosáhnout).
to kybosdieselpower: ty jsi šílenej kecal. Podle tvých příspěvků se zřejmě rád posloucháš, ale číst to fakt nejde. Víš co je LOG? Že ho chceš dělat? Kdyby byl každej tak chytrej jako ty, tak nemusí být servisy. A nemyslím autorizovanej servis - to není servis! Tam radu nehledej. Ale tobě to evidentně nemá cenu vysvětlovat.
Od stolu to stejně nikdo nevyřeší a od nikoho tady pomoct nechceš, tak zbytečně nezas*rej fórum. 
Od stolu to stejně nikdo nevyřeší a od nikoho tady pomoct nechceš, tak zbytečně nezas*rej fórum. VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
nogis píše:to kybosdieselpower: ty jsi šílenej kecal. Podle tvých příspěvků se zřejmě rád posloucháš, ale číst to fakt nejde. Víš co je LOG? Že ho chceš dělat? Kdyby byl každej tak chytrej jako ty, tak nemusí být servisy. A nemyslím autorizovanej servis - to není servis! Tam radu nehledej. Ale tobě to evidentně nemá cenu vysvětlovat.Od stolu to stejně nikdo nevyřeší a od nikoho tady pomoct nechceš, tak zbytečně nezas*rej fórum.
taky mi to tak nějak přijde
VW Bora 1.9TDi AHF - FB Sprint 764, jednohmota s HDS(2x3,5mm), chip by TDIFun - 154PS, 390nm
Aneb : "Nechcem to klasifikovať ako benevolentné počínanie, ale z globálneho aspektu ide o principiálne bazírovanie charakteru humánneho kompromisu"josef10 píše:chlapi, to je uz na vysokoskolska skripta.... ten pan je opravdovy mudrc a velky teoretik.... povolanim vystudovany vysokoskolsky fylosof....
CAHA 125 kW TDI CR
hahaha,
, neviem naco tu vypisuje a chce rady, ked s tym nic nerobi a len pise a pise. Pritom jeho "boh" je autorizak a my ostatni sme sprosti blbci, ktorym by auto nezveril. Takychto posielam otockou na opätku domov !!!! Nie som svina ani nejaky namyslenec, ale ked chce radu ale pritom si poradit neda, tak nie je o com stracat tu v tejto teme cas 
, neviem naco tu vypisuje a chce rady, ked s tym nic nerobi a len pise a pise. Pritom jeho "boh" je autorizak a my ostatni sme sprosti blbci, ktorym by auto nezveril. Takychto posielam otockou na opätku domov !!!! Nie som svina ani nejaky namyslenec, ale ked chce radu ale pritom si poradit neda, tak nie je o com stracat tu v tejto teme cas PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
-
kybosdieselpower
- Sběrač informací
- Příspěvky: 37
- Registrován: 28 srp 2011, 07:13
Tak už mám k dispozici log. Zkuste se na něj někdo podívat...
Sunday,30,October,2011,10:24:32
038 906 019 AF ,,0000SG 1110,
,Group A:,'003,,,,Group B:,'010,,,,Group C:,'011
,,otáčky,Vzduch/zdvih,Vzduch/zdvih,Poměr sepnutí,,Vzduch/zdvih,Absolut.tlak,Absolut.tlak,zátěž,,otáčky,Absolut.tlak,Absolut.tlak,Poměr sepnutí
,TIME,,,,,TIME,,,,,TIME,,,,
MARKER,STAMP, /min, mg/R, mg/R, %,STAMP, mg/R, mbar, mbar,%,STAMP, /min, mbar, mbar, %
,0.01,966,395.0,396.9,38.6,0.41,426.3,979,1010,29.0,0.83,903,1510,1020,29.9
,1.23,945,850.0,436.1,4.8,1.63,441.0,979,1081,100.0,2.03,1008,1520,1112,26.7
,2.43,1029,850.0,470.4,4.8,2.83,480.2,979,1173,100.0,3.23,1113,1550,1204,25.1
,3.66,1155,850.0,494.9,4.8,4.05,514.5,979,1265,100.0,4.46,1239,1591,1316,20.3
,4.89,1302,850.0,563.5,4.8,5.31,588.0,979,1459,100.0,5.71,1428,1703,1550,35.1
,6.11,1512,850.0,676.2,4.8,6.51,715.4,979,1816,100.0,6.94,1680,1816,1938,58.2
,7.36,1785,850.0,788.9,4.8,7.77,774.2,979,2040,100.0,8.19,1974,1948,2020,64.9
,8.59,2079,850.0,813.4,4.8,9.02,803.6,979,2060,100.0,9.42,2268,1948,1989,69.7
,9.84,2352,845.0,749.7,4.8,10.25,730.1,979,1887,100.0,10.67,2520,1979,1867,64.5
,11.07,2604,845.0,700.7,4.8,11.47,705.6,979,1867,100.0,11.87,2730,2009,1907,64.1
,12.27,2793,845.0,730.1,4.8,12.67,739.9,979,1999,100.0,13.07,2940,2050,2040,68.1
,13.47,3003,845.0,754.6,4.8,13.87,744.8,979,2081,100.0,14.27,3129,2071,2060,69.3
,14.67,3171,845.0,705.6,4.8,15.07,705.6,979,1999,100.0,15.45,3276,2081,1999,66.9
,15.87,3339,850.0,695.8,4.8,16.27,695.8,979,2020,94.9,16.67,3423,2091,2020,66.1
,17.07,3423,850.0,695.8,4.8,17.47,690.9,979,2040,100.0,17.87,3486,2091,2040,64.9
,18.27,3528,850.0,690.9,4.8,18.67,686.0,979,2060,100.0,19.08,3570,2091,2081,66.1
,19.47,3570,850.0,690.9,4.8,19.87,690.9,969,2071,100.0,20.27,3633,2091,2071,65.3
,20.68,3654,850.0,690.9,4.8,21.10,686.0,969,2091,100.0,21.52,3738,2091,2091,66.1
,21.93,3759,850.0,681.1,4.8,22.33,676.2,969,2091,100.0,22.75,3822,2091,2091,66.1
,23.15,3843,850.0,676.2,4.8,23.55,676.2,969,2101,100.0,23.96,3885,2091,2101,67.3
,24.38,3906,850.0,676.2,4.8,24.79,676.2,969,2111,100.0,25.21,3948,2091,2101,68.1
,25.61,3969,850.0,671.3,4.8,26.01,671.3,969,2111,100.0,26.44,4011,2091,2111,68.9
,26.86,4011,850.0,666.4,4.8,27.27,666.4,969,2122,100.0,27.69,4053,2091,2122,70.5
,28.09,4074,850.0,666.4,4.8,28.51,661.5,969,2122,100.0,28.89,4095,2071,2122,72.1
,29.29,4116,850.0,651.7,4.8,29.69,651.7,969,2091,100.0,30.09,4137,2040,2081,73.3
,30.51,4158,850.0,641.9,4.8,30.89,641.9,969,2060,100.0,31.29,4179,2030,2050,73.7
,31.69,4200,850.0,632.1,4.8,32.09,632.1,969,2050,100.0,32.49,4200,2020,2040,74.5
,32.89,4221,850.0,622.3,4.8,33.29,617.4,969,2020,100.0,33.69,4221,2009,2009,74.1
,34.09,4242,850.0,617.4,4.8,34.52,617.4,969,2009,100.0,34.94,4263,1999,2009,74.5
,48.74,1974,475.0,480.2,49.8,49.14,465.5,969,1306,42.4,48.35,1995,1244,1306,57.0
,49.94,1953,515.0,470.4,44.6,50.34,519.4,969,1306,53.3,49.54,1974,1244,1295,57.4
,51.14,1953,620.0,573.3,19.9,51.54,583.1,969,1499,53.7,50.74,1953,1520,1397,45.0
,52.34,1953,720.0,588.0,19.9,52.77,632.1,969,1571,65.9,51.94,1953,1520,1520,49.4
,53.59,1995,800.0,705.6,4.8,54.01,735.0,969,1897,73.3,53.17,1974,1836,1714,45.8
,54.82,2016,685.0,690.9,20.3,55.21,671.3,969,1785,58.4,54.42,2016,1703,1979,62.6
,56.02,2037,690.0,661.5,19.9,56.42,661.5,969,1734,62.7,55.62,2016,1683,1744,52.6
,57.22,2037,725.0,700.7,19.9,57.62,705.6,969,1836,62.7,56.82,2037,1775,1775,49.8
,58.42,2058,725.0,705.6,19.9,58.82,710.5,969,1856,62.4,58.02,2058,1775,1846,53.8
Sunday,30,October,2011,10:24:32
038 906 019 AF ,,0000SG 1110,
,Group A:,'003,,,,Group B:,'010,,,,Group C:,'011
,,otáčky,Vzduch/zdvih,Vzduch/zdvih,Poměr sepnutí,,Vzduch/zdvih,Absolut.tlak,Absolut.tlak,zátěž,,otáčky,Absolut.tlak,Absolut.tlak,Poměr sepnutí
,TIME,,,,,TIME,,,,,TIME,,,,
MARKER,STAMP, /min, mg/R, mg/R, %,STAMP, mg/R, mbar, mbar,%,STAMP, /min, mbar, mbar, %
,0.01,966,395.0,396.9,38.6,0.41,426.3,979,1010,29.0,0.83,903,1510,1020,29.9
,1.23,945,850.0,436.1,4.8,1.63,441.0,979,1081,100.0,2.03,1008,1520,1112,26.7
,2.43,1029,850.0,470.4,4.8,2.83,480.2,979,1173,100.0,3.23,1113,1550,1204,25.1
,3.66,1155,850.0,494.9,4.8,4.05,514.5,979,1265,100.0,4.46,1239,1591,1316,20.3
,4.89,1302,850.0,563.5,4.8,5.31,588.0,979,1459,100.0,5.71,1428,1703,1550,35.1
,6.11,1512,850.0,676.2,4.8,6.51,715.4,979,1816,100.0,6.94,1680,1816,1938,58.2
,7.36,1785,850.0,788.9,4.8,7.77,774.2,979,2040,100.0,8.19,1974,1948,2020,64.9
,8.59,2079,850.0,813.4,4.8,9.02,803.6,979,2060,100.0,9.42,2268,1948,1989,69.7
,9.84,2352,845.0,749.7,4.8,10.25,730.1,979,1887,100.0,10.67,2520,1979,1867,64.5
,11.07,2604,845.0,700.7,4.8,11.47,705.6,979,1867,100.0,11.87,2730,2009,1907,64.1
,12.27,2793,845.0,730.1,4.8,12.67,739.9,979,1999,100.0,13.07,2940,2050,2040,68.1
,13.47,3003,845.0,754.6,4.8,13.87,744.8,979,2081,100.0,14.27,3129,2071,2060,69.3
,14.67,3171,845.0,705.6,4.8,15.07,705.6,979,1999,100.0,15.45,3276,2081,1999,66.9
,15.87,3339,850.0,695.8,4.8,16.27,695.8,979,2020,94.9,16.67,3423,2091,2020,66.1
,17.07,3423,850.0,695.8,4.8,17.47,690.9,979,2040,100.0,17.87,3486,2091,2040,64.9
,18.27,3528,850.0,690.9,4.8,18.67,686.0,979,2060,100.0,19.08,3570,2091,2081,66.1
,19.47,3570,850.0,690.9,4.8,19.87,690.9,969,2071,100.0,20.27,3633,2091,2071,65.3
,20.68,3654,850.0,690.9,4.8,21.10,686.0,969,2091,100.0,21.52,3738,2091,2091,66.1
,21.93,3759,850.0,681.1,4.8,22.33,676.2,969,2091,100.0,22.75,3822,2091,2091,66.1
,23.15,3843,850.0,676.2,4.8,23.55,676.2,969,2101,100.0,23.96,3885,2091,2101,67.3
,24.38,3906,850.0,676.2,4.8,24.79,676.2,969,2111,100.0,25.21,3948,2091,2101,68.1
,25.61,3969,850.0,671.3,4.8,26.01,671.3,969,2111,100.0,26.44,4011,2091,2111,68.9
,26.86,4011,850.0,666.4,4.8,27.27,666.4,969,2122,100.0,27.69,4053,2091,2122,70.5
,28.09,4074,850.0,666.4,4.8,28.51,661.5,969,2122,100.0,28.89,4095,2071,2122,72.1
,29.29,4116,850.0,651.7,4.8,29.69,651.7,969,2091,100.0,30.09,4137,2040,2081,73.3
,30.51,4158,850.0,641.9,4.8,30.89,641.9,969,2060,100.0,31.29,4179,2030,2050,73.7
,31.69,4200,850.0,632.1,4.8,32.09,632.1,969,2050,100.0,32.49,4200,2020,2040,74.5
,32.89,4221,850.0,622.3,4.8,33.29,617.4,969,2020,100.0,33.69,4221,2009,2009,74.1
,34.09,4242,850.0,617.4,4.8,34.52,617.4,969,2009,100.0,34.94,4263,1999,2009,74.5
,48.74,1974,475.0,480.2,49.8,49.14,465.5,969,1306,42.4,48.35,1995,1244,1306,57.0
,49.94,1953,515.0,470.4,44.6,50.34,519.4,969,1306,53.3,49.54,1974,1244,1295,57.4
,51.14,1953,620.0,573.3,19.9,51.54,583.1,969,1499,53.7,50.74,1953,1520,1397,45.0
,52.34,1953,720.0,588.0,19.9,52.77,632.1,969,1571,65.9,51.94,1953,1520,1520,49.4
,53.59,1995,800.0,705.6,4.8,54.01,735.0,969,1897,73.3,53.17,1974,1836,1714,45.8
,54.82,2016,685.0,690.9,20.3,55.21,671.3,969,1785,58.4,54.42,2016,1703,1979,62.6
,56.02,2037,690.0,661.5,19.9,56.42,661.5,969,1734,62.7,55.62,2016,1683,1744,52.6
,57.22,2037,725.0,700.7,19.9,57.62,705.6,969,1836,62.7,56.82,2037,1775,1775,49.8
,58.42,2058,725.0,705.6,19.9,58.82,710.5,969,1856,62.4,58.02,2058,1775,1846,53.8