Napsal: 02 led 2012, 15:33
Někdy ta hřídelka bývá dutá a je v ní myslím 4 závit. Stačí šroubek a vytáhneš ji.petan.boss píše:Čau stalo se vám že ta hřídelka nejde vyndat?Mě vůbec nejde vytáhnot je to Superb 2006 kod motoru BSS
Auta, auta, auta..
http://dieselpower.cz/forum/
Někdy ta hřídelka bývá dutá a je v ní myslím 4 závit. Stačí šroubek a vytáhneš ji.petan.boss píše:Čau stalo se vám že ta hřídelka nejde vyndat?Mě vůbec nejde vytáhnot je to Superb 2006 kod motoru BSS
Na podélných motorech nemusíš vyndávat nápravnici, vana jde sundat i tak, už jsem to několikrát dělat.sharik4x4 píše:Na podélných nééééé!To by byl blázen za 500Kč.![]()
Tam je to nápravnice ven.A to je jednou tolik práce.Dělal jsem to zatím asi na deseti passatech.Takže všechno příčné motory.
Všechny motory mají nějaký problémy,ať už větší či menší.Je to kus od kusu.Některej najede hafo km bez problémů,některýmu ve 150tkm vyběhne ojnice ven.Takže záleží jaký budeš mít štěstí.Bezproblémový motory hledej na deset let starých autech, ne na nových.Bohužel.Allkas píše: Problém s těmito čerpadli mají všechny 2.0 tdi 103 kw ?? Dávali ten motor do hodně aut,golfi,octavi,leony a nevim co všechno ještě.Měl jsem v plánu koupit pasata 3c 2.0 103kw,nebo octavii s tímto motorem,ale docela jsem se toho začal bát...Jak je řešené čerpadlo u motorů 1.9 tdi 77kw?slyšel jsem že ani tyhle motory nejsou z nejlepších.
Stačí vyvěsit nápraviciBoB12 píše:Na podélných motorech nemusíš vyndávat nápravnici, vana jde sundat i tak, už jsem to několikrát dělat.sharik4x4 píše:Na podélných nééééé!To by byl blázen za 500Kč.![]()
Tam je to nápravnice ven.A to je jednou tolik práce.Dělal jsem to zatím asi na deseti passatech.Takže všechno příčné motory.
Stačí vyvěsit nápraviciBoB12 píše:Na podélných motorech nemusíš vyndávat nápravnici, vana jde sundat i tak, už jsem to několikrát dělat.sharik4x4 píše:Na podélných nééééé!To by byl blázen za 500Kč.![]()
Tam je to nápravnice ven.A to je jednou tolik práce.Dělal jsem to zatím asi na deseti passatech.Takže všechno příčné motory.
Ani vyvěsit ji nemusíš, na napravnici vubec nešahámpetan.boss píše:Stačí vyvěsit nápraviciBoB12 píše:Na podélných motorech nemusíš vyndávat nápravnici, vana jde sundat i tak, už jsem to několikrát dělat.sharik4x4 píše:Na podélných nééééé!To by byl blázen za 500Kč.![]()
Tam je to nápravnice ven.A to je jednou tolik práce.Dělal jsem to zatím asi na deseti passatech.Takže všechno příčné motory.
Sám mám leon 1.9 tdi 81 kw,najeto 230 tis km.Kromě čištění turba a výměny váhy vzduchu bez problémů,takže vím o jakých motorech mluvíš ale ptal jsem se jestli je tohle řešení olejové pumpy na všech koncernových autech s tímto motorem,pokud jsou motory které například na protočení šestihranu tolik netrpí z nějakého neznámeho nebo známeho důvodu.Rád bych věděl jaké to jsou a popřípadě jaké mají označení?sharik4x4 píše:Všechny motory mají nějaký problémy,ať už větší či menší.Je to kus od kusu.Některej najede hafo km bez problémů,některýmu ve 150tkm vyběhne ojnice ven.Takže záleží jaký budeš mít štěstí.Bezproblémový motory hledej na deset let starých autech, ne na nových.Bohužel.Allkas píše: Problém s těmito čerpadli mají všechny 2.0 tdi 103 kw ?? Dávali ten motor do hodně aut,golfi,octavi,leony a nevim co všechno ještě.Měl jsem v plánu koupit pasata 3c 2.0 103kw,nebo octavii s tímto motorem,ale docela jsem se toho začal bát...Jak je řešené čerpadlo u motorů 1.9 tdi 77kw?slyšel jsem že ani tyhle motory nejsou z nejlepších.
Ahoj, prave teraz riesime tento problem na kamaratovom A4 Avant 2.0 r.v.2006, motor BLB. V servise navrhli vymenu celeho cerpadla aj s vyvazovacim hriadelom za 25.000 Kc / 1000 €. Poradte prosim. Dik.BoB12 píše:Ani vyvěsit ji nemusíš, na napravnici vubec nešahámpetan.boss píše:Stačí vyvěsit nápraviciBoB12 píše: Na podélných motorech nemusíš vyndávat nápravnici, vana jde sundat i tak, už jsem to několikrát dělat.
Tak to musiš být David Copperfield nebo nevim když na nápravnici nešaháš na podélném motoruBoB12 píše:Ani vyvěsit ji nemusíš, na napravnici vubec nešahámpetan.boss píše:Stačí vyvěsit nápraviciBoB12 píše: Na podélných motorech nemusíš vyndávat nápravnici, vana jde sundat i tak, už jsem to několikrát dělat.

Nie je to moje auto a ani to cerpadlo ( uz je vymontovane z motora ) nemam v ruke, tak ze tazko povedat. Podla popisu majitela je vyhlodana spojovacia tycka, ale aj otvor, do ktoreho zapada ( ta tycka ). Zajtra mi to donesu, tak mozno budem vediet dat podrobnejsi popis.sharik4x4 píše:Řešit se to dá za lepší peníze.Záleží co ti konktétně odešlo?Mám tu ND ,ale záleží co potřebuješ.
Stačí když si povolíš silentbloky motoru ( jsou to 2 šroubky ) a motor si nadvedneš zvedákem a vanu docela v poho dostaneš ven i z5. Už jsem to dělal několikrát a s nápravou jsem vůbec nepohlpetan.boss píše:Tak to musiš být David Copperfield nebo nevim když na nápravnici nešaháš na podélném motoruBoB12 píše:Ani vyvěsit ji nemusíš, na napravnici vubec nešahámpetan.boss píše: Stačí vyvěsit nápravici