
Nouzový režim po chipu u TDIchip
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 183
- Registrován: 03 úno 2012, 22:07
Já jsem měl stejný problém. Známej mi udělal chip na fabii. Jezdilo to suprově. Po třech měsících předjíždím do kopce kamion, potřeboval jsem tomu šlápnout a co myslíte? Byl tam? Jasně, nouzák. Rychle na brzdy a šup za kamion, zastavení, vypnutí motoru, opětovný start a vše v poho. Podobně se to opakovalo, hlavně když jsem potřeboval okamžitý výkon. Začal jsem pátrat o co jde. Skončil jsem u RF AUTO v Brně. Přijel jsem s tím, že mám něco s turbem. Auto píchli na diagnostiku, tlak byl nižší než měl být. Auto si tam nechali a začali....turbo, erg ventil, váha vzduchu...atd.., tlak pořád nízký. Nahráli original soft, tlaky v pořádku. Rada zněla: Jestli chip, tak od renomovaný firmy. Mě ta sranda vyšla na 1500, ale někteří, jak mi povídali, takový štěstí neměli. Od zničení turba po řídící jednotku. Takže, když chip tak od pořádnejch lidí, co tomu rozumí nebo se raději na to vykašlat.
Když jsem známému říkal co mi tam nalil za svinstvo, tak prej jejich chip dávaj ve velkým do Německa....tak asi tak, no, moje zkušenost s chipem. Od té doby tam mám originál soft a jsem rád, že to dopadlo, jak to dopadlo.

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 85
- Registrován: 08 led 2011, 21:44
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 85
- Registrován: 08 led 2011, 21:44
Nadržený němci čekaj na pitomej soft z čech, to jsou kecy to me pos...vonRichthofen píše:Já jsem měl stejný problém. Známej mi udělal chip na fabii. Jezdilo to suprově. Po třech měsících předjíždím do kopce kamion, potřeboval jsem tomu šlápnout a co myslíte? Byl tam? Jasně, nouzák. Rychle na brzdy a šup za kamion, zastavení, vypnutí motoru, opětovný start a vše v poho. Podobně se to opakovalo, hlavně když jsem potřeboval okamžitý výkon. Začal jsem pátrat o co jde. Skončil jsem u RF AUTO v Brně. Přijel jsem s tím, že mám něco s turbem. Auto píchli na diagnostiku, tlak byl nižší než měl být. Auto si tam nechali a začali....turbo, erg ventil, váha vzduchu...atd.., tlak pořád nízký. Nahráli original soft, tlaky v pořádku. Rada zněla: Jestli chip, tak od renomovaný firmy. Mě ta sranda vyšla na 1500, ale někteří, jak mi povídali, takový štěstí neměli. Od zničení turba po řídící jednotku. Takže, když chip tak od pořádnejch lidí, co tomu rozumí nebo se raději na to vykašlat.Když jsem známému říkal co mi tam nalil za svinstvo, tak prej jejich chip dávaj ve velkým do Německa....tak asi tak, no, moje zkušenost s chipem. Od té doby tam mám originál soft a jsem rád, že to dopadlo, jak to dopadlo.

KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 85
- Registrován: 08 led 2011, 21:44
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 85
- Registrován: 08 led 2011, 21:44
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Krasne,,,,, sice URtuning moc nemusim ty jejich ECOBOXY jsou taky dobre kraviny. Vyresily jak tak koukam neresitelnej problem.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Pochval se, kolik tě to nakonec vyšlo ? Několikrát měněný soft, návštěva auto servisů a o čase který jsi tomu věnoval asi ani nemluvě... Mě jen mrzí, že DP nebo TDIfun nemá pobočku na Moravě...petan.boss píše:Kdyby Dieselpower nebyl tak drahý tak jedu k nim
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 85
- Registrován: 08 led 2011, 21:44
hlavne nam nezapomen za tyden napsat ze to dela znovu a byla to pridirajici regulace v turbu nebo banka (pripadne spatne nastaveny tahlo na ktery bych to videl..)
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 85
- Registrován: 08 led 2011, 21:44
zkus nasledujici - otacky cca 2100 troska plynu 3 rychlost a pridej plnej a drz ho
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Severni Morava nevyhovuje???borelli píše:Pochval se, kolik tě to nakonec vyšlo ? Několikrát měněný soft, návštěva auto servisů a o čase který jsi tomu věnoval asi ani nemluvě... Mě jen mrzí, že DP nebo TDIfun nemá pobočku na Moravě...petan.boss píše:Kdyby Dieselpower nebyl tak drahý tak jedu k nim

340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Ty jsi nejakej novej mudrland ne?? Hlavne ze jsi v te Facebook diskuzi navesenej a tahas informace... Ondřej Čábalstres3d píše:zkus nasledujici - otacky cca 2100 troska plynu 3 rychlost a pridej plnej a drz ho
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg