Nouzový režim po chipu u TDIchip

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
vonRichthofen
Přispěvovatel
Příspěvky: 183
Registrován: 03 úno 2012, 22:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od vonRichthofen »

Já jsem měl stejný problém. Známej mi udělal chip na fabii. Jezdilo to suprově. Po třech měsících předjíždím do kopce kamion, potřeboval jsem tomu šlápnout a co myslíte? Byl tam? Jasně, nouzák. Rychle na brzdy a šup za kamion, zastavení, vypnutí motoru, opětovný start a vše v poho. Podobně se to opakovalo, hlavně když jsem potřeboval okamžitý výkon. Začal jsem pátrat o co jde. Skončil jsem u RF AUTO v Brně. Přijel jsem s tím, že mám něco s turbem. Auto píchli na diagnostiku, tlak byl nižší než měl být. Auto si tam nechali a začali....turbo, erg ventil, váha vzduchu...atd.., tlak pořád nízký. Nahráli original soft, tlaky v pořádku. Rada zněla: Jestli chip, tak od renomovaný firmy. Mě ta sranda vyšla na 1500, ale někteří, jak mi povídali, takový štěstí neměli. Od zničení turba po řídící jednotku. Takže, když chip tak od pořádnejch lidí, co tomu rozumí nebo se raději na to vykašlat. :-) Když jsem známému říkal co mi tam nalil za svinstvo, tak prej jejich chip dávaj ve velkým do Německa....tak asi tak, no, moje zkušenost s chipem. Od té doby tam mám originál soft a jsem rád, že to dopadlo, jak to dopadlo.
otapa
Přispěvovatel
Příspěvky: 405
Registrován: 23 led 2006, 18:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravské Budějovice

Příspěvek od otapa »

já to říkám pořád .....
podívej (te) se dolů -:))
co to je nouzák ??????
úprava - na tý oktě je najeto velice svižně 150 000 km .....
PS:nejedná se o placenou reklamu a čipy jsem platil ....
VW Transporter T5,čip Reesha-Huml
VW Passat 2,0 CR 103kW /zásluhou TDIfuna 184PS,400 Nm
petan.boss
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 08 led 2011, 21:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od petan.boss »

U mě to dopadlo tak že jsem nechal nahrát sériový software a je to OK...Úpravce se nemá k tomu aby mi vrátil peníze a to je renomovany úpravce (LOL)
petan.boss
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 08 led 2011, 21:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od petan.boss »

Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

vonRichthofen píše:Já jsem měl stejný problém. Známej mi udělal chip na fabii. Jezdilo to suprově. Po třech měsících předjíždím do kopce kamion, potřeboval jsem tomu šlápnout a co myslíte? Byl tam? Jasně, nouzák. Rychle na brzdy a šup za kamion, zastavení, vypnutí motoru, opětovný start a vše v poho. Podobně se to opakovalo, hlavně když jsem potřeboval okamžitý výkon. Začal jsem pátrat o co jde. Skončil jsem u RF AUTO v Brně. Přijel jsem s tím, že mám něco s turbem. Auto píchli na diagnostiku, tlak byl nižší než měl být. Auto si tam nechali a začali....turbo, erg ventil, váha vzduchu...atd.., tlak pořád nízký. Nahráli original soft, tlaky v pořádku. Rada zněla: Jestli chip, tak od renomovaný firmy. Mě ta sranda vyšla na 1500, ale někteří, jak mi povídali, takový štěstí neměli. Od zničení turba po řídící jednotku. Takže, když chip tak od pořádnejch lidí, co tomu rozumí nebo se raději na to vykašlat. :-) Když jsem známému říkal co mi tam nalil za svinstvo, tak prej jejich chip dávaj ve velkým do Německa....tak asi tak, no, moje zkušenost s chipem. Od té doby tam mám originál soft a jsem rád, že to dopadlo, jak to dopadlo.
Nadržený němci čekaj na pitomej soft z čech, to jsou kecy to me pos... (LOL)
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
petan.boss
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 08 led 2011, 21:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od petan.boss »

Po nahrání originálního software ok tak jsme si nechal udělat chip u URtuning a všechno v pohodě...Tak že děkuji URtuning za kvalitni chip po kterém to jede moc pěkně a žádný nouzový režim :)
petan.boss
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 08 led 2011, 21:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od petan.boss »

Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Krasne,,,,, sice URtuning moc nemusim ty jejich ECOBOXY jsou taky dobre kraviny. Vyresily jak tak koukam neresitelnej problem.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 583
Registrován: 01 říj 2007, 09:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od borelli »

petan.boss píše:Kdyby Dieselpower nebyl tak drahý tak jedu k nim :-(
Pochval se, kolik tě to nakonec vyšlo ? Několikrát měněný soft, návštěva auto servisů a o čase který jsi tomu věnoval asi ani nemluvě... Mě jen mrzí, že DP nebo TDIfun nemá pobočku na Moravě...
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
petan.boss
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 08 led 2011, 21:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od petan.boss »

Kdybych jel rovnou do DP tak by mě to vyšlo levněji...Takle jsem dal za chipy 12 000kč a plus 3* do Berouna do TDIchip a ten čas k ničemu
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 23 dub 2010, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od stres3d »

hlavne nam nezapomen za tyden napsat ze to dela znovu a byla to pridirajici regulace v turbu nebo banka (pripadne spatne nastaveny tahlo na ktery bych to videl..)
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
petan.boss
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 08 led 2011, 21:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od petan.boss »

stres3d píše:hlavne nam nezapomen za tyden napsat ze to dela znovu a byla to pridirajici regulace v turbu nebo banka (pripadne spatne nastaveny tahlo na ktery bych to videl..)
už to mám týden po chipu a najeto vic jak 500km a OK
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 23 dub 2010, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od stres3d »

zkus nasledujici - otacky cca 2100 troska plynu 3 rychlost a pridej plnej a drz ho
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

borelli píše:
petan.boss píše:Kdyby Dieselpower nebyl tak drahý tak jedu k nim :-(
Pochval se, kolik tě to nakonec vyšlo ? Několikrát měněný soft, návštěva auto servisů a o čase který jsi tomu věnoval asi ani nemluvě... Mě jen mrzí, že DP nebo TDIfun nemá pobočku na Moravě...
Severni Morava nevyhovuje??? :)
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

stres3d píše:zkus nasledujici - otacky cca 2100 troska plynu 3 rychlost a pridej plnej a drz ho
Ty jsi nejakej novej mudrland ne?? Hlavne ze jsi v te Facebook diskuzi navesenej a tahas informace... Ondřej Čábal
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“