jak na zlepseni TD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 28 říj 2007, 12:15
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 28 říj 2007, 12:15
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
garett 59kw, záleží na jakej tlak chceš jít, nad 1.2b je už možnost popravení turba, spojky... může vydržet i 1.8b, ale to nikdo neví-záleží na stavu, chování, údržby.... já tlačil na kkk (51kw) 2bary a v poho. pokud chceš velkej nárůst- odpoj tu trubičku (hadičku) co vede do té plechovky pod turbem. pokud chceš jen zlepšení, z té baňky pod turbem vede tyčinka s možností regulace (dvě 10mm matky), když ji zkracuješ, přidáváš, pokud by to bylo málo, přidej na ni silnou pružinu- tak to dělal machy111
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Zdar,
helejte nemáte někdo servisní papíry pro motor JR ? (teda pokud na JRku byl Garrett)
Zajímalo by mě, kolik ten Garrett TB02 tlačil v serii na tý 1,6TD.
Obecně se dá turbu přidat o nějakých 15%, aniž by ho to urychleně pohřbilo, nepletu se?
helejte nemáte někdo servisní papíry pro motor JR ? (teda pokud na JRku byl Garrett)
Zajímalo by mě, kolik ten Garrett TB02 tlačil v serii na tý 1,6TD.
Obecně se dá turbu přidat o nějakých 15%, aniž by ho to urychleně pohřbilo, nepletu se?
BUS RULEZZ!!! VW T3 mTDI AFN, GT1749VA, PP764, Bosch 11mm
Fabia AXR, zatím serie
VW LT II, 2,5TDI AVR
Fabia AXR, zatím serie
VW LT II, 2,5TDI AVR
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 28 říj 2007, 12:15
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
DanT3 píše:Zdar,
helejte nemáte někdo servisní papíry pro motor JR ? (teda pokud na JRku byl Garrett)
Zajímalo by mě, kolik ten Garrett TB02 tlačil v serii na tý 1,6TD.
Obecně se dá turbu přidat o nějakých 15%, aniž by ho to urychleně pohřbilo, nepletu se?
na JR se dávalo KKK, 51kw tlačí 0.8b (JR), Garrett (59kw) dává 0.9b.
já s kkk tlačil 2b, o nějakých cca 150% víc než origo a v poho. 15% ale asi bude fakt bezpečné...

DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 28 říj 2007, 12:15
treba tady muzes si vybrat i stupnici http://www.manometr.net/marceloo píše:nikde neviem najst manometer s vyhovujucou stupnicou, vsetko do 10, alebo prinajlepsom do 6barda sa prerobit manometer z testera pneumatik? alebo poradte kde splasim? bohate by stacil so 2bary
1.6 TD
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
koule píše:me jde turbo až vod 3 000ot. nevím proč
přepoušťák 1.9 už nemá, tudíš asi zatuhlá nebo zrezlá regulace (wastegate), možná unavená pružina. mě golf 1.6 origo šel od 2500, po úpravě už od 1800ot. více nafty taky něco pomohlo...

DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 10 bře 2008, 00:21