Stránka 31 z 39
Napsal: 16 kvě 2014, 13:49
od Div3r
Takže bez softu se vyplatí dát pryč max kat aby nešel výkon dolů
Napsal: 16 kvě 2014, 14:02
od RudisTDic
Tak výkon ti dolů nepůjde,ale ten kravál tě začne srát,,já to vydržel měsíc a dal jsem pak tlumič - průchozí..a bez katu to jen smrdí - vyříznutím toho moc nezískáš..
Můžem to vykuchat a tlumič se dá vždy namontovat..je to tvé rozhodnutí..zkusit se má vše a dokud to neuděláš,tak se tu bude jen špekulovat a debatovat o tom co je a není dobrý...

Napsal: 19 kvě 2014, 00:45
od Markus01
On je taky kat a kat. Já jsem kdysi potřeboval vyměnit vlnovec, tak jsem si sehnal raději celej první díl výfuku. Co čert nechtěl, byl z nějakýho Euro 3, kde je kat oproti Euro 2 zhruba dvakrát tak dlouhej a můžu říct, že se to mýmu AHF vůbec nelíbilo. Nahoře to možná znát tolik nebylo, ale rozjezdy a vůbec nízký otáčky se dost zhoršily. Pak jsem kat kuchnul. Tam zase musim říct, že krátkej kat versus žádnej už nebyl skoro žádnej rozdíl, ale já bych prostě s těma obecnýma tvrzeníma byl opatrnej...
Napsal: 25 kvě 2014, 14:04
od tomes123456
Nezná někdo osvědčenej nerezovej tlumič výfuku se vstupem 63,5 (64)mm?
Mám strach, že s holou trubkou se na dálnici zblázním.
V plánu je 2260tka, katalyzátor, trubka nerez 63,5mm
Díky
Napsal: 25 kvě 2014, 15:17
od djsbulva
Napsal: 25 kvě 2014, 19:22
od Hromy22
Je tady někdo kdo dělal kompletně průchozí výfuk z nerezu 63,5 na Octavii 1 ? Kdyžtak napiš do SZ.
Napsal: 25 kvě 2014, 20:19
od tomes123456
Jak moc to ten rezonátor utlumí? má to smysl? myslel jsem spíš nějakej tlumič.
Díky
Napsal: 25 kvě 2014, 20:24
od standa123
Zdravím vás......chci se zeptat na zvuk vyfuku....auto mam v popise dole.........mám odstraneny kat. a na konci mám ještě origo výfuk....změní se mi nejak vyrazne zvuk když dam na konec nejaky sportovní vyfuk......nebo pujde aspoň vic slyset turbo? ptam se proto ze tady kazdej říká něco jiného tak bych byl rad za nejaky rozumný názor a odpověď......díky

Napsal: 25 kvě 2014, 21:52
od RudisTDic
standa123 píše:Zdravím vás......chci se zeptat na zvuk vyfuku....auto mam v popise dole.........mám odstraneny kat. a na konci mám ještě origo výfuk....změní se mi nejak vyrazne zvuk když dam na konec nejaky sportovní vyfuk......nebo pujde aspoň vic slyset turbo? ptam se proto ze tady kazdej říká něco jiného tak bych byl rad za nejaky rozumný názor a odpověď......díky

dej na konec průchozí tlumič a budeš mít decentní hlubokej zvuk..
Napsal: 25 kvě 2014, 22:25
od standa123
myslis jako třeba rezonátor nebo klasickej seriovej tlumic? jinak dík za radu....
Napsal: 25 kvě 2014, 22:25
od RudisTDic
ano,rezonátor..
Napsal: 25 kvě 2014, 22:32
od standa123
ok. díky.......a nemas nejakej vyzkousenej kterej je dobrej at nekoupim nejakej smejd?

Napsal: 25 kvě 2014, 22:49
od RudisTDic
Já sehnal od kámoše origo fabrickej nerezák,takže ti neporadim...
Napsal: 26 kvě 2014, 14:36
od bojuš
Když koupíš jakýkoliv rezonátor, tak to bude jedno jakou značku. Musí to být prostě rezonátor (dynamizér).
U něj pak záleží na délce. Čím delší se dá tím hlubší pak bude zvuk.
Já od koupě auta měl kat off, zbyl jen obal. Tak jsem nejdřív dal pryč prostřední tlumič a série zvuk, tak šel pryč koncový tlumič a byl to nepříjemný kravál, takový traktor.
Tak se dal místo koncového tlumiče rezonátor. Stál mě tehda 300Kč nový a značka AWG. Viz fotky o stránku dřív.
A teď mi po čase přijde, že výfuk je o něco hlučnější než kdysi, ale auto už víc jak půl roku nemám a když se v něm svezu nebo jede kolem, tak mi přijde hlučnější. Ale možná jen dojem, každopádně zvuk je pořád parádní

Napsal: 26 kvě 2014, 14:46
od standa123
jojo koukal jsem moc hezka práce.....ale ty tam mas rezonator a potom kus vedeni normal a pak koncovku......podle rad tady mam dat ten rezonator normalne uplne nakonec......co na to rikas ty? bude v tom njakej rozdíl nebo je to jedno?
