jak na zlepseni TD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
koule
Přispěvovatel
Příspěvky: 485
Registrován: 10 srp 2007, 23:55
Odpovědi: 0
Bydliště: DOMA

Příspěvek od koule »

Marian12387 píše:Mam B3 1,9TD rv92 najazdené okolo 200 000km. Chcem sa dozvedieť niečo viac o upravach tlaku na turbe. Prosim o radu a ci to aj vydrzi.
Este chcem zohna intercoler z coho pasuje najlepsie.
tak si přečti těchto 31 stránek a bude ti to vše jasný :)
ducato 1.9d POWERHIDRAULIK FILTRY Z LIAZU už nemam.
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

co to vydrží? nikdo neví- záleží na stavu (ok nebo už třeba načatý), chování se k němu a stádia úprav. může vydžet 130k ale taky třeba už při 90k to neunese. musím na to upozornit, protože to fakt nemusí vydržet (já se nebál ani 2barů... (noteeth) na 1.6TD
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
koule
Přispěvovatel
Příspěvky: 485
Registrován: 10 srp 2007, 23:55
Odpovědi: 0
Bydliště: DOMA

Příspěvek od koule »

Smoke píše:co to vydrží? nikdo neví- záleží na stavu (ok nebo už třeba načatý), chování se k němu a stádia úprav. může vydžet 130k ale taky třeba už při 90k to neunese. musím na to upozornit, protože to fakt nemusí vydržet (já se nebál ani 2barů... (noteeth) na 1.6TD
a jak dlouho ti to ty dvě atmosféry vydrželo? to pak není na ježděni do práce 5 km a z5 co? :o
ducato 1.9d POWERHIDRAULIK FILTRY Z LIAZU už nemam.
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

koule píše:
Smoke píše:co to vydrží? nikdo neví- záleží na stavu (ok nebo už třeba načatý), chování se k němu a stádia úprav. může vydžet 130k ale taky třeba už při 90k to neunese. musím na to upozornit, protože to fakt nemusí vydržet (já se nebál ani 2barů... (noteeth) na 1.6TD
a jak dlouho ti to ty dvě atmosféry vydrželo? to pak není na ježděni do práce 5 km a z5 co? :o


2roky bezproblémového provozu, než změnil majitele. do práce to bylo 20+20km
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
marceloo
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 01 bře 2008, 01:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia - KE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marceloo »

minule ked som pozeral co a ako som nevedel vytiahnut tu ticku z cerpadla, ale nechtiac som s nou pootocil a nerslo to uz tak ako predtym, tak som dnes otvoril a podfarilo sa vytiahnut, nestaci len pootocit na tu stranu, ked je to skosenia dalej, ako bolo do teraz ? treba to fakt zbrusit aby bolo strmsie? aaa staci tato uprava, alebo pridat aj celkovo polivo a a znizit doraz plynu?
len zatial stale neviem splasit budik na tlak turba :( takze zatial len tak jemne aa este urobi nieco ked dotiahnem len tu jednu skrutku na ventile, alebo treba aj zaslepit hadicu na plechovke?
Uživatelský avatar
Curda
Přispěvovatel
Příspěvky: 282
Registrován: 07 lis 2006, 17:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Curda »

Když jsem chtěl poladit tu tyčku na čerpadle, tak jsem zjistil tohle :
Obrázek
Uživatelský avatar
marceloo
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 01 bře 2008, 01:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia - KE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marceloo »

aa ako co ? :) pokial dobpre vidim, nic nevidim, klasicka seriova ticka :) aj ja som mal vcera vybratu moju
Uživatelský avatar
Curda
Přispěvovatel
Příspěvky: 282
Registrován: 07 lis 2006, 17:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Curda »

No a co je na níé potřeba upravovat??
Batistuta
Aktivista
Příspěvky: 1286
Registrován: 23 led 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Batistuta »

Pročti si těch 32 stránek jako každej a bude ti to jasné.
FABIA 1,6tdi - soft dieselpower
mtapaj
Přispěvovatel
Příspěvky: 983
Registrován: 26 led 2007, 23:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Trstena

Příspěvek od mtapaj »

nemam sice VW ale je to td,,,seriove 83 kw a chcem mu trosku pridat,,,zatial tlacim na 1,0bar kuzel mam upraveny viz foto,,,ale musim este zvisit tlak aspon na 1,4baru....
mam ten kuzel na pridavaci dobre zbruseny???alebo ho treba viac od spodu zobrat???Obrázek
Obrázek
KTS 530 k dispozicii
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...:)
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
mtapaj
Přispěvovatel
Příspěvky: 983
Registrován: 26 led 2007, 23:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Trstena

Příspěvek od mtapaj »

je to mozne???? :?
pri odpojeni hadicky ku plechovke sa mi tlak zvisil iba na 1,1 baru (LOL) (LOL)
KTS 530 k dispozicii
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...:)
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

už je unavená pružina v plechovce, taky se mi zvednul na 1 bar.
tak jsem ji posílil 2ma hodně silnejma pružinama (crazy) a bum 1,7 - 2 bary podle natažení
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
peugeot 405
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Registrován: 15 bře 2008, 12:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Humenne, Kosice

Příspěvek od peugeot 405 »

Zdravim hosi. Supal us niekto aj do p405 1.8TD ? Chcem ju trosku rozhybat ma tych 66kW 90HP a chcel by som nieco viac z nej dostat. Planujem vymenu turba este nvm ci dam z 1.9tdi GT17 alebo 2.5tdi GT20 z passata samozrejme s var. geomet. zvysit tlak z 0.8-0.9 na tych aspon 1.5bar pohrat sa z cerpadlom dalej dat IC novy velky do predneho naraznika lepsie sprechodnit vyfuk a dalej sa uvidi. Kolko by som mohol z neho dostat ??? co vy nato oplati sa mi do neho supat je to vlastne prve auto ktore chcem upravovat a chcem sa trsoka zaucit.
Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

gt20 je zbytečně velké, ideálnější je 17, ale jít na min. 1.5b si troufáš. pokud to agregát přežije, tak klidně i 130k.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
peugeot 405
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Registrován: 15 bře 2008, 12:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Humenne, Kosice

Příspěvek od peugeot 405 »

al vies mam dobru ponuku na GT20 akurat ze nema regulator tlaku aj tak sa tam pouziva podtlak a mohlo by som tam dat svoj regulator tlaku lebo ja mam pretlak???
Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“