kluci s těmi motory si dost zahráváte- tady jde o to, aby to co nejlépe šlo v co největšim rozsahu, ta velká turba jsou zbytečná, protože krmit předkomůrku je vždy rysk (ke vzduchu musí bejt i nafta), zkuste dát malá turba s naklápěnim lopatek, jako vnt 15, nebo gt 1749v a se správným přenastavením čerpadla bude úsměv ve tváři a to vaše turbo ještě dobře prodáte, já myslim, že balancovat na hranici snesitelnosti je zbytečné
tak us mam v ponuke aj GT1749 VNT aj GT2052 tak ktoru teraz mi poradite??? GT1749 ma 150 000km r.v.2004 alebo GT20 ma 60 000km r.v.2002 a nie je tam plechovka
Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km
nevymejslej neco,nasad GT1749 a budes spokojenej,ovladani tlakem a je to super, to turbo do takovejch aplikaci muzu jen doporucit,dneska sem rozbehal svuj sazomet tak jsem zvedav jak se bude tvarit ta regulace co sem udelal,jdi do toho stoji to za to nez jen zvedat tlak starymu turbu,a tu GT20 uz je dost velky
nejde o to z toho dostat nejvetsi tlak co snese,zacni na nizsim,pak uz sem mel problemy s hadicema a IC,tady to krasne nastupuje a strasne dlouho porad ten tlak drzi,za tu praci to stoji,a predelat to neni na odpoledne,ale za vikend to das
no hej to viem chcem kupit novy IC aby som ho dal do predneho narazniku (poradte nejaky) a rozmyslam nad ocelovymi trubkami aby sa to dalo v poho zvarat a tvarovat......neviete nahodou aku cenu moze mat 1m trubky tenkostenej priemer cca 60mm???
Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km
ja mam IC vacsi ako vy chladice na vodu....
zatial tlacim 1,1 baru ale ide to ovela lepsie ako seria..;o)))
este sa chcem spitat,,,ako ste merali posuv kuzela v zavislosti od tlaku ?????cez ten odvzdusnovak na boku????
KTS 530 k dispozicii
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
ovladanie by som nejak poriesil plynovym lankom proste neja by som ho rozdvojil aj na cerpadlo aj na skrt. klapku .....keby som to spravil dala by sa tam dat v poho a aj blow???
Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km
až vyřešíš tu klapku tak to půjde ale nedokážu si to ani představit
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!