jak na zlepseni TD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

kluci s těmi motory si dost zahráváte- tady jde o to, aby to co nejlépe šlo v co největšim rozsahu, ta velká turba jsou zbytečná, protože krmit předkomůrku je vždy rysk (ke vzduchu musí bejt i nafta), zkuste dát malá turba s naklápěnim lopatek, jako vnt 15, nebo gt 1749v a se správným přenastavením čerpadla bude úsměv ve tváři a to vaše turbo ještě dobře prodáte, já myslim, že balancovat na hranici snesitelnosti je zbytečné
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

přesně tak!
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

Já už tam budu rvát jen garrett GT3076R nebo GT3582R :D :D
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
peugeot 405
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Registrován: 15 bře 2008, 12:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Humenne, Kosice

Příspěvek od peugeot 405 »

tak us mam v ponuke aj GT1749 VNT aj GT2052 tak ktoru teraz mi poradite??? GT1749 ma 150 000km r.v.2004 alebo GT20 ma 60 000km r.v.2002 a nie je tam plechovka
Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

nevymejslej neco,nasad GT1749 a budes spokojenej,ovladani tlakem a je to super, to turbo do takovejch aplikaci muzu jen doporucit,dneska sem rozbehal svuj sazomet tak jsem zvedav jak se bude tvarit ta regulace co sem udelal,jdi do toho stoji to za to nez jen zvedat tlak starymu turbu,a tu GT20 uz je dost velky
peugeot 405
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Registrován: 15 bře 2008, 12:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Humenne, Kosice

Příspěvek od peugeot 405 »

ok tak ja zoberiem tu GT1749 a je to vyriesene. kolko dokaze tlacit GT17? 1.5bar v poho dufam?
Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

nejde o to z toho dostat nejvetsi tlak co snese,zacni na nizsim,pak uz sem mel problemy s hadicema a IC,tady to krasne nastupuje a strasne dlouho porad ten tlak drzi,za tu praci to stoji,a predelat to neni na odpoledne,ale za vikend to das
peugeot 405
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Registrován: 15 bře 2008, 12:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Humenne, Kosice

Příspěvek od peugeot 405 »

no hej to viem chcem kupit novy IC aby som ho dal do predneho narazniku (poradte nejaky) a rozmyslam nad ocelovymi trubkami aby sa to dalo v poho zvarat a tvarovat......neviete nahodou aku cenu moze mat 1m trubky tenkostenej priemer cca 60mm???
Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km
mtapaj
Přispěvovatel
Příspěvky: 983
Registrován: 26 led 2007, 23:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Trstena

Příspěvek od mtapaj »

ja mam IC vacsi ako vy chladice na vodu.... (noteeth)
zatial tlacim 1,1 baru ale ide to ovela lepsie ako seria..;o)))
este sa chcem spitat,,,ako ste merali posuv kuzela v zavislosti od tlaku ?????cez ten odvzdusnovak na boku???? (hm)
KTS 530 k dispozicii
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...:)
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
peugeot 405
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Registrován: 15 bře 2008, 12:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Humenne, Kosice

Příspěvek od peugeot 405 »

co keby som tam supol skrtiacu klapku a dal tam blow-off hm? je to realne???
Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jak chceš tu klapku ovládat proboha??? :roll:
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
peugeot 405
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Registrován: 15 bře 2008, 12:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Humenne, Kosice

Příspěvek od peugeot 405 »

ovladanie by som nejak poriesil plynovym lankom proste neja by som ho rozdvojil aj na cerpadlo aj na skrt. klapku :D .....keby som to spravil dala by sa tam dat v poho a aj blow???
Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

až vyřešíš tu klapku tak to půjde ale nedokážu si to ani představit :o
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
peugeot 405
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Registrován: 15 bře 2008, 12:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Humenne, Kosice

Příspěvek od peugeot 405 »

co som sa pytal uja tak hovoril ze su aj diesly ktore maju aj skrtiace klapky myslem ze spominal fordy
Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

peugeot 405 píše:co som sa pytal uja tak hovoril ze su aj diesly ktore maju aj skrtiace klapky myslem ze spominal fordy
proc resis takovy kok.tiny?bud chces neco naladit a nebo vymejslet ptakoviny,oboji nejde,nevim co vsichni na tom blaf of ventilu vidite? :?
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“