Stránka 33 z 71

Napsal: 30 lis 2011, 22:11
od pepem
20bad píše:Nevíte kam umístit Webasto do passata 2002, 2,5tdi?Myslel jsem, že se vejde jako u Audi A6 vlevo dolu vedle výztuhy ale tam mám intercoler a je tam dost těsno, že se tam nevleze, vadí tam i nádobka ostřikovače
mam len toto
Obrázek

Napsal: 01 pro 2011, 15:14
od Johny_RS
Ďakujem za reakcie..môžte mi niekto to zhrnuť,čo by mi trebalo ešte ku tomu čo ma kamarat aby som to spojazdnil na svojom aute? Takže na vypinač by to nešlo ale treba RJ resp.budiky? ;)

Napsal: 01 pro 2011, 15:39
od lubomt
hadice /nemusia byt audi ale stacia od webasto/, vodnu pumpu, naftove cerpadlo, ventil vody, vyfuk, hadicku s ihlou do nadrze

Napsal: 01 pro 2011, 23:33
od 20bad
pepem píše:
20bad píše:Nevíte kam umístit Webasto do passata 2002, 2,5tdi?Myslel jsem, že se vejde jako u Audi A6 vlevo dolu vedle výztuhy ale tam mám intercoler a je tam dost těsno, že se tam nevleze, vadí tam i nádobka ostřikovače
mam len toto
Obrázek
Díky moc, ale to právě není pro V6:-)ale díky

Napsal: 02 pro 2011, 01:14
od carel
Pokud je Webasto analogové stačí mu +12V , pokud je webasto w-busové a dají se použít 1533 hodinky ,můj wbus modul za 1900,-plus jakákoliv dálka nebo můj GSM-WBUS modul přes mobil.
Pokud je webasto připojeno na CANovou sběrnici a nereaguje na klasický W-BUS je potřeba použít ten W-BUS emulátor za 2,5 plus analog hodinky, dálka nebo GSM dálka.

Napsal: 04 pro 2011, 20:34
od Jirka800
potřeboval bych poradit :? mám nově na oktávceI tdi analogové thermotopC . jeden problém je ten( jestli to teda není normální) že se znatelně prodloužila doba ohřevu motoru na provozní teplotu bez puštěného webasta-trubky jsou zapojené dobře, asi o litr víc fridexu, trubky obalené mirelonem, nemám na motoru dohřev žhavicima svíčkama.
druhý problém: topení nehce moc topit, při těchto venkovních teplotách 5-10 stupnu nad nulou tak po cca 10min topení, začíná jít teprve vlažný vzduch z radiátoru a po 15 až 20 je to trochu teplejší ale na nějaký vytopení prostoru auta to určitě není, natož kdyby mělo jít při mínusových teplotách. zavzdušněno by být nemělo protože když je motor ohřátý tak trubky k webast. jsou taky teplé. palivo dávkuje a z výfuku jde teplo. nic mě nenapadá co bych měl špatně.
nesetkali jste se stím někdy? budu rád za jakoukoli radu, jinak sem si pořídil spíš chlazení než topení.... :-)

Napsal: 04 pro 2011, 23:38
od lubomt
podla mna Ti to slabo topi

Napsal: 05 pro 2011, 08:09
od fx99
podle mne ti to malo topí , mam to same topení po cca 2 minutach de už vlažnej vzduch ,jinač stejne topení jako ty thermo top c -zastavba v superbu .mirolon nemam . maš toho bufika dobře připojeneho ??? mužu ti poslat na meil manual na zastavbu do octavie 1 je to sice na thermo top E no připojení vody bude stejne ;)

Napsal: 14 pro 2011, 12:44
od mtapaj
Kupil som thermotop Z-C-D asi z fiatu ulysse kompletne analogove s cerpadlom vody aj nafty.
Na konektore su zapojene piny iba c 2,5,6
Do zasuvky isli 2a5 a klasika modry+ zeleny-
Spustit som to nemohol niako iba ked som priviedol plus na pin c1 fialovy no ten predtym nebol zapojeny,ako to potom fungovalo??
Inak bufik bufa nadherne.
Obrázek

Napsal: 14 pro 2011, 13:02
od najmis
Jirka800 píše:potřeboval bych poradit :? mám nově na oktávceI tdi analogové thermotopC . jeden problém je ten( jestli to teda není normální) že se znatelně prodloužila doba ohřevu motoru na provozní teplotu bez puštěného webasta-trubky jsou zapojené dobře, asi o litr víc fridexu, trubky obalené mirelonem, nemám na motoru dohřev žhavicima svíčkama.
druhý problém: topení nehce moc topit, při těchto venkovních teplotách 5-10 stupnu nad nulou tak po cca 10min topení, začíná jít teprve vlažný vzduch z radiátoru a po 15 až 20 je to trochu teplejší ale na nějaký vytopení prostoru auta to určitě není, natož kdyby mělo jít při mínusových teplotách. zavzdušněno by být nemělo protože když je motor ohřátý tak trubky k webast. jsou taky teplé. palivo dávkuje a z výfuku jde teplo. nic mě nenapadá co bych měl špatně.
nesetkali jste se stím někdy? budu rád za jakoukoli radu, jinak sem si pořídil spíš chlazení než topení.... :-)
Chtělo by to napíchnout na Webastovskou diagnostiku,kde je vidět na kolik % šlape čerpadlo,kolik máš napětí atd...Když běží topení na plno čerpadlo paliva cvaká docela rychle(2x-3x za sekundu) ?Každopádně máš někde problém..při současných teplotách mám za 10 min. chodu uvnitř docela příjemně a motor tak na 60C :)

Napsal: 14 pro 2011, 13:45
od lubomt
No uz aby som to mal aj ja, nech kurim... Tie cierne kozene sedacky v zime su katastrofa

Napsal: 14 pro 2011, 15:38
od Nwkt
Nemáte někdo z okolí Plzně tu diagnostiku? Popřípadě doporučení na nějakej dobrej servis na webasto v Plzni/okolí

Napsal: 14 pro 2011, 17:08
od kemar
vim o dobrym servisu ale je v Trutnove...
:-)

jedine poslat postou samotny topeni

Napsal: 14 pro 2011, 19:20
od lubomt
Nwkt píše:Nemáte někdo z okolí Plzně tu diagnostiku? Popřípadě doporučení na nějakej dobrej servis na webasto v Plzni/okolí
daj si do google webasto servis a vyhodi Ti ich niekolko /oficialnych/. Zavolaj do niektoreho a povedia Ti, kde je najblizsie... Alebo Ti mame vyhladat? (LOL)

Napsal: 14 pro 2011, 19:27
od Nwkt
To mi našlo, ale chtěl jsem někoho kdo má s nějakým zkušenost