zapojení Webasto T top C

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

najviac skusenosti maju tam , kde to montuju kazdy den, tj origo servis webasto. Tam Ti najlepsie poradia, ale su aj najdrahsi. Alebo potom niekto iny, ale snad sa Ti niekto ozve
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
kubiss
Přispěvovatel
Příspěvky: 577
Registrován: 27 úno 2006, 07:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostravwa

Příspěvek od kubiss »

nemáte někdo schéma zapojení dálky htm 100 a vw číslo konektoru ?
je nutné tam dát i snímač vnitřní teploty v autě nebo to pojede i bez toho?
příp. jestli se liší Y kabel od dálky t91..díky
passat ATJ+ELN, upgrade AVF+FRF, vstřiky AL, EGR off, KAT out, SOFT MKtech, brzdy S6 321 +MD components 312, sound HIFONICS + JVC ....+APRILIA Leonardo 150:))
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

Al ake auto a mas len prihrievac alebo plne kurenie?
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
kubiss
Přispěvovatel
Příspěvky: 577
Registrován: 27 úno 2006, 07:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostravwa

Příspěvek od kubiss »

lubomt píše:Al ake auto a mas len prihrievac alebo plne kurenie?
jestli se ptáš ohledně mého dotazu na dálku tak je pro thermo top Z/C origo z audi a6
passat ATJ+ELN, upgrade AVF+FRF, vstřiky AL, EGR off, KAT out, SOFT MKtech, brzdy S6 321 +MD components 312, sound HIFONICS + JVC ....+APRILIA Leonardo 150:))
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

Aky rok A6? Ak od 2004 hore, tam nepotrebujes nic, len zapojenie. Kdesi ho mam... Tam je plnohodnotne kurenie a to reaguje na dialkove s riadiacou, je jedno ci skoda, vw...
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Jirka800
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Registrován: 10 úno 2009, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradecko

Příspěvek od Jirka800 »

řeším problém s svým webast. C na octavii I se slabým výkonem. jen se chci zeptat, když to ráno připojím na diagnostiku a venku je třeba 0 stupnu a nechám to běžet bez ventilátoru na plnej knedlík 15min. na kolika stupních bych měl být. nebo za 30 minut to je jedno jen abych věděl zhruba za jak dlouho se to má ohřát(ve stupních), jestli jste to teda někdo zkoušel. jinak ttC je bez chybových hlášek, pumpa jede, plamen hoří, nečudí ale třeba jak dneska bylo -6stup tak po dvaceti minutách pořád z topení studeno, hadice vlažné, čerpadlo dávkuje- okna sem nemohl doškrábat :roll: no na prd.
Octavia TDI 81KW 1999 AHF
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

Ty mas iba prihrievanie motora? Inak malo by to vraj vykurit za 10-15min. Odskusane to este nemam, lebo v golfe mam vadnu trubicu...
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Při tý nule za 15 min je v kabině teplo, když mám větrák na dvojku a ofuk na sklo. Jak je -15°C, tak je tam tak vlažno a motor zrovna moc teplej neni. Mám TTE.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

v piatok vo webaste menim horak, tak potom vyskusam.
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Jirka800
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Registrován: 10 úno 2009, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradecko

Příspěvek od Jirka800 »

předehřev motoru nemám. dneska zkusím připojit čerpadlo na flašku a uvidím co mě to sežere za nějakej čas, jestli není problém v čerpadle že by dávalo málo. jinak v autě bych měl teplo tak za hodinu a kdo ví jestli...
Octavia TDI 81KW 1999 AHF
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

Ak mas vykurovanie vnutra auta, tak mas automaticky aj vyhrievanie motora. Vsak zohrieva vodu
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
najmis
Přispěvovatel
Příspěvky: 713
Registrován: 15 úno 2007, 22:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od najmis »

Já mám ted třeba spínání větráku docela posunutý(cca po 7 min.) ale i tak nepočítej že při -15C tam budeš mít 20C a motor na 80C Duvod je jednoduchej-prostě MRÁZ a to topení musí prohřát hromadu železa v motoru a to jsou nějaký ztráty tepla a taky si vem jak je celá palubka a vedení vzduchu prochladlý..taky sežere něco tepla, než začne foukat opravdu teplej vzduch.Jinak kolik KW máš to topení a jakou diag. se to napíchlo..co čerpadlo jak rychle cvaká při plném výkonu bufíku?Pokud čerpadlo dávkuje muže bejt už načatá ta drátěnka..
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

S tím okamžikem, kdy spustí větrák v kabině, se dá hejbat? Případně jak prosím? Přes diag?
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
najmis
Přispěvovatel
Příspěvky: 713
Registrován: 15 úno 2007, 22:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od najmis »

Už sem to v jednom vláknu kolem topení popisoval...Mám manual klimu což je v tomhle případě lepší (mín nákladný) takže po sepnutí webasta mám vzanej + kterej je na 2. rychlost větráku..v cestě je časové relé.

Tady:http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 9&start=15
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Aha, děkuju. Já měl za to, že jednotka od Webasta spustí větrák sama při dosažení určitý teploty vody v okruhu.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“