zapojení Webasto T top C

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
najmis
Přispěvovatel
Příspěvky: 713
Registrován: 15 úno 2007, 22:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od najmis »

Proč by jsi nepřipojil diag..?Nemusíš ho spouštět..připojíš a podíváš se na výpis chyb.
cacaminek
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 10 úno 2012, 13:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Dobříš

Příspěvek od cacaminek »

urcite to prozen diagnostikou me to taky startovalo vetrak se tocil a nic a diag psala chybu vodniho cerpadla a proto to nejelo mel jsem ho pripichnutej naprimo plus a minus a ne pres jednotku bufiku
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34016
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

najmis píše:Tyhle starší kousky neznám....ale mužeš ho skusit pustit a napíchni se měřákem na žhavičku..jestli jednotka posílá proud a kolik..Ale je možný že se ti taky brzy zamkne..ta diag. by se Ti hodila... ;)
ne neposílá proud na žhavku, nejsem webastář jen jsem k tomu přišel a snažím se příjít na kloub jak topení funguje jsem v podstě blb ;)
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Spíš někdo poraďte jak na diagnostickej kabel. Já se o výrobu pokoušel, ale prostě ta svině ne a ne fungovat :(
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34016
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

mir77 píše:Spíš někdo poraďte jak na diagnostickej kabel. Já se o výrobu pokoušel, ale prostě ta svině ne a ne fungovat :(

si vyrveš OBDII zásuvku třeba z feldy napíchneš vag, zapojíš +- a hledáš KL
cacaminek
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 10 úno 2012, 13:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Dobříš

Příspěvek od cacaminek »

jj na 16tku pin das plus na 5tku minus na 7 k-line
najmis
Přispěvovatel
Příspěvky: 713
Registrován: 15 úno 2007, 22:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od najmis »

slovacek.milos píše:
najmis píše:Tyhle starší kousky neznám....ale mužeš ho skusit pustit a napíchni se měřákem na žhavičku..jestli jednotka posílá proud a kolik..Ale je možný že se ti taky brzy zamkne..ta diag. by se Ti hodila... ;)
ne neposílá proud na žhavku, nejsem webastář jen jsem k tomu přišel a snažím se příjít na kloub jak topení funguje jsem v podstě blb ;)
Já taky nejsem...takthle sem to určitě nemyslel.. ;)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34016
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já našel jen dva volné dráty žlutý a fialový, zkusil jsem KL linku na adresu 18 nezávislé topení a výsedek je že topení je mrtvé nelze spustit hodinama,

vag se nespojil :(
fx99
Přispěvovatel
Příspěvky: 406
Registrován: 06 lis 2008, 17:41
Odpovědi: 0
Bydliště: kladno

Příspěvek od fx99 »

poradí nekdo ? vyroba kabelu diag
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

slovacek.milos píše:
mir77 píše:Spíš někdo poraďte jak na diagnostickej kabel. Já se o výrobu pokoušel, ale prostě ta svině ne a ne fungovat :(

si vyrveš OBDII zásuvku třeba z feldy napíchneš vag, zapojíš +- a hledáš KL
No tak jsem to udělal. Zapojím a komunikace žádná. Přinesu si ten bazmek schválně z garáže, ale natutovku jsem to zapojil dobře.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34016
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

mir77 píše:
slovacek.milos píše:
mir77 píše:Spíš někdo poraďte jak na diagnostickej kabel. Já se o výrobu pokoušel, ale prostě ta svině ne a ne fungovat :(

si vyrveš OBDII zásuvku třeba z feldy napíchneš vag, zapojíš +- a hledáš KL
No tak jsem to udělal. Zapojím a komunikace žádná. Přinesu si ten bazmek schválně z garáže, ale natutovku jsem to zapojil dobře.
dyt píšu nakomunikoval jsem taky velké hovno ;)
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

Hoši neabudajte ale na to, že do koncovky VAG kabliku to musíte zapojiť zrkadlovo obratene ;)
CAHA 125 kW TDI CR
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34016
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Marek_A4 píše:Hoši neabudajte ale na to, že do koncovky VAG kabliku to musíte zapojiť zrkadlovo obratene ;)
tak když máš plus mínus tak už hledáš jen KL linku a taje jedna i zrkadlovo obrátená ;)
cacaminek
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 10 úno 2012, 13:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Dobříš

Příspěvek od cacaminek »

Ja mam vag kabel zapojenej na piny ktere jsem popsal vyse a spojuju se programem thermo test a nemam problem az na zablokovanou jednotku z duvodu prehrati..... Neresil to nahodou uz nekdo? Nekde jsem to tady cetl ale nevim jak to dopadlo.... jestli me nekdo nejakou zkusenost tak hodte prosim info diky
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

slovacek.milos píše:
Marek_A4 píše:Hoši neabudajte ale na to, že do koncovky VAG kabliku to musíte zapojiť zrkadlovo obratene ;)
tak když máš plus mínus tak už hledáš jen KL linku a taje jedna i zrkadlovo obrátená ;)
Jedna síce je, ale ked sa napichnes na nesprávny PIN tak Aj tam musíš napichnut na zrkadlovy obraz oproti zásuvke v aute..

A neskusaj to VAGom..potrebuješ webasto thermo test..
CAHA 125 kW TDI CR
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“