Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG
OK, díky, byl jsem trochu vys....trašenej.
Re: Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG
Redkombik píše:
> Ahoj, potřeboval bych pomoct...
> Dělal jsem prvně rozvody na OII, BMM, na přípravek. Trochu to nesedělo,
> musel jsem malnko korigovat vačkovým kolem, abych tam dostak kolík, byly to
> desetiny mm. Ale chci se zeptat, je zásadní, když nesedí značka ve výřezu,
> na obrázku pozice 1 a proti 2 (4Z)?(červených šipek si nevšímej, převzal
> jsem obrázek) Jsem vačkovým kolem tak o zub výš. Ale jak píšu, moc jsem s
> tím nehýbal. Zkusil jsem to protočit rukou na klice několikrát dokola a pak
> to i 2x natočit, auto vrčelo, dlouho jsem ho ale trápit nechtěl jenom s
> podepřeným motorem. Tudíž jsem se ani nemrknul na VAG, na hodnoty.
> Takže, je to zásadí problém v nastavení rozvodů? Dřív než to zakrytuju a
> složím...
> Díky za odpověď.
Tak jsem to tu znovu celé pročetl a dneska jsem to zase natočil a trochu prošlápnul, spíš se to dusí, než že by to šlo do otáček. Zkusil jsem ten VAG, ale nějak jsem se nedokázal dostat na hodnoty.... Zítra to ještě zkusím znovu, hlavně mě uklidňuje, že jsem to celé udělal na přípravkách, ale bohužel je to málo na to aby to vrčelo. Nicméně se ještě bojím to složit.
> Ahoj, potřeboval bych pomoct...
> Dělal jsem prvně rozvody na OII, BMM, na přípravek. Trochu to nesedělo,
> musel jsem malnko korigovat vačkovým kolem, abych tam dostak kolík, byly to
> desetiny mm. Ale chci se zeptat, je zásadní, když nesedí značka ve výřezu,
> na obrázku pozice 1 a proti 2 (4Z)?(červených šipek si nevšímej, převzal
> jsem obrázek) Jsem vačkovým kolem tak o zub výš. Ale jak píšu, moc jsem s
> tím nehýbal. Zkusil jsem to protočit rukou na klice několikrát dokola a pak
> to i 2x natočit, auto vrčelo, dlouho jsem ho ale trápit nechtěl jenom s
> podepřeným motorem. Tudíž jsem se ani nemrknul na VAG, na hodnoty.
> Takže, je to zásadí problém v nastavení rozvodů? Dřív než to zakrytuju a
> složím...
> Díky za odpověď.
Tak jsem to tu znovu celé pročetl a dneska jsem to zase natočil a trochu prošlápnul, spíš se to dusí, než že by to šlo do otáček. Zkusil jsem ten VAG, ale nějak jsem se nedokázal dostat na hodnoty.... Zítra to ještě zkusím znovu, hlavně mě uklidňuje, že jsem to celé udělal na přípravkách, ale bohužel je to málo na to aby to vrčelo. Nicméně se ještě bojím to složit.
Re: Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG
Co ti to ukazuje na VAGu ?
Re: Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG
No za studena je to -4,4 a za tepla 0,0
Ale moc se mi ta nula nezdá, ani se nehne, nicméně auto jede dobře, ale teplé starty jsou delší.
Může to taky dělat sporadická a někdy nevěrohodná chyba čidla vačky G40, na kabely jsem ještě nekoukal.
Ale moc se mi ta nula nezdá, ani se nehne, nicméně auto jede dobře, ale teplé starty jsou delší.
Může to taky dělat sporadická a někdy nevěrohodná chyba čidla vačky G40, na kabely jsem ještě nekoukal.
- Přílohy
-
- OII studená.jpg (35.46 KiB) Zobrazeno 5581 x
-
- OII teplá.jpg (43.3 KiB) Zobrazeno 5581 x
Re: Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG
vypada to ze asi cidlo bude spatne,pokud bude kabelaz dobra.