Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
gigidpietro
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Registrován: 10 úno 2012, 16:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Re: Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG

Příspěvek od gigidpietro »

Zdravím, tak názory se různí, u EDC16 (motor BXE) , někdo, že jedině přípravky, a někdo že potom ještě doladit synchro.
Jak to ted je?? co lepší??
můj poznatek: před rozvodama po dobu 2 let pruběžně kontrolováno a -2,9. a občas někdy a až při 1500 bylo -3,4
na volnoběh vždy -2,9 , palubák 0,6 někdy 0,5l/h, vypnuté spotřebiče (zat. altíku bohužel nevím)

Těď po rozvodech uděláno přes přípravky, protočeno 2x a kolík šel teda ztuha, muselo se při zasunutém přípravku
trochu zatlačit na vačku ve směru, tak znovu povolit 3 šrouby a doladění aby šel méně ztuha, povedlo se, po protočení šel lépe ale taky trochu ztuha... Nechalo se tak

Kontrola synchro bylo -3,9 jak volnoběh, i při 1500ot -3,9 ,
spotř na volnoběh 0,7 /h při vypn spotř, zatíž alternátoru 32-33%

Tak jsem zkusil udělat na čistou 0 a spotřeba 0,7 l/h (zat.alt 33%)
Potom jsem zkusil udělat -2,9 , tak jako před rozv. a povedlo se 0,6 a obč 0,5 (z.a 33%) NEJLEPŠÍ
Potom -2 a spotřeba 0,6 (z.a. 33%)
Nakonec jsem dal raději -2,5 ( aby blíže k 0 dle doporučení že okolo -2 lepší prý) spotřeba 0,6 l/h (33%)
vždy ohřátý motor a dobitá baterie, a ukaz zatíž 33%

Je dobré to takto nechat, nebo dát raději 0, případně max -1,5 ???

Palubák měří cca o 0,35 až 0,4 l / 100 méně než skutečnost, dlouhodobě
Korekce ukazatele nejsou upraveny

Teď po rozvodech najeto málo, budu měřit skutečnost vs palubák, zajímá mně jestli když by se dalo na čistou 0
ukazoval by sice 0,7 ale méně by proměřoval ? a skutečná by byla nižší ?
patrikx
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 06 dub 2010, 11:51
Odpovědi: 0

Re: Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG

Příspěvek od patrikx »

Zdravím dělal jsem rozvody Octavia 2 facelift 2009 1.9 TDI pd bxe a mám lehce zvýšenou spotřebu přitom to na přípravky sedí krásně jen ne není jasný spotřeba volnoběh 0,5-0.6 ale když jedu delší trasu tak 0.7 a nespadne níž to předtím nebylo rozvody contitech jen mě zarazilo že tam byl jiný typ napínací kladky má někdo zkušenosti jinak synchronizace je -2.0 díky za nějakou tu radu
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1440
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Re: Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG

Příspěvek od šulda »

Nehledáš problém tam kde není? Nečuč po číslech a porovnej reálnou spotřebu. Na vzduch to holt nejezdí.
Člověk se pořád učí.
patrikx
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 06 dub 2010, 11:51
Odpovědi: 0

Re: Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG

Příspěvek od patrikx »

To teď právě chci vysledovat mě jen zarazilo to že před tím tam bylo 0,5-0,6 kdykoliv když se vše vyplo a nějak nemůžu přijít na chuť toho jiného typu tý kladky
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20466
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Re: Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG

Příspěvek od roman1648 »

Nedávno jsem montoval sadu Gates a napínací kladka vůbec neměla ten zobáček jak to zaháknutý v hlavě v tom okénku a šponovala se na druhou stranu podle šipky, taky jsem na to čuměl a raději jsem se podíval na tu jejich "assembly instruction" a to mě uklidnilo, prostě inovace no
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“