jak na zlepseni TD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
peugeot 405
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Registrován: 15 bře 2008, 12:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Humenne, Kosice

Příspěvek od peugeot 405 »

Napadla ma jedna otazka ci sa neda nejako spevnit hlava aby nepraskla je to mozne???
Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

bych řek že tohle asi nepůjde :(
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
peugeot 405
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Registrován: 15 bře 2008, 12:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Humenne, Kosice

Příspěvek od peugeot 405 »

tak mi neostava nic ine len dufat ze to vydrzi
Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

když budeš pomalu zahřívat, nebudeš to dlouho trápit pod plným a poctivě dochlazovat, měla by určo vydržet.
praská z tepelných změn (tak jak sklo).
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
peugeot 405
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Registrován: 15 bře 2008, 12:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Humenne, Kosice

Příspěvek od peugeot 405 »

Smoke píše:když budeš pomalu zahřívat, nebudeš to dlouho trápit pod plným a poctivě dochlazovat, měla by určo vydržet.
praská z tepelných změn (tak jak sklo).
no tak to som chcel pocut ja si ho budem dost setrit aj tak na nom chodi zatial oco a ten ho dost setri malokedy ide do red zone :)
Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km
panjan
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 17 dub 2008, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec n. N.

Příspěvek od panjan »

Ahoj. Potřeboval bych radu. Nechci kuli tomu zakladat novy topic, tak se omlouvám, že to hážu sem... Možná ste to už sem někdo psali, ale nepodařilo se mi to najít... Prosim vás, mam audi 80 b2 1.6 Td (69ps - bez intercooleru) je to to samý co je v golfech (I,II). Ze sání a z víka ventilů mi vedou hadice a po vyústění těhlech dvou do jedny tu je nějakej pitomej ventil na plochej šroub. Bojim se to utáhnout, abych si neodpálil těsnění pod kebulí... K čemu přesně tam ten ventil je... Předem dík...
audi 1.6 td - low rider .(
FR4NK!3
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27 čer 2007, 11:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od FR4NK!3 »

panjan píše:Ahoj. Potřeboval bych radu. Nechci kuli tomu zakladat novy topic, tak se omlouvám, že to hážu sem... Možná ste to už sem někdo psali, ale nepodařilo se mi to najít... Prosim vás, mam audi 80 b2 1.6 Td (69ps - bez intercooleru) je to to samý co je v golfech (I,II). Ze sání a z víka ventilů mi vedou hadice a po vyústění těhlech dvou do jedny tu je nějakej pitomej ventil na plochej šroub. Bojim se to utáhnout, abych si neodpálil těsnění pod kebulí... K čemu přesně tam ten ventil je... Předem dík...
uz se to tu taky resilo ... projdi si vsech 39 stran ... je to prepousteci ventil na sani ... pri prekroceni urcityho tlaku na kterej je nastavenej se otevre a prebytecnej vzduch upusti zpet pred turbo ... pokud zvedas tlak tak ho stejne musis dotahnout aby se neotviral pac by ti turbo tlacilo jak blby ale vsechno by ti uteklo pres ten ventyl pryc ... misto do motoru
ex Seat Ibiza 1,9 TDI
Audi A6 2.5 TDI 103kw ... polazeno pry na 125 kw :D
DON'T STOP SMOKING :)
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

je to tak jak píšeš!
jo a ty už máš TDi?
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
peugeot 405
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Registrován: 15 bře 2008, 12:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Humenne, Kosice

Příspěvek od peugeot 405 »

co poviete na tieto IC ?? http://www.saabtuning.cz/tdilys10.htm
Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

budu tam odtud kupovat. Rozhoduji se mezi prvníma dvěma
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
peugeot 405
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Registrován: 15 bře 2008, 12:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Humenne, Kosice

Příspěvek od peugeot 405 »

chcel by so ho tiez ten najvacsi su tam naj ceny co som videl......ale nejak teraz nemam love kupoval som turbo ale cez prazdniny musim nejaku brigadu a potom by so ho tiez zobral
Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km
tonna85
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 19 dub 2008, 05:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od tonna85 »

Smoke píše:když budeš pomalu zahřívat, nebudeš to dlouho trápit pod plným a poctivě dochlazovat, měla by určo vydržet.
praská z tepelných změn (tak jak sklo).
ja uz dojezdil,cca 2roky,tlak jsem mival 1,7b pozdeji uz jen 1,4b,drzel jsem ho na rovine plny kotel 5q 4300ot a najednou jen dym....dokonce mi horel vyfuk.najel jsem 20tis.ale dostaval zabrat (noteeth)
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

tonna85 píše:
Smoke píše:když budeš pomalu zahřívat, nebudeš to dlouho trápit pod plným a poctivě dochlazovat, měla by určo vydržet.
praská z tepelných změn (tak jak sklo).
ja uz dojezdil,cca 2roky,tlak jsem mival 1,7b pozdeji uz jen 1,4b,drzel jsem ho na rovine plny kotel 5q 4300ot a najednou jen dym....dokonce mi horel vyfuk.najel jsem 20tis.ale dostaval zabrat (noteeth)
jak říkám, držet dlouho pod plným ee!
ono to chlazení asi od výroby nestačí....
já měl GII 1.6TD, tlak 2bary (odbržděných 110k statických), najel sem 30tis. km a jezdí bez problému do teť- dával sem mu, ale nikdy sem ho dlouho nedržel.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
tonna85
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 19 dub 2008, 05:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od tonna85 »

Smoke píše:
tonna85 píše:
Smoke píše:když budeš pomalu zahřívat, nebudeš to dlouho trápit pod plným a poctivě dochlazovat, měla by určo vydržet.
praská z tepelných změn (tak jak sklo).
ja uz dojezdil,cca 2roky,tlak jsem mival 1,7b pozdeji uz jen 1,4b,drzel jsem ho na rovine plny kotel 5q 4300ot a najednou jen dym....dokonce mi horel vyfuk.najel jsem 20tis.ale dostaval zabrat (noteeth)
jak říkám, držet dlouho pod plným ee!
ono to chlazení asi od výroby nestačí....
já měl GII 1.6TD, tlak 2bary (odbržděných 110k statických), najel sem 30tis. km a jezdí bez problému do teť- dával sem mu, ale nikdy sem ho dlouho nedržel.
asi jo,roztekla se me vyfukova turbinka
TIPO 2.0TD 85kw 1,7b
peugeot 405
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Registrován: 15 bře 2008, 12:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Humenne, Kosice

Příspěvek od peugeot 405 »

peugeot 405 píše:ako sa to bude dat vycistit od toho bordelu???.....aby to aj nejak vyzeralo.....aby sa lesklo :DObrázek
Obrázek
ta hracka mi us lezi doma na posteli vyzera byt v poriuadku......ake mozu byt vole???......zmenia sa vole po naplneni loziska olejom???......
Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“