jak na zlepseni TD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 211
- Registrován: 15 bře 2008, 12:48
- Bydliště: Humenne, Kosice
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 211
- Registrován: 15 bře 2008, 12:48
- Bydliště: Humenne, Kosice
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 211
- Registrován: 15 bře 2008, 12:48
- Bydliště: Humenne, Kosice
no tak to som chcel pocut ja si ho budem dost setrit aj tak na nom chodi zatial oco a ten ho dost setri malokedy ide do red zoneSmoke píše:když budeš pomalu zahřívat, nebudeš to dlouho trápit pod plným a poctivě dochlazovat, měla by určo vydržet.
praská z tepelných změn (tak jak sklo).

Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km
Ahoj. Potřeboval bych radu. Nechci kuli tomu zakladat novy topic, tak se omlouvám, že to hážu sem... Možná ste to už sem někdo psali, ale nepodařilo se mi to najít... Prosim vás, mam audi 80 b2 1.6 Td (69ps - bez intercooleru) je to to samý co je v golfech (I,II). Ze sání a z víka ventilů mi vedou hadice a po vyústění těhlech dvou do jedny tu je nějakej pitomej ventil na plochej šroub. Bojim se to utáhnout, abych si neodpálil těsnění pod kebulí... K čemu přesně tam ten ventil je... Předem dík...
audi 1.6 td - low rider .(
uz se to tu taky resilo ... projdi si vsech 39 stran ... je to prepousteci ventil na sani ... pri prekroceni urcityho tlaku na kterej je nastavenej se otevre a prebytecnej vzduch upusti zpet pred turbo ... pokud zvedas tlak tak ho stejne musis dotahnout aby se neotviral pac by ti turbo tlacilo jak blby ale vsechno by ti uteklo pres ten ventyl pryc ... misto do motorupanjan píše:Ahoj. Potřeboval bych radu. Nechci kuli tomu zakladat novy topic, tak se omlouvám, že to hážu sem... Možná ste to už sem někdo psali, ale nepodařilo se mi to najít... Prosim vás, mam audi 80 b2 1.6 Td (69ps - bez intercooleru) je to to samý co je v golfech (I,II). Ze sání a z víka ventilů mi vedou hadice a po vyústění těhlech dvou do jedny tu je nějakej pitomej ventil na plochej šroub. Bojim se to utáhnout, abych si neodpálil těsnění pod kebulí... K čemu přesně tam ten ventil je... Předem dík...
ex Seat Ibiza 1,9 TDI
Audi A6 2.5 TDI 103kw ... polazeno pry na 125 kw
DON'T STOP SMOKING
Audi A6 2.5 TDI 103kw ... polazeno pry na 125 kw

DON'T STOP SMOKING

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 211
- Registrován: 15 bře 2008, 12:48
- Bydliště: Humenne, Kosice
co poviete na tieto IC ?? http://www.saabtuning.cz/tdilys10.htm
Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 211
- Registrován: 15 bře 2008, 12:48
- Bydliště: Humenne, Kosice
ja uz dojezdil,cca 2roky,tlak jsem mival 1,7b pozdeji uz jen 1,4b,drzel jsem ho na rovine plny kotel 5q 4300ot a najednou jen dym....dokonce mi horel vyfuk.najel jsem 20tis.ale dostaval zabratSmoke píše:když budeš pomalu zahřívat, nebudeš to dlouho trápit pod plným a poctivě dochlazovat, měla by určo vydržet.
praská z tepelných změn (tak jak sklo).

-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
jak říkám, držet dlouho pod plným ee!tonna85 píše:ja uz dojezdil,cca 2roky,tlak jsem mival 1,7b pozdeji uz jen 1,4b,drzel jsem ho na rovine plny kotel 5q 4300ot a najednou jen dym....dokonce mi horel vyfuk.najel jsem 20tis.ale dostaval zabratSmoke píše:když budeš pomalu zahřívat, nebudeš to dlouho trápit pod plným a poctivě dochlazovat, měla by určo vydržet.
praská z tepelných změn (tak jak sklo).
ono to chlazení asi od výroby nestačí....
já měl GII 1.6TD, tlak 2bary (odbržděných 110k statických), najel sem 30tis. km a jezdí bez problému do teť- dával sem mu, ale nikdy sem ho dlouho nedržel.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
asi jo,roztekla se me vyfukova turbinkaSmoke píše:jak říkám, držet dlouho pod plným ee!tonna85 píše:ja uz dojezdil,cca 2roky,tlak jsem mival 1,7b pozdeji uz jen 1,4b,drzel jsem ho na rovine plny kotel 5q 4300ot a najednou jen dym....dokonce mi horel vyfuk.najel jsem 20tis.ale dostaval zabratSmoke píše:když budeš pomalu zahřívat, nebudeš to dlouho trápit pod plným a poctivě dochlazovat, měla by určo vydržet.
praská z tepelných změn (tak jak sklo).
ono to chlazení asi od výroby nestačí....
já měl GII 1.6TD, tlak 2bary (odbržděných 110k statických), najel sem 30tis. km a jezdí bez problému do teť- dával sem mu, ale nikdy sem ho dlouho nedržel.
TIPO 2.0TD 85kw 1,7b
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 211
- Registrován: 15 bře 2008, 12:48
- Bydliště: Humenne, Kosice
ta hracka mi us lezi doma na posteli vyzera byt v poriuadku......ake mozu byt vole???......zmenia sa vole po naplneni loziska olejom???......peugeot 405 píše:ako sa to bude dat vycistit od toho bordelu???.....aby to aj nejak vyzeralo.....aby sa lesklo
Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km