jsou na to spešl kleště chce to právě jinej rozřezat a nastudovat co vyhnout aby šel venmir77 píše:Ten sviňskej PIN nejde z tý zásuvky ven a já nemám žádnej jinej, abych si vyvedl další kablík. Je to nějakej fígl, jak ho uvolnit?
zapojení Webasto T top C
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34025
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
No, o těch kleštích vím, ale to je mi teď prd platnýslovacek.milos píše:jsou na to spešl kleště chce to právě jinej rozřezat a nastudovat co vyhnout aby šel ven
Asi jediný řešení takhle po domácku
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
No, tak se mi ho podařilo vypreparovat ven. Dal jsem ho do tý patnáctky, ale musím podotknout, že ta koncovka to asi odnesla při preparaci, takže moc dobře nedržela. Každopádně kontakt si myslím, že tam nakonec byl.
Zapojil jsem napájení zásuvky, KKL kabel, pak do PC, zapnul jsem Thermo Test, nastavil COM port shodný s tím KKL kabelem a dal jsem automaticky najít zařízení a... NIC.
Takže už nevím co s tím. Teď už asi nebudu tvořit nic. Musím sehnat novou zásuvku, znovu to napinovat, protože tohleto je hnus.
Každopádně přemýšlím, jestli nedělám chybu někde jinde. Co bufík? Ten snad u diagnostiky běžet nemusí? Nebo zapalování? Já vycházím z toho, že to má být autonomní systém a tak není důvod, aby se předem zapnul, nebo aby byl klíček na jedničce. Každopádně to je už poslední věc, která mě napadá.
Zapojil jsem napájení zásuvky, KKL kabel, pak do PC, zapnul jsem Thermo Test, nastavil COM port shodný s tím KKL kabelem a dal jsem automaticky najít zařízení a... NIC.
Takže už nevím co s tím. Teď už asi nebudu tvořit nic. Musím sehnat novou zásuvku, znovu to napinovat, protože tohleto je hnus.
Každopádně přemýšlím, jestli nedělám chybu někde jinde. Co bufík? Ten snad u diagnostiky běžet nemusí? Nebo zapalování? Já vycházím z toho, že to má být autonomní systém a tak není důvod, aby se předem zapnul, nebo aby byl klíček na jedničce. Každopádně to je už poslední věc, která mě napadá.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Pohlad na OBD2 (KKL) koncovku testovacieho kablu...zamerne som ju zrkadlovo otocil, aby to bolo ako pohlad do koncovky kablu (nie ako do zasuvky)

* Kostu treba pouzit 5 (komunikacnu) a musi byt spolocna pre bufik aj pre kabel
* (+)12V na 16
* a K line uz som si nie isty ci 7 alebo 15, ale jedna na 100% funguje s W-Bus na bufiku
Analogove maju diag pin2 a W-bus maju diag pin1

* Kostu treba pouzit 5 (komunikacnu) a musi byt spolocna pre bufik aj pre kabel
* (+)12V na 16
* a K line uz som si nie isty ci 7 alebo 15, ale jedna na 100% funguje s W-Bus na bufiku
Analogove maju diag pin2 a W-bus maju diag pin1
CAHA 125 kW TDI CR
Tak to bude ono. Já to kostřil na pin 4. Vypadá to, že se přece jen k tomu problému dostanemMarek_A4 píše: * Kostu treba pouzit 5 (komunikacnu) a musi byt spolocna pre bufik aj pre kabel
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG