Stránka 5 z 6
Napsal: 30 dub 2012, 20:27
od slovacek.milos
JohnnyBOSS píše:hergot, to je dobrá skupina

no a jestli chceš jezdit pořád na sajrajty
http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=r ... mQ&cad=rja

Napsal: 30 dub 2012, 20:28
od JohnnyBOSS
fuj, ale v tom hlasu na nově je s ním prdel

Napsal: 30 dub 2012, 20:36
od slovacek.milos
JohnnyBOSS píše:fuj, ale v tom hlasu na nově je s ním prdel

podle mě to je borec umí sám něco nového .....

Napsal: 30 dub 2012, 20:41
od JohnnyBOSS
no v hlavě to má podle mě srovnaný dobře a nemluví nesmysly. Ale styl jeho hudby nemusím
http://www.youtube.com/watch?v=lR1KNc9mogg tady máš Rytmausa

Napsal: 02 kvě 2012, 16:34
od truck
JohnnyBOSS píše:když říznu naftu napůl s A1 tak mi chychází litr takza 30 korun. Není to nic moc, ale lepší než nic

Vif do toho nepočítám, ten bych lil tak jako tak

Mnohaleté zkušenosti u mne na 900l jet-ky 100l ekologické nafty.
Napsal: 02 kvě 2012, 19:32
od JohnnyBOSS
ale to už taky asi bude trošku línější, že?

Ikdyž jedu půl napůl tak je cítit, že to není nějak ono, co se týče výkonu

Jinak díky za příspěvek

Napsal: 02 kvě 2012, 19:39
od slovacek.milos
JohnnyBOSS píše:ale to už taky asi bude trošku línější, že?

Ikdyž jedu půl napůl tak je cítit, že to není nějak ono, co se týče výkonu

Jinak díky za příspěvek

ty ale to tam chce něco našlahat a nebát se toho na tu včerejší směs co jsem jel to z toho šel strach já jezdám pomalu a sdi 47 kilovat to šlapalo jak nikdy
13O hned 15O , pod kilo to bylo slabší ale fakt malí spotřeba a výkon super

Napsal: 02 kvě 2012, 20:39
od JohnnyBOSS
tak daleko ještě nejsem, ještě pořád mám trochu strach, ale postupně opadá

příští rok počítám jezdím na vyfrit a po příští rok už si budu dělat svoje měřo

Napsal: 02 kvě 2012, 20:46
od slovacek.milos
JohnnyBOSS píše:tak daleko ještě nejsem, ještě pořád mám trochu strach, ale postupně opadá

příští rok počítám jezdím na vyfrit a po příští rok už si budu dělat svoje měřo

se toho neboj val to jak to jde a pochlub se s problémy o tom je téma nic víc nic mín

Napsal: 02 kvě 2012, 21:36
od JohnnyBOSS
a je vhodný tohle dělat na upravenym motoru? to je taky myšlenka, se kterou si pohrávám

Napsal: 05 kvě 2012, 23:03
od JohnnyBOSS
Co říkáte na obsah síry v tom Jet A1? Nafta má max 10% a jet A1 má 30%. Co ta síra vlastně v tom motoru dělá? Vadí to? Nevadí to?

Napsal: 05 kvě 2012, 23:07
od batoo
http://auto.idnes.cz/kvalita-nafty-se-z ... tomoto_fdv
http://www.denik.cz/ekonomika/inspekce- ... 20503.html
Nakonec v petraku bude min siry nez v nafte u pumpy...
EDIT: Jeste jeden clanek..
http://auto.idnes.cz/kvalita-nafty-se-z ... tomoto_fdv
Českou obchodní inspekcí na Šumpersku byl limit síry dokonce překročen téměř 40krát. Síra v naftě ale obecně motoru nevadí. Problémem je pančované palivo, které vadí také úřadům, kvůli krácení daní...
A přidává pro srovnání příklad: "Guma v pneumatice má dnes do cca 3 % síry, což je 30 000 mg/kg. Spálením jediné pětikilové pneumatiky poškodím životní prostředí sírou stejně, jako spálením 450 litrů té 'závadné' nafty…"
Síra maže
Množství síry podle odborníků rozhodně nemůže mít na provoz vozidla vážnější dopad.
"Ukázalo se, že hluboce rafinovaný produkt ztrácí svou přirozenou mazací schopnost," popisuje Technický týdeník. A snížení mazivosti nafty může způsobovat problémy u vstřikovacích čerpadel vznětových motorů.
Síra totiž dokonce naopak zvyšuje mazivost nafty, i když už to není třeba. Mazivost dnes u kvalitní nafty není problém. "U dnešní nafty je nízký obsah sirných látek z pohledu mazivosti kompenzovaný povinně přidávanou biosložkou, která dobře maže," říká Daniel Maxa. "Mazivost se dá také 'dohnat' aditivy," dodává.
"Vzhledem k současnému extrémně nízkému limitu obsahu síry lze palivo z hlediska tohoto parametru znehodnotit celou škálou jiných produktů. Třeba leteckým petrolej má dnes limit 3 000 mg/kg,"
Napsal: 05 kvě 2012, 23:15
od JohnnyBOSS
takže čistě teoreticky by se čerpadlo nezadřelo ani na čistý A1, když to má tak moc síry, která vlastně maže
To palivo se mi líbí čím dál tím víc

Napsal: 05 kvě 2012, 23:17
od batoo
Ja jeden cas jezdil jenom na Jeta s komurkou kdyz nebylo na naftu a vse ok... akorat horsi vykon a vyssi spotreba.
Napsal: 05 kvě 2012, 23:18
od JohnnyBOSS
te vyšší spotřeby jsem si taky všiml a kamoš taky, to je nevyhoda celkem

Ale když to dál půl napůl s naftou a ty aditiva, to mi přijde jako značka ideál

takovy rozumný