Zvedak

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
zizuzidan
Aktivista
Příspěvky: 2432
Registrován: 10 zář 2007, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Sedlčansko

Příspěvek od zizuzidan »

Mám hydrauliku od ZTS Litomyšl,rok výroby 1990 a fachá naprosto v pohodě.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

můj hofman má šroubovice byl vyřazen před 16 ti lety v itálii u benzinky,
než na zvedák vjede auto vemu stříkací olejničku odehnu plech a na sroub udělám prsk prsk
naučil mi to tak uživatel beli, tomu fachčí starý skoro dvacet let

jinak v okolí všem vyletěla ze šroubovice zlatá špona,

nikdo olej do mazání nedolévá a to mazání funguje opravdu mizerně,

kdo ovšem maže ten jede ;)
rami
Aktivista
Příspěvky: 1678
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Odpovědi: 0
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

Cim mazete ty zavitnice ve sloupaku ?
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

rami píše:Cim mazete ty zavitnice ve sloupaku ?
co vím tak uživatel beli každé zvednutí stříká sprejem,

já osobně jsem na matku napiplal vazelinu a předpokládám že kdyby se šroub začal hřát tak se vazelina rozpustí a začne mazat,

jinak fakt každé zvednutí vemu kovovou olejničku kde je motorový olej, odehnu plech a na šroub udělám prsk prsk
auto-point
Přispěvovatel
Příspěvky: 345
Registrován: 06 kvě 2010, 17:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od auto-point »

Mám 2.5T Ravaglioli a 1.5T DDR- mazací plán předepisuje převoďák 75W. mažu grafitkou obcas sroubovice, Anulkou kluzné části, každý den stříknu trochu převodáku na šroubovice - navrtané mazací otvory navíc. ty samomazné maznice jsou na prd.
Petráš
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Registrován: 17 kvě 2010, 18:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Petráš »

auto-point píše:Mám 2.5T Ravaglioli a 1.5T DDR- mazací plán předepisuje převoďák 75W. mažu grafitkou obcas sroubovice, Anulkou kluzné části, každý den stříknu trochu převodáku na šroubovice - navrtané mazací otvory navíc. ty samomazné maznice jsou na prd.
Děláš to nejhorší co můžeš, grafitka obsahuje pené čásrečky, pro matky něco jako šmirgl. ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Miloši, nevím zda se matka bude hřát, tady jde spíš o to, že se postupně závit v matce zeslabuje, zeslabuje a najednou už váhu neunese a tyč jí projede..Chce to sem tam zkontrolovat vůli trapézu v matce , samozřejmě při úplném odlehčení...Docela mne zarazilo, když dnes u nových zdviží dělají matky z nějakého "speciálního silonu-pertinaxu" , které se mazat nemusí...A pokud ji máš tak dlouho, tak dej bacha..A představa, že bych měl olejničku u pasu a při každém zvednutí musel namazat, tak raději půjdu do konkurzu na roztleskávačku ... :)
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jericho-3 píše:Miloši, nevím zda se matka bude hřát, tady jde spíš o to, že se postupně závit v matce zeslabuje, zeslabuje a najednou už váhu neunese a tyč jí projede..Chce to sem tam zkontrolovat vůli trapézu v matce , samozřejmě při úplném odlehčení...Docela mne zarazilo, když dnes u nových zdviží dělají matky z nějakého "speciálního silonu-pertinaxu" , které se mazat nemusí...A pokud ji máš tak dlouho, tak dej bacha..A představa, že bych měl olejničku u pasu a při každém zvednutí musel namazat, tak raději půjdu do konkurzu na roztleskávačku ... :)
ta matka se hřeje to vím to jsem zkoušel, co vím tak je bronzová a nikdy ta tyč neprojela ten konec je takový že ti vyjede z té matky bronzová spirála nevím jak ti to popsat, normál zlatá spirála a zarachotí o krycí plech viděl jsem to dvakrát na vlastní oči,

mám hofmana, to mazání je v pohodě vemu v regálu olejničku regál mám u zvedáku ohnu plech a na šroub udělám prc prc, že by mě to nějak zatěžovalo to ani ne
jirka cordoba GT TDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 617
Registrován: 16 úno 2006, 01:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Roky

Příspěvek od jirka cordoba GT TDi »

Taky trochu bojuju z mazanim srouboveho zvedaku mam carlift zd qjj3-2. Olejovou jimku mam radne plnou strojnim olejem 32 a presto jedna sroubovice neni tak dobre mazana jako druha idealni je vzdy do horniho ulozeni nalit strikackou olej. Pak to maka lip.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jirka cordoba GT TDi píše:Taky trochu bojuju z mazanim srouboveho zvedaku mam carlift zd qjj3-2. Olejovou jimku mam radne plnou strojnim olejem 32 a presto jedna sroubovice neni tak dobre mazana jako druha idealni je vzdy do horniho ulozeni nalit strikackou olej. Pak to maka lip.
tak to zkus jak já olejničku takovou tu jak pistoli prskneš olej a ok, to mám 16 let vyřazeného hofmana a denně s něčím cvičí
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

občas tam treba supnut troška obycajnej vazeliny...občas to prestreknem sprejom.....

máte mať poistné matice a na hlavných mám také drotiky, ako sa matica obdiera, približuje sa k poistnej a drotik robi drazku...

podla nej viem kolko ubúda zo závitu hlavnej matice...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
jirka cordoba GT TDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 617
Registrován: 16 úno 2006, 01:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Roky

Příspěvek od jirka cordoba GT TDi »

Mi nemame drotiky ale pojistne ocelovelanko a jakmile by se ti rozjely ramena o vic jak cca centimetr tak ti pojistak vypne zvedak jen proste na dotyk ta sroubovice si bere vic oleje nez ta druha, matice sou tam v kazdem remenu 2 hlavni a jistici. Jinak to maka jako fik
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="octaviask"]občas tam treba supnut troška obycajnej vazeliny...občas to prestreknem sprejom.....

co jsem vypozoroval tak když vemeš štětku a mázneš ten šroub tak jak jede matice nahoru tak se na ní ta mazelína chytne, taková hromádka, kráter, pak věřím tomu že když dojde k potížím ke dření zvedne se teplota a mazelína se rozpustí a začne mazat, je to taková cesta k nesmrtelnosti tohoto zvedáku
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

No já ty matky viděl u fachmana v dílně, byly ano bronzové a uvnitř byly bez závitu, a on je dělal na starý trapéz nové, samozřejmě trapéz byl na různých místech různě opotřebovován , tak vlastně vyrobil kompromis...což nebylo zrovna na moc dlouho..Ale v době, kdy sehnat zdviž bylo terno, se to vyplatilo..
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jericho-3 píše:No já ty matky viděl u fachmana v dílně, byly ano bronzové a uvnitř byly bez závitu, a on je dělal na starý trapéz nové, samozřejmě trapéz byl na různých místech různě opotřebovován , tak vlastně vyrobil kompromis...což nebylo zrovna na moc dlouho..Ale v době, kdy sehnat zdviž bylo terno, se to vyplatilo..
co jsem ti popisoval ty dva případy jak z té matice vyjela zlatá pružina tak prej ta matka stojí asi čtyři litry, v obou případech to řešili novým starline zvedákem hydraulika od kell

asi bych to řešil sejně mám jednomotor 2,5 t hofman řetěz vyřazený v itálii z benzinky před patnácti lety,
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“