Stránka 5 z 9
					
				
				Napsal: 17 lis 2012, 11:16
				od peeeetr
				Milik607 píše:kdyby už to papíry mělo......jenže dobře,měl bych to schovaný v garáži a jezdil jen na těch závodech,ale koncentrace policajtu při přejezdech na rally je taky hustá.....já se z toho už zblázním...
tak koupit jetej podvál už neni tak velká investice oproti tomu, co budeš muset narvat do auta ne? Radši bych si vyřešil tohle, než jel zesranej s tim, že za stromem někde budou čekat fíci.
 
			
					
				
				Napsal: 17 lis 2012, 11:19
				od Milik607
				Tak mi posli fotky,ale co servis a podobně...to už bude asi mimo naše možnosti ne?
			 
			
					
				
				Napsal: 17 lis 2012, 11:27
				od Forest
				Milik607 píše:Tak mi posli fotky,ale co servis a podobně...to už bude asi mimo naše možnosti ne?
A jake jsou vase moznosti? Kdyz uz prestanes popisovat neustale nejake sny a zacnes mluvit v realnych hodnotach? Co jsou vase moznosti. Kolik mate ted, kolik jste schopni do toho narvat mesicne - jasne, strucne v cislovkach.
Jinak nemam s tim osobni zkusenosti, ale obavam se, ze pokud bude Haldex neustale sepnutej, nema to sanci prezit i s tim nejlepsim servisem - na to to proste neni stavene natoz dimenzovane. Kdyztak budu rad, kdyz me nekdo vyvede z omylu.
 
			
					
				
				Napsal: 17 lis 2012, 11:33
				od Milik607
				Máme momentálně naškudleno 200 litru,musime koupit podval v první řadě. Jenže je furt halda problémů který musíme vyřešit,kdo kdy jezdil,každej ví že bez toho rámu jezdit je blbost. Zase většina závodů je,že se někde přejíždí a podobně,takže to stk mít musí,podvalník taky bejt musí,protože kdybych chtěl jezdit tak,abych měl jistotu že to přežije,tak to mužu nechat maximálně tak v servisech na parkovišti .....každej to zná,stačí málo....
			 
			
					
				
				Napsal: 17 lis 2012, 11:35
				od Milik607
				JInak moc do toho rvát nechci pak,max 10 tisíc....na hobíky si myslím že to stačí....a myslím si že ten diesel bude motorově odolnější než benzin....
			 
			
					
				
				Napsal: 17 lis 2012, 11:38
				od Forest
				Na podval ted kasli - nez to postavite, cena podvalu jeste padne a hlavne co s nim ted? Kdyz ho budete chtit prevezt nekam z dilny do dilny, tak si proste zaplatite zapujceni podvalu a je to. Nez byste ho zacali poradne vyuzivat tak by vam zestarnul, navic byste museli utracet za udrzbu - kaslete na to. Nejdrive poridte auto, postavte ho a pak reste tohle.
			 
			
					
				
				Napsal: 17 lis 2012, 11:40
				od Milik607
				Myslím že kdyby jsme měli sti nebo evo je to uplně jindse,už jen kvuli těm bouračkám A PODOBNĚ,GOLFA SEŽENEM zase do 100 tisíc a jedeme,ale rozstřelit evo nebo sti tak by jsme mohli zkončit.....
			 
			
					
				
				Napsal: 17 lis 2012, 11:44
				od Milik607
				Dobře,necháme podval podvalem zatím.....ale volal jsem kolegovi a musime to nejak pořešit ohledně toho co vlastně vubec stavět....jestli čistokrevný auto na závody,a nebo auto aby idělalo stk a taky slušně pojezdilo....to bude hlavni problém od kterýho se bude všechno odvíjet....když to bude muset být na papírech,skoro do toho nesáhneme,teda mimo uprav motoru a do interieru aspon sedačky pásy ,ručka...brzdy......kdyby to bylo bez stk komplet celý to rozhodím a začnu od nuly....vyztužit,nechat ten rám,podvozek,brzdy,motor,sedačky,......je to boj....
			 
			
					
				
				Napsal: 17 lis 2012, 11:45
				od Jayson
				Podle mě vůbec netušíš co takový závody obnášejí, jeden den tu chceš ALS na 1.8T, pak Golf 4x4, píšeš tu něco o rámu, policajtech...
Dám ti radu, vykašli se na to, zahučíš do toho nesmysl peněz, budeš do toho cpát všechny prachy a nakonec to skončí s tím, že budeš mít poloauto v garáži a bude tam stát..
			 
			
					
				
				Napsal: 17 lis 2012, 11:46
				od Jayson
				Milik607 píše:Právě proto říkám že by to bylo všechno moc drahý.......a myslím si že vw nejsou mrdky.....dokonce si myslím,že jsou to jedny z nejlepších aut....
Nejlepší auta leda pro rodinu s dítětem, ne na závody.
 
			
					
				
				Napsal: 17 lis 2012, 11:48
				od Milik607
				to als se řešilo s možností motoru 1.8t.....je rozhodnuto pro naftu.....kdyby se to dalo na všechny závody dovezt a jezdit bez papiru,neni problem.....problém je v tom,že se přejíždí a chtějí stk.....ted jsem četl podmínky na rally ve stopách valašské zimy....a to je záležitost,kterou bych rád jezdil...
			 
			
					
				
				Napsal: 17 lis 2012, 11:50
				od Milik607
				Myslím,že golf je jedno z mnoha aut,který jsou oblíbený jak na závody,tak i mezi tuningářema,nejni tam tolik kurvítek,jako u ostatních aut,a všechno se dá za rozumnej peniz sehnat třeba právě z fora...
			 
			
					
				
				Napsal: 17 lis 2012, 11:57
				od Jayson
				A co mají tuninkáři společnýho se závodama? 

 Ber to tak, že to auto je postavený jako rodinný auto, takže pokud chceš, aby umělo zatočit, tak budeš muset spoustu věcí vyměnit a to samozřejmě stojí peníze, čas a vývoj.
 
			
					
				
				Napsal: 17 lis 2012, 12:33
				od bombastiq
				Milik607 píše:všechno se dá za rozumnej peniz 
  
   
   
   
  
  to sem si taky myslel 
věř že na golfu je v podstatě všechno špatně a aby si se svezl 
tak musíš všechno překopat !!!!!  
to podotýkám že né pro závodní ůčely 
tam start  holá kastle a 100 000,-
 
			
					
				
				Napsal: 17 lis 2012, 12:41
				od Milik607
				co konkretně jako všechno špatně?