Jaky hybrid pro cca 230Hp??
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
+ pojem "planovana zivotnost", nebot dnes je zisk dulezitejsi nezli povest aneb k cemu jim bude, kdyz to turbo vydrzi pul milionu?! Oni potrebuji, aby vydrzelo do konce zaruky a pak at si koupi prece dalsi.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Asi tak. A vyrobca aut tlaci ceny dolu niekedy aj na ukor kvality. Vyrobcovia prevodoviek by mohli rozpravat. Daju ponuku 800e, no vytobca aut im povie, dame max 650 a urobte to ako chcete. Samozrejme na ukor kvality a materialu
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Tak já jsem rozhodnutý pro hybrida TSA 220 z nabídky turbosport.cz. Dostal jsem pozitivní info od uživatele ,,krejča". Příští měsíc objednám nasoftit do DP a budu doufat, že se na origo vstřikách dostanu aspoň lehce za hranici 200ps. 1756 jsem zavrhl z finančního hlediska
Leon ASZ, fmic, GTB 1756, 209PS 457Nm mírný kouř, Brembo 323mm a 280mm
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
@Jeny: A na kolik Te vyjde ten hybrid? Ja jen, ze ten samy prodejce prodava jetou GTB1756VK za dobrou cenu (zalezi na stavu):
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
Kdyz to budes ladit u DP, naladi Ti to rovnou s timto actuatorem a budes to mit jeste lepsi.
Priplat si dovyvazeni turba a budes spokojenej ... a hlavne, kdyz by Ti naaahodou lehlo, tak kupujes seriovou zalezitost, nikoliv hybrid
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
Kdyz to budes ladit u DP, naladi Ti to rovnou s timto actuatorem a budes to mit jeste lepsi.
Priplat si dovyvazeni turba a budes spokojenej ... a hlavne, kdyz by Ti naaahodou lehlo, tak kupujes seriovou zalezitost, nikoliv hybrid

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Graf jeste neni,klouze spojka, ale muzu te ubezpecit ze i s gtd14 jde bezpecne 200k, ale ne ze starecka. Dnesni 56mm snadno nahradi starou 60. spis je pretezovani H230. Otazkou pak spolehlivost a efektivita. Srovnavat starou gt1752 alias h230 nebo co to je s novejsi gtb1756 je blbost. Navic ja nikde nepsal ze chcu dostat 250k na rotacce, stejne me limituje cidlo tlaku, ale aspon presne vim kde se pohybuju v compresorove mape, emp i egt.Andre píše:Těch 250HP na 1756ce a 8V motoru bych neviděl tak optimisticky jako někteří jiní...
Smoke: Máš už konečně někde graf?
Naposledy upravil(a) Smoke dne 24 led 2013, 07:39, celkem upraveno 5 x.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
jsi si jisty ze s timto actuatorem ? ja bych rekl ze se pouziva jinyForest píše:@Jeny: A na kolik Te vyjde ten hybrid? Ja jen, ze ten samy prodejce prodava jetou GTB1756VK za dobrou cenu (zalezi na stavu):
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
Kdyz to budes ladit u DP, naladi Ti to rovnou s timto actuatorem a budes to mit jeste lepsi.
Priplat si dovyvazeni turba a budes spokojenej ... a hlavne, kdyz by Ti naaahodou lehlo, tak kupujes seriovou zalezitost, nikoliv hybrid

abych nebyl ot . GTB1756VK jsem sehnal jetou za 6000kč mela najeto 40tis km sam jsem ho montoval z toho auta ... s instalaci do auta jsem byl na neco malo pres 10tis i s predelanim na podtlak . takze bych to financne zase nevidel tak zle , ale pokud si clovek na aute nic neudela sam to zase taky chapu , nicmene zastavam nazor kam jde tam original turbo ( priklad GTB1756VK atd ) tak ho tam dam , skladacka je u me vzdy az ta posledni moznost
- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Nechci tady řešit co je horší nebo lepší, to si musí každý rozmyslet sám. Jen mě fascinuje jak tady píšeš o 250HP, o hybridech dědečkách (přitom jak koukám ani nemáš ponětí z čeho to je poskládané).Smoke píše:Graf jeste neni,klouze spojka, ale muzu te ubezpecit ze i s gtd14 jde bezpecne 200k, ale ne ze starecka. Dnesni 56mm snadno nahradi starou 60. spis je pretezovani H230. Otazkou pak spolehlivost a efektivita. Srovnavat starou gt1752 alias h230 nebo co to je s novejsi gtb1756 je blbost. Navic ja nikde nepsal ze chcu dostat 250k na rotacce, stejne me limituje cidlo tlaku, ale aspon presne vim kde se pohybuju v compresorove mape, emp i egt.Andre píše:Těch 250HP na 1756ce a 8V motoru bych neviděl tak optimisticky jako někteří jiní...
Smoke: Máš už konečně někde graf?
Proto se nemůžu dočkat toho grafu, můžeme pak srovnávat, tady v grafech jich je s hybridama asi 10

Dokud ten tvůj graf tady nebude tak mi to silně připomíná jedno auto s dvěma turbama, co mělo drtit soupeře na sprintech jen zapnutím světel a nakonec se to vytratilo jako smrad z trenek, a graf z brzdy se asi někde "ztratil".
Nemyslím to nijak zle, jen ta teorie tady drtivě válcuje reálná data.
Např. když kouknu na grafy, kterými se prezentují DSD na svých stránkách, tak mi to zas taková bomba nepřijde. Takže buď jim ty turba zas tak extra nefungují, nebo zdejší chiptuneři (někteří) umí odvést daleko lepší práci.
Forest: o tomto inzertu jsem ani nevěděl. Jinak u toho hybrida je cenovka 20xxx,- . Kdyby ta 1756 z inzertu neměla nějak extrémně najeto, tak to ještě zvážím už jsem psal SZ. Napasování bych zvládl. Ještě by zbylo z rozpočtu na matroš stavby výfuku a něco na soft
Leon ASZ, fmic, GTB 1756, 209PS 457Nm mírný kouř, Brembo 323mm a 280mm
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Tady jde spis o to ze temer nikdo nema ani poneti kolik s kterym turbem muze tlacit, tet to neber zle, ale cim udavas kolik na kterym muses? Mas compresor mapy? Turbospeed? Egt a emp kdyz je to turbo na brzde a vis kde se pohybujes a muzes v klidu rict ted je to ok? Nebo napr. proste je to vetsi jak Vb tak bude tlacit o neco vic a pri zatezi se nerozpadlo... Hybrid jsem mel v ruce pred par lety, mozna se za tu dobu zmenili, ale tim jsem narazel na to ze byly delane z vyvojove 20let, kdezto gtb ma 7, a dnes to je zas uplne jinde.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Já neberu zle nic už hodně dlouho...
Teoretická kompresorová mapa je hezká věc, ale víme jak je to s jejich dostupností a další věc je, že na každé aplikaci je XY faktorů které ji ovlivňují a aniž bych se chtěl někoho dotknout, tak moc nevěřím, že je vůbec někdo schopný tyto korekce na konkrétním motoru měřit a dopočítat. Proto konstruktéři motorů (a to mají za sebou úplně jiné zázemí) mají pro daný motor několik modelů turbodmychadel a až podle reálně naměřených hodnot vybírají to nejvhodnější.
Speedmeter s mapou by bylo určitě nej řešení, ale kolik lidí by bylo ochotno tu 9ku (nebo kolik to aktuálně stojí) navíc zaplatit.
EGT a EMP měří každý solidnější úpravce při každém ladění.
Pokud máš tedy ke své 1756 mapu a speedmeter (což jsem pochopil, že ano), tak jsem na výsledek o to víc zvědavý (a myslím, že nejen já).
Teoretická kompresorová mapa je hezká věc, ale víme jak je to s jejich dostupností a další věc je, že na každé aplikaci je XY faktorů které ji ovlivňují a aniž bych se chtěl někoho dotknout, tak moc nevěřím, že je vůbec někdo schopný tyto korekce na konkrétním motoru měřit a dopočítat. Proto konstruktéři motorů (a to mají za sebou úplně jiné zázemí) mají pro daný motor několik modelů turbodmychadel a až podle reálně naměřených hodnot vybírají to nejvhodnější.
Speedmeter s mapou by bylo určitě nej řešení, ale kolik lidí by bylo ochotno tu 9ku (nebo kolik to aktuálně stojí) navíc zaplatit.
EGT a EMP měří každý solidnější úpravce při každém ladění.
Pokud máš tedy ke své 1756 mapu a speedmeter (což jsem pochopil, že ano), tak jsem na výsledek o to víc zvědavý (a myslím, že nejen já).
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
však právě proto to říkám. že skoro nikdo neumí využít potenciál, ani sebelepší ladič, pokud nezná parametry turba.
a pokud děláš v garrettu tak si můžeš něco sehnat o svém turbu....
a taky proto jsem se ptal dle čeho určuješ výkon u svích turb, jestli dle něčeho (tak klobouk dolů) nebo jen odhadem.
a konstruktéřy už dopředu vědí jakým typem osadit, protože dnešní simulace jsou docela přesné, pak se jen vyzkouší v praxi.
a pokud děláš v garrettu tak si můžeš něco sehnat o svém turbu....

a taky proto jsem se ptal dle čeho určuješ výkon u svích turb, jestli dle něčeho (tak klobouk dolů) nebo jen odhadem.
a konstruktéřy už dopředu vědí jakým typem osadit, protože dnešní simulace jsou docela přesné, pak se jen vyzkouší v praxi.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
taky bych se chtěl zeptat dle čeho to andre určuje měl jsem od něj malého hybrida do 180hp když auto ladila jedna nejmenovaná firma tak lehlo už na brzdě než se výkon dostal k 180hp že by nějaký stařeček nebo vysoký tlak v točkách? Který jak vypadalo nevěděli jak přesně nastavit když jsem žadal výkon az do vyších otáček ale na druhou stranu reklamace proběhla rychle a bez jakýchkoliv problémů. Pak jsem měl ješte 230hybrid od RR to už ladil někdo jiný fungovalo chvily pak jsem měl neustale problém s regulací furt zatuhávala od doby co jsem pořídil GTB vše funguje tak čím to je že hybrid od dvou výrobců bohužel nefungovali spolehlivě a GTB funguje (nezhazuji ničí práci na hybridech jsou to mé zkušenosti )
EX:Fabia TDI...ATD+Race 783,GTB 2260Vk,EGRoff,KAToff.Véfuck napůl off..PodvozekBC Racing+rozpěra
EX:Leon cupra4 ARL NEserie:)
Seat ibiza ATD,KWracing, 2xoff,výfuk lešenářská trubka
EX:Leon cupra4 ARL NEserie:)
Seat ibiza ATD,KWracing, 2xoff,výfuk lešenářská trubka
- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Výkon je především zpětná vazba od ladiče mínus rezerva. Záleží také na aplikaci, je taky naprosto běžná věc, že při výkonu kolem 200HP bude na 8V PD motoru o cca 5HP víc než na rotačce, na 16V PD motoru o dalších 5-10HP a věřím, že na CR motoru bude ještě další nárůst.
Na CR motor je GTB1756 použitelná také.
Na CR motor je GTB1756 použitelná také.