Stránka 5 z 9

Napsal: 22 led 2013, 22:51
od Forest
+ pojem "planovana zivotnost", nebot dnes je zisk dulezitejsi nezli povest aneb k cemu jim bude, kdyz to turbo vydrzi pul milionu?! Oni potrebuji, aby vydrzelo do konce zaruky a pak at si koupi prece dalsi.

Napsal: 22 led 2013, 23:17
od lubomt
Asi tak. A vyrobca aut tlaci ceny dolu niekedy aj na ukor kvality. Vyrobcovia prevodoviek by mohli rozpravat. Daju ponuku 800e, no vytobca aut im povie, dame max 650 a urobte to ako chcete. Samozrejme na ukor kvality a materialu

Napsal: 23 led 2013, 17:13
od Andre
Těch 250HP na 1756ce a 8V motoru bych neviděl tak optimisticky jako někteří jiní...

Smoke: Máš už konečně někde graf?

Napsal: 23 led 2013, 19:11
od Jeny
Tak já jsem rozhodnutý pro hybrida TSA 220 z nabídky turbosport.cz. Dostal jsem pozitivní info od uživatele ,,krejča". Příští měsíc objednám nasoftit do DP a budu doufat, že se na origo vstřikách dostanu aspoň lehce za hranici 200ps. 1756 jsem zavrhl z finančního hlediska

Napsal: 23 led 2013, 22:02
od Forest
@Jeny: A na kolik Te vyjde ten hybrid? Ja jen, ze ten samy prodejce prodava jetou GTB1756VK za dobrou cenu (zalezi na stavu):

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=

Kdyz to budes ladit u DP, naladi Ti to rovnou s timto actuatorem a budes to mit jeste lepsi.

Priplat si dovyvazeni turba a budes spokojenej ... a hlavne, kdyz by Ti naaahodou lehlo, tak kupujes seriovou zalezitost, nikoliv hybrid ;)

Napsal: 23 led 2013, 23:01
od Smoke
Andre píše:Těch 250HP na 1756ce a 8V motoru bych neviděl tak optimisticky jako někteří jiní...

Smoke: Máš už konečně někde graf?
Graf jeste neni,klouze spojka, ale muzu te ubezpecit ze i s gtd14 jde bezpecne 200k, ale ne ze starecka. Dnesni 56mm snadno nahradi starou 60. spis je pretezovani H230. Otazkou pak spolehlivost a efektivita. Srovnavat starou gt1752 alias h230 nebo co to je s novejsi gtb1756 je blbost. Navic ja nikde nepsal ze chcu dostat 250k na rotacce, stejne me limituje cidlo tlaku, ale aspon presne vim kde se pohybuju v compresorove mape, emp i egt.

Napsal: 23 led 2013, 23:32
od LibangVW
Forest píše:@Jeny: A na kolik Te vyjde ten hybrid? Ja jen, ze ten samy prodejce prodava jetou GTB1756VK za dobrou cenu (zalezi na stavu):

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=

Kdyz to budes ladit u DP, naladi Ti to rovnou s timto actuatorem a budes to mit jeste lepsi.

Priplat si dovyvazeni turba a budes spokojenej ... a hlavne, kdyz by Ti naaahodou lehlo, tak kupujes seriovou zalezitost, nikoliv hybrid ;)
jsi si jisty ze s timto actuatorem ? ja bych rekl ze se pouziva jiny ;)

abych nebyl ot . GTB1756VK jsem sehnal jetou za 6000kč mela najeto 40tis km sam jsem ho montoval z toho auta ... s instalaci do auta jsem byl na neco malo pres 10tis i s predelanim na podtlak . takze bych to financne zase nevidel tak zle , ale pokud si clovek na aute nic neudela sam to zase taky chapu , nicmene zastavam nazor kam jde tam original turbo ( priklad GTB1756VK atd ) tak ho tam dam , skladacka je u me vzdy az ta posledni moznost

Napsal: 24 led 2013, 12:38
od Andre
Smoke píše:
Andre píše:Těch 250HP na 1756ce a 8V motoru bych neviděl tak optimisticky jako někteří jiní...

Smoke: Máš už konečně někde graf?
Graf jeste neni,klouze spojka, ale muzu te ubezpecit ze i s gtd14 jde bezpecne 200k, ale ne ze starecka. Dnesni 56mm snadno nahradi starou 60. spis je pretezovani H230. Otazkou pak spolehlivost a efektivita. Srovnavat starou gt1752 alias h230 nebo co to je s novejsi gtb1756 je blbost. Navic ja nikde nepsal ze chcu dostat 250k na rotacce, stejne me limituje cidlo tlaku, ale aspon presne vim kde se pohybuju v compresorove mape, emp i egt.
Nechci tady řešit co je horší nebo lepší, to si musí každý rozmyslet sám. Jen mě fascinuje jak tady píšeš o 250HP, o hybridech dědečkách (přitom jak koukám ani nemáš ponětí z čeho to je poskládané).
Proto se nemůžu dočkat toho grafu, můžeme pak srovnávat, tady v grafech jich je s hybridama asi 10 ;)
Dokud ten tvůj graf tady nebude tak mi to silně připomíná jedno auto s dvěma turbama, co mělo drtit soupeře na sprintech jen zapnutím světel a nakonec se to vytratilo jako smrad z trenek, a graf z brzdy se asi někde "ztratil".

Nemyslím to nijak zle, jen ta teorie tady drtivě válcuje reálná data.

Např. když kouknu na grafy, kterými se prezentují DSD na svých stránkách, tak mi to zas taková bomba nepřijde. Takže buď jim ty turba zas tak extra nefungují, nebo zdejší chiptuneři (někteří) umí odvést daleko lepší práci.

Napsal: 24 led 2013, 18:02
od Jeny
Forest: o tomto inzertu jsem ani nevěděl. Jinak u toho hybrida je cenovka 20xxx,- . Kdyby ta 1756 z inzertu neměla nějak extrémně najeto, tak to ještě zvážím už jsem psal SZ. Napasování bych zvládl. Ještě by zbylo z rozpočtu na matroš stavby výfuku a něco na soft

Napsal: 25 led 2013, 00:08
od Smoke
Tady jde spis o to ze temer nikdo nema ani poneti kolik s kterym turbem muze tlacit, tet to neber zle, ale cim udavas kolik na kterym muses? Mas compresor mapy? Turbospeed? Egt a emp kdyz je to turbo na brzde a vis kde se pohybujes a muzes v klidu rict ted je to ok? Nebo napr. proste je to vetsi jak Vb tak bude tlacit o neco vic a pri zatezi se nerozpadlo... Hybrid jsem mel v ruce pred par lety, mozna se za tu dobu zmenili, ale tim jsem narazel na to ze byly delane z vyvojove 20let, kdezto gtb ma 7, a dnes to je zas uplne jinde.

Napsal: 25 led 2013, 11:45
od Andre
Já neberu zle nic už hodně dlouho...
Teoretická kompresorová mapa je hezká věc, ale víme jak je to s jejich dostupností a další věc je, že na každé aplikaci je XY faktorů které ji ovlivňují a aniž bych se chtěl někoho dotknout, tak moc nevěřím, že je vůbec někdo schopný tyto korekce na konkrétním motoru měřit a dopočítat. Proto konstruktéři motorů (a to mají za sebou úplně jiné zázemí) mají pro daný motor několik modelů turbodmychadel a až podle reálně naměřených hodnot vybírají to nejvhodnější.
Speedmeter s mapou by bylo určitě nej řešení, ale kolik lidí by bylo ochotno tu 9ku (nebo kolik to aktuálně stojí) navíc zaplatit.
EGT a EMP měří každý solidnější úpravce při každém ladění.

Pokud máš tedy ke své 1756 mapu a speedmeter (což jsem pochopil, že ano), tak jsem na výsledek o to víc zvědavý (a myslím, že nejen já).

Napsal: 25 led 2013, 12:42
od Smoke
však právě proto to říkám. že skoro nikdo neumí využít potenciál, ani sebelepší ladič, pokud nezná parametry turba.
a pokud děláš v garrettu tak si můžeš něco sehnat o svém turbu.... ;)
a taky proto jsem se ptal dle čeho určuješ výkon u svích turb, jestli dle něčeho (tak klobouk dolů) nebo jen odhadem.
a konstruktéřy už dopředu vědí jakým typem osadit, protože dnešní simulace jsou docela přesné, pak se jen vyzkouší v praxi.

Napsal: 27 led 2013, 23:30
od pv.nv
taky bych se chtěl zeptat dle čeho to andre určuje měl jsem od něj malého hybrida do 180hp když auto ladila jedna nejmenovaná firma tak lehlo už na brzdě než se výkon dostal k 180hp že by nějaký stařeček nebo vysoký tlak v točkách? Který jak vypadalo nevěděli jak přesně nastavit když jsem žadal výkon az do vyších otáček ale na druhou stranu reklamace proběhla rychle a bez jakýchkoliv problémů. Pak jsem měl ješte 230hybrid od RR to už ladil někdo jiný fungovalo chvily pak jsem měl neustale problém s regulací furt zatuhávala od doby co jsem pořídil GTB vše funguje tak čím to je že hybrid od dvou výrobců bohužel nefungovali spolehlivě a GTB funguje (nezhazuji ničí práci na hybridech jsou to mé zkušenosti )

Napsal: 28 led 2013, 15:33
od Martin.D
A ked už sme pri tých gtb....šlo by gtb po patricnych úpravách aj do 2.0 tri cr s tým že by sa.dpf a výfuk nechal ? A ak koľko PS je možné na tejto konfigurácii ? Napríklad s takou 1756?

Napsal: 28 led 2013, 17:00
od Andre
Výkon je především zpětná vazba od ladiče mínus rezerva. Záleží také na aplikaci, je taky naprosto běžná věc, že při výkonu kolem 200HP bude na 8V PD motoru o cca 5HP víc než na rotačce, na 16V PD motoru o dalších 5-10HP a věřím, že na CR motoru bude ještě další nárůst.

Na CR motor je GTB1756 použitelná také.