Stránka 5 z 6
					
				
				Napsal: 14 srp 2013, 19:53
				od sikin1987
				to mas pravdu. ja vybiral auto pul roku a pak sem naboural a byl ncueny behem 2 dnu koupit neco  v mem kraji co bdue malo zrat a trosku pojede a tak sem dopadl. ted bych chtel fakt vonavku a zaplatit si  vypis ze skodovky plus mechanika nebo nejakyho typka z fora co auto zna lip jak mechosi.
ale asi sme si vybral moc velky sousta za 120-130 nekoupim nic jinyho nez srot rekne me si narovinu
			 
			
					
				
				Napsal: 15 srp 2013, 08:10
				od ossci
				Opravdu se to tu rozjelo, dost zajimave pocteni 

 . Uz jsem se rozhodl. Budu brat budto 2006 za 150000 (jestli neco najdu)  a nebo budu muset priplatit a vzit 2009 po FL za 200000+. U druhe moznosti by se do hry dostal motor 1.6cr a 2.0cr... no ake ted jsem v chorvatsku, tak musim jeste 7 dnu pockat nez se vrhnu na poradne hledani 

 
			
					
				
				Napsal: 15 srp 2013, 11:07
				od jericho-3
				Dnes jsem byl na Octavii kombi z roku 2003 s šestikvaltem, výkonem 96kw, na pohled voňavkou, najeto 120000km /tachometr/ a cena 118000 kč..Kamarád chtěl názor, nejsem na to specialista, ale jelikož jsme v Česku, rozmluvil jsem mu to. Je to po výměně rozvodů, ale jde o to kolikátých..
			 
			
					
				
				Napsal: 15 srp 2013, 11:37
				od Vici
				to pak asi nekoupí nikdy nic  

 
			
					
				
				Napsal: 15 srp 2013, 12:09
				od sikin1987
				divejte todle me dostalo  
http://www.sportovnivozy.cz/43865-skoda ... et-olomouc
nevim co na to rict jako machrovinka je to super,protoze lajk enma sanci poznat,ze nemas RSo kdyz si tam hodis hybridni turbo a vetsi vstriky dostanes se nad vykon 2,0 TDI a mas fakt krasny auto,ale na druhou stranu to je stara ku... ze...
na todle prachy ted nemam a hlavne byhc nedal 170 tis za  automata,kde muze byt oprava drazsi jak za repas hlavy PDcka
takovy auto uz se musi kompletne pojistit a to se mi nechce proto radej vybiram kolem  tech 100-120 tis
 
			
					
				
				Napsal: 15 srp 2013, 13:24
				od Vici
				Pěkná skládačka.. to bych fakt nechtěl...
Je tu taky jeden takový... vozí O2, dojebané ze všech stran megamrdky koupené bůh ví kde za málo, udělá z toho facelift, nový lak... to se pak prodává, na bazaru to vypadá jak z fabriky.. FL 2004....
			 
			
					
				
				Napsal: 15 srp 2013, 13:26
				od sikin1987
				me jo ja byhc tma chtel tu navigaci a dalsi nadstandartni vybavu,ale DSG rozhodne ne
			 
			
					
				
				Napsal: 15 srp 2013, 13:32
				od marthass
				Ta cena je ale hodně nehorázná přijde mi. A ještě to dát na sportovní vozy.
DSG ale v superbu 2 je skvělá 

, s CR...jednou jsem se svezl a klidně bych se vzdal manuálu i TDI PD 

 
			
					
				
				Napsal: 15 srp 2013, 15:49
				od sikin1987
				s tim DSGckem sem jel taky v CR,protoze to byl 2010 tusim ten passat kterej nebyl hranatej,ale jeste jako jelo to nehorazne  ,ale spotrebu mel proste 7,5. ale co ja dneska mel taky brutus zpravuji nam krzizovatky vscehno zacpany hodinove stani a spotreba 5,8 tomu uz rikam brutus na PD 74 kw:D
			 
			
					
				
				Napsal: 15 srp 2013, 21:23
				od Peter007
				Tak
			 
			
					
				
				Napsal: 15 srp 2013, 21:24
				od Peter007
				Tak ja sa tiež pridám.
Ja mam škoda octavia 2, rok vyr 2005, 1,9 TDi 77KW motor BJB a manuálna prevodovka. Dlhodobú spotrebu mam 4,7 L, keď ale jazdím svižne tak sa to pohybuje okolo cca 5,2L- 5,3L,
Inak mam najazdené 306 000 km. Turbo sa menilo pri 48 000km od vtedy zatiaľ OK. spojku som už menil.
Teraz som menil zadnú nápravu lebo sa mi nechcelo postupne meniť silentbloky. Inak som ešte menil jeden vetrak na chladič, a potom už klasika, kotúče, platničky, olej dávam 5W30 a mením po 15 000, vždy menim aj palivový filter. neviem čo dodať. Dúfam že ešte 300 zvládne.
jedíné čo sa mi zda, že auto je viacej hlučnejšie od podvozku. Myslím prezajzd cez jamy a prekýžky sa mi zdá hlučnejší než u tej čo mam v práci tam mam facelift s polovicou Km. Akurat teraz už by som volil DSG a ESP. ostatné sa da dorobiť
			 
			
					
				
				Napsal: 16 srp 2013, 06:15
				od Franciktdi
				Tak jak tu nekdo psal, po 200 zacina odchazet jak turbo, tak spojka a dalsi prkotiny, ale zase zalezi jakym stylem a kde to jezdilo, ze ty prvni O2 hnijou, o tom zadna, nejak ale nachapu proc, mame v rodine 2 nikdy nebourany a hnijou obe a co sem tak videl, tak je to problem snad vsech
k ty 77kw, prvni BJB zerou snad pod k 5l prumeru, videl sem to na vlastni oci, ted tu mam kombi BKC a nemuzu se dostat pod 6 s prumerem.....celkove mam chut zase koupt neco ve styku O1, bora atd....tam se tyto veci treba taky resili, ale kdyz tak ty auta mely najezdy 350-500 tis, takze se to dalo odpustit, no celkove je doba zla a fakt za trest koupit tady v cechach auto
			 
			
					
				
				Napsal: 16 srp 2013, 06:37
				od fuzzyi
				nevím kde na tu spotřebu chodíte. Jezdím s BLS 77kw za 7-8litru při maximální jízdě na spotřebu  

 Pátral jsem po možné příčině, ale bez výsledku.
 
			
					
				
				Napsal: 16 srp 2013, 07:22
				od marthass
				Já mám takový pocit, že dnes je spíš člověk tlačen koupit něco jako renault megane nebo osekanou verzi ceedu, než ojetý auto. Ty sražený náklady se prostě u staršího auta projeví. A to O2 ještě nebyla zas taková nákladovka
			 
			
					
				
				Napsal: 16 srp 2013, 13:26
				od marian.marcin
				To Fuzzyi. To že hnijú to je pravda mam to doma r.v. 2004 ale robil som doma r.v. 2010 a po podbehoch sa už nafukujú bublinky .Keď do toho zarýpeš tak  tam ten zinok už oxiduje,ale s tým nič neurobíme 

. Zo spotrebov som nad mieru spokojný priemer okolo 5,5l