Stránka 5 z 6
Napsal: 05 srp 2014, 14:46
od 666dia
další díly budou od září, po prázdninách....
Napsal: 01 zář 2014, 16:44
od 666dia
Napsal: 19 led 2015, 15:55
od 666dia
Napsal: 19 led 2015, 17:24
od jericho-3
Dvanácetrojka byla pomsta a ukázka na jedné straně omezenosti tehdejšího režimu, kdy konstruktéři byli svázáni omezeními , které socialistické hospodářství vyžadovalo a podle toho to dopadlo..Její vývoj trval 1o let, než to začalo trochu jezdit. A tenhle výtvor měl 17 vyjímek, protože nesplňoval normy, které byly předepsány pro provoz na komunikacích..Když ten sráč člověk opravoval, styděl jsem se, že tohle stvořili moji spoluobčané s vysokoškolským vzděláním ..Byla to prostě ostuda, pouze lze omluvit agregát s převodovkou pocházející z předválečného Populara,co vše vydržel v takové zátěži..A když náš VICE Mistr Světa F. Šťastný byl vpuštěn na západ na ostrov Mann, kde většinu hochů vyprášil, tak jel v tomhle sráči v havarijním stavu, k posměchu všech závodníků..Ostuda je prostě národní česká vlastnost..
Napsal: 20 led 2015, 10:07
od nebulus
Tiež je sila že sa tento neuveriteľný krám a křáp vyrábal do roku 1999! A ešte sa majiteľ TAZ-ky sťažoval že to nikto nekupuje, ani štátne podniky a pritom je to plne porovnateľné s konkurenciou. Ktovie na čom ten človek fičal

Napsal: 20 led 2015, 13:33
od bombastiq
nebulus píše:Tiež je sila že sa tento neuveriteľný krám a křáp vyrábal do roku 1999! A ešte sa majiteľ TAZ-ky sťažoval že to nikto nekupuje, ani štátne podniky a pritom je to plne porovnateľné s konkurenciou. Ktovie na čom ten človek fičal

omyl hochu do roku 2008
Napsal: 20 led 2015, 21:38
od nebulus
Tak tu musel byť iný zúfalec čo to kúpil ako nové v 2008

Napsal: 21 led 2015, 01:12
od Lesterjs
esi som dobre pocul,tak tam bolo v tom videu že sa vyrábal do revolucie 89...
Napsal: 22 led 2015, 18:18
od bombastiq
jak zkončila vyroba v TAZ tak to koupil OCELOT
ten to v 2008 ukončil
udajně je "vyrobní linka" někde v mongolsku nebo kde ?.....
Napsal: 18 dub 2015, 20:33
od 666dia
Napsal: 13 kvě 2015, 17:06
od 666dia
Napsal: 14 kvě 2015, 06:57
od jericho-3
Osobně bych jej neodsuzoval, splnil to, k čemu byl určen. Jeho jednoduchost předurčovala jeho vysokou spolehlivost a účelnost..Mnoho dnešním skvostů zatočí s peněžkou majitele a dostane jej do stresu, že je to ostuda.Velká část tehdejších majitelů vzpomíná, jak mu Trabant postavil barák, byl schopen vydržet velké přetížení a prostě jezdil...Samozřejmě dnes, když člověk řídí tento vůz/já se celou dobu chechtal/ si uvědomí, jak málo stačilo k tomu, aby člověk mohl cestovat. Na něm je vidět, jak pokročila hlavně naše touha po komfortu a reprezentaci.Samozřejmě musíme vycházet z tehdejších reálií, kdy se na kafe do Paříže prostě nejezdilo..Na autě bylo vidět, že jej sice tvořili východní Němci, ale pořád to byli Němci..V tom dobrém slova smyslu..

Napsal: 14 kvě 2015, 09:53
od romanespana
jericho-3 píše:Osobně bych jej neodsuzoval, splnil to, k čemu byl určen. Jeho jednoduchost předurčovala jeho vysokou spolehlivost a účelnost..Mnoho dnešním skvostů zatočí s peněžkou majitele a dostane jej do stresu, že je to ostuda.Velká část tehdejších majitelů vzpomíná, jak mu Trabant postavil barák, byl schopen vydržet velké přetížení a prostě jezdil...Samozřejmě dnes, když člověk řídí tento vůz/já se celou dobu chechtal/ si uvědomí, jak málo stačilo k tomu, aby člověk mohl cestovat. Na něm je vidět, jak pokročila hlavně naše touha po komfortu a reprezentaci.Samozřejmě musíme vycházet z tehdejších reálií, kdy se na kafe do Paříže prostě nejezdilo..Na autě bylo vidět, že jej sice tvořili východní Němci, ale pořád to byli Němci..V tom dobrém slova smyslu..

ja na traboska nedam dopustit, kdyby dnes byla moznost koupit novyho, jdu do nej, to byl tak vernej stroj, nezklamal ani v zime, vyskakal ze vseho. tady na jednom srazu byl trabosek facelift 2010, na vyfuku vodni vymenik a el. kompresor a to vse zmaknuty na climatronik, central dalka, interier z mini, no proste bomba, lidi tomu fanatikovy nabizeli za nej 15000eur, a nedal, je to nejakej fanda z madridu, a ma i velorex, kterej ceka na facelift, uz ma doma asi 10 takovejch starejch aut z vychodniho bloku (nechybi moskal ani zaporozec)
Napsal: 14 kvě 2015, 11:34
od shadow
Trabiho v kombiku jsem také měl. V té době super, odvezl vše, nebyl potřeba ani vozejk. Konstrukce jednoduchá, problém byl trochu v zimě s topením, topilo to jen pod plynem do kopce, z kopce mi zamrzala okénka.

Rezlo to jako všechna auta v té době akorát to na povrchu nebylo vidět. Věřím, že když to autíčko má někdo vymakaný, že je to paráda a možná se z nostalgie i zasteskne. Ale na druhou stranu, dnes v tom provozu bych si do toho nesedl. Podívejte se jak při havárce dopadne posádka např. Felicie natož pak Trabantu. Když opomenu ty dnešní "spotřebky" tak jeden plus jim upřít nelze a to je bezpečnost (na vyjímky).

Napsal: 14 kvě 2015, 15:45
od jericho-3
Jasně, když si vzpomenu, co člověk vyváděl s tehdejšími "bezpečnými" auty, běhá mráz po zádech. Když jsem udělal hodiny na kostkách ve Velorexu, kterého jsem testoval po opravě a člověk byl vlastně jen v lantuchu , kterou drželo pár trubek ze stanu, mám husí kůži...Jsme hold moc informováni o následcích a současně změkčilí...