propálený blok 2.0 103 KW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 497
- Registrován: 05 čer 2014, 10:08
- Bydliště: Někde u Znojma
Odpovědi: 0
blby je ze tihle vymýšleči zavíraji vratka normalním zakazníkům (stará škola třeba), kteří jsou ochotní za opravu zaplatit peníze takové, že jsou spokojené obě strany a jdou do opravy kupříkladu použíté špajzky i s tím že to nemusí byt košer...a může se to dělat třeba na dvakrát... A stačí, aby dva tři vymýšleči a je po srandě, žádný mechanik do toho nechce jít protože se bojí o své peníze a pověst... Jak ale poznat dopředu jak to dopadne ?? nemyslím a autem to se vždy dá opravit...ale s člověkem
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
Ale to je dnešní svět, všichni chtějí všechno v životě tak, aby se nic nepos.ralo. Jakmile je možný náznak neůspěchu, mají stažené ocasy pod sebe. V ŽIVOTĚ SE PROSTĚ STÁVÁ, ŽE SE VŠECHNO NEPOVEDE..A každý má jinou hranici posrání, proto je mezi lidmi rozdíl..Pokud budeš mít chtít ve všem jistotu, budeš mít za chvíli v autě obměněny všechny součástky , prodej dílů se bude točit, mechanici zapomenou vše, co bylo normálně potřeba, přečtou si manuál a budou jako na lince ve škodovce, pouze tu bude jiná posloupnost výměny. Takže klidně může borec na lince vyměnovat jeden jediný komponent a přejít poté jako automechanik do dílny specializované pouze na výměnu jednoho dílu a bude v tom nepřekonatelný...A všichni budou spokojeni..je to jako v té pohádce- jak Kopecký říká -AŤ PLATÍ.... 

nepropadat panice...