Konstruktéři JSOU dementi (nic se nezměnilo :-()

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
vita
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 11 říj 2006, 12:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou

Příspěvek od vita »

ThrashTheTrash píše:Spíš bych to viděl jinak, vem si že ti dám svyho III golfa TDI 1Z na výměnu rozvodů. Ty řekneš, jo pumpa se točí krásně, nechám ji tam a bude to mít 180 tis km najeto poctivě. Ujedu pár tis km a vodní pumpa se zadře, nebo začne týct a já ti položím pak otázku, proč si tu pumpu nevyměnil?

Protože byla na pohled, nebo tak podobně dobrá?Měl si ji vyměnit preventivně, 1100 kč mě nezabije.

Neberte to nikdo jako urážku nebo cokoliv jiného, jen uvádím případ z mé praxe, kdy mě majitel chtěl málem zastřelit za podobný případ, protože sem si myslel, že ta pumpa je dobrá :D
Já jsem zase popsal svoji zkušenost. Moje auto má 385000, mamčino přes 400000, taťkovo 395000, bráchovi dvě toleda 250000-300000 - všechno originál pumpy bez jedinýho problému. Teď naposledy jsem se koukal a budu muset asi vyměnit dřív řemenici jak je ošoupaná (ostrá) od toho klíňáku :-). Pravdou asi je, že z pohledu mechanika je lepší díly měnit, když odejdou nový, svede se to na nekvalitní díl. Když odejde starej, mechanik pak vypadá jako, že se na to vysr... Ať se čtenáři tohoto vlákna rozhodnou jak chtějí.

To JohnyFlat:
Ono se na ty nižší bezpečnosti najelo už i u aut, počkejte až začnou ke klempířům jezdit auta ne ani tak schnilý ale rozlámaný a popraskaný :roll:
Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw :) )
kiklop32
Přispěvovatel
Příspěvky: 870
Registrován: 26 bře 2011, 19:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od kiklop32 »

Dnes že se plýtvá? U nás ve firmě sedíme nad plastovým dílem 10x3 cm a vymýšlíme kde ušetřit gram a aby to vydrželo záruku. NOK díly se rozemelou a prodávaj do odvětví kde můžou používat rec. plasty.

To samé je teď s použitím co nejvíce stejných dílů, vše se musí napasovat tak aby sedělo v desítkách aut, které je každé jiné a každý zákazník ( Audi,VW,SEAT... ) požaduje něco jiného, to se pak musí dělat kompromisy. A pak nějaká Audina volá, že se jim zdá, že tam něco rachtá.....

To aby šlo něco rozebrat nikoho nezajímá, důležitý je aby to šlo hlavně rychle složit a vydrželo záruku. Takto jsou dnes taky hodnocená rizika. Nějaká firma najde, že udělali chybu, díly jdou na životnost a když vydrží, tak mlčí a doufají, že projdou.

U vývoje stejně není jen konstruktér ale spousta jiných lidí, kteří navrhují co a jak upravit, jak udělat jinak, lépe či levněji. A ano i produktoví specialisté jsou u toho :D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“