Stránka 5 z 5

Napsal: 22 úno 2016, 08:08
od Pája 19
Vici píše:protože ony i ty silové kabely jsou svině a jak jsou staré tak sežerou opravdu dost
Kabely jsem nikdy neměnil, jen lisování koncovek vždy způsobovalo pokles napětí.

Napsal: 22 úno 2016, 09:01
od maka123
Nové koncovky, kyselinu a proletovat a je to na furt, pokud se neuklepe.

Napsal: 22 úno 2016, 20:19
od favo
Já jen ke svému měření doplním že nemám el. ohřev vody a výhřev sedadla zapínám jen na první stupeň, na druhém už to hřeje hodně a na třetím se mi přepálí odporový drát.

Napsal: 24 úno 2016, 00:10
od fabiátor
Ladas píše:no nejni to tak přesný musíš si odečíst ztráty z přechoďáků odběr spotřebičů za fáze "studeno" a požadavků na DF od řj motoru pak stav alternátoru pak se kolem těch 14 můžeš motat důležitý je i regulátor zkoušel jsem i různý regulace a na starým TDI jsem měl rozptyl 13,8 až 15,5 na nabité baterii ve zkušební stolici...
Ja popisuju stav po natoceni auta na volnobeh, s minimem zapnutych pridavnych spotrebicu a radne fungujici regulaci. 15,5V je zcela spatne pro aku. Budes ho celkem slusne prebijet. Smyslem bylo dat informaci, ze napeti v palubni siti se musi po startu pri spravne fungujicim altiku zvednout. Baterka samotna bude mit vzdy napeti nizsi. Pokud se napeti po startu nezvedne, tak to nedobiji.

Jinak muzes odecitat co chces. Rychlost nabiti aku je primoumerna tomu, jak moc ti bude kolisat palubni sit dle aktualni zateze pod hodnotu floating charge voltage, coz je obvykle tech 13,8V +/-. Jinak receno ma-li se baterka nabit, potrebuje mit minimalni napeti z altiku 13,8V. Pokud to altik neni schopen zabezpecit, bude baterka vecne vytlucena. Nejvetsi zahul dostane vzdy pri startu. Samozrejme prechodaky je treba eliminovat.