Napsal: 22 úno 2016, 08:08
Kabely jsem nikdy neměnil, jen lisování koncovek vždy způsobovalo pokles napětí.Vici píše:protože ony i ty silové kabely jsou svině a jak jsou staré tak sežerou opravdu dost
Kabely jsem nikdy neměnil, jen lisování koncovek vždy způsobovalo pokles napětí.Vici píše:protože ony i ty silové kabely jsou svině a jak jsou staré tak sežerou opravdu dost
Ja popisuju stav po natoceni auta na volnobeh, s minimem zapnutych pridavnych spotrebicu a radne fungujici regulaci. 15,5V je zcela spatne pro aku. Budes ho celkem slusne prebijet. Smyslem bylo dat informaci, ze napeti v palubni siti se musi po startu pri spravne fungujicim altiku zvednout. Baterka samotna bude mit vzdy napeti nizsi. Pokud se napeti po startu nezvedne, tak to nedobiji.Ladas píše:no nejni to tak přesný musíš si odečíst ztráty z přechoďáků odběr spotřebičů za fáze "studeno" a požadavků na DF od řj motoru pak stav alternátoru pak se kolem těch 14 můžeš motat důležitý je i regulátor zkoušel jsem i různý regulace a na starým TDI jsem měl rozptyl 13,8 až 15,5 na nabité baterii ve zkušební stolici...