
Nechybi G3 nekomu?? Oprava G2.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 302
- Registrován: 13 pro 2006, 21:16
- Bydliště: Královehradecký kraj-Vamberk, 516 01
G2 je G2, je to ikona přelomu 80-tých a 90. let nejen v Německu. Symbol jednoduchosti ze které vyplývá spolehlivost (kde nic není, tam se nemá co po..at) ...... Poslední poctivý Golf - kovařina od VW, G3 už se tolik nepoved.
. G2 jezdí mraky např. v polsku, za parádní kousek si ale nechají taky zaplatit.

Octa 1 s nesmrtelnou chrochtačkou AGR, Alhambra 1,9Tdi AFN s půl mega na tachu, VW Kafer 1302S rok 1972 - motor 1600ccm(zatím bez úprav), AUDI 100 C3 doutník s pětihrnkovou komůrkou 2,0TD R5.
Tom89 píše:Mám G2 1.6 TD a nedám na ní dopustit i do běžného provozu je to auto jen loni sem měl havarku sní takže ted rok sem sní nejel a už mě začíná chybět......WOBE zajet si někdy k moři od Bulharska počínaje končívaje Černou Horou a nepochopíš co tam uvidíš
No především těma novejma sráčema jako BLS OII se tam člověk bojí i ject. Hrůůůůza jakej nabral automobilovej sektor spád. Samej Zgarb co je po 200tis. km po smrti. WOB si ale libuje
nebojí se tam ject hlavně tu G2 když už spraví všude a za málo"je to také univerzální auto"kde pasuje snad vše od mladších ročníku vw......Kolik jich jezdí v Bosně kde byla další továrna VW a jezdí i v denním provozufekálek píše:Tom89 píše:Mám G2 1.6 TD a nedám na ní dopustit i do běžného provozu je to auto jen loni sem měl havarku sní takže ted rok sem sní nejel a už mě začíná chybět......WOBE zajet si někdy k moři od Bulharska počínaje končívaje Černou Horou a nepochopíš co tam uvidíš
No především těma novejma sráčema jako BLS OII se tam člověk bojí i ject. Hrůůůůza jakej nabral automobilovej sektor spád. Samej Zgarb co je po 200tis. km po smrti. WOB si ale libuje

dnešní ukázka "kvality" a jak něko napsal "efektivity" výroby...





1.majitel důchodce nebouráno rok 2004 co dodat....





1.majitel důchodce nebouráno rok 2004 co dodat....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 302
- Registrován: 13 pro 2006, 21:16
- Bydliště: Královehradecký kraj-Vamberk, 516 01
Hyundé.....co dodat? Já mám na svojem VW G3 celý výfuk origo z 93 roku. G3 ale nijak nehájím - nebrzdí, s motorem 1,9D nejede, ale za 5 let co ho mám jsem měnil pouze zadní tlumiče a samozřejmě spotřební věci jako brzd. desky, filtry apod.. Proto jsem si ho pořídil - chci jezdit a ne se v tom hrabat..... 

Octa 1 s nesmrtelnou chrochtačkou AGR, Alhambra 1,9Tdi AFN s půl mega na tachu, VW Kafer 1302S rok 1972 - motor 1600ccm(zatím bez úprav), AUDI 100 C3 doutník s pětihrnkovou komůrkou 2,0TD R5.
Posuzovat cokoliv jen svými zkušenostmi s jedním vozem není moc objektivní, že? Připadáš mi jako jedna známá, kterou podvedl její muž a ta od té doby považuje všechny muže za stejné parchanty a na mužské pokolení zanevřela..Jinak majitelé spolehlivých aut mají jedno společné, když se něco po nějaké době stane, hrozně se diví, jakto, že se to posralo..? Dnes jsem potkal starší zákaznici a ta povídá, ahoj, tak se mi to auto začíná sypat, co budu dělat? Na nové nemám, ani jej nechci a co si koupím? A já jí říkám, ale vždyť auto má krásnou karoserii, motoricky je bezvadné, závady nebyly téměř žádné, tak co se stalo? Ale, otevírala jsem nádrž a upadlo to víčko nádrže, ten plech..Tak jsem propadl smíchu a říkám , a víte kolik tomu autu je? No to si nepamatuji, ale kouknu se, vyndala techničák a tam byl rok 1997/Malá lancie s motorem FIRE/..A ona povídá, ježišimarjá, vždyť je mu skoro 20 let....
To jiní majitelé jsou na tom hůře,.např. jiný známý je z málo ojetého a mladého Superba za velké prachy zděšen..Neustále navštěvuje servis..Jo, mládí není žádná výhra, často je to naopak..

To jiní majitelé jsou na tom hůře,.např. jiný známý je z málo ojetého a mladého Superba za velké prachy zděšen..Neustále navštěvuje servis..Jo, mládí není žádná výhra, často je to naopak..
nepropadat panice...
Wobe chytáš se za slova do servisu jezdí všechno jen je servis a servis destičky a olej na takový vráně je otázka pár korun ne jak když jdeš na garančku a necháš tam za malý servis bůrka a jako bonus dostaneš razítko a možná stromeček nebo bombón...
co můj příspěvek výše co mi k tomu řekneš taky starej pekáč? co je podle tebe best kvalita začínám se v tom ztrácet
co můj příspěvek výše co mi k tomu řekneš taky starej pekáč? co je podle tebe best kvalita začínám se v tom ztrácet

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 302
- Registrován: 13 pro 2006, 21:16
- Bydliště: Královehradecký kraj-Vamberk, 516 01
Je to taky o najetých km - obecně malá auta jako např. Micra, apod. toho najezdí zlomek toho co např. Volvo V70. Brácha si dovezl z Německa motorku BMW R1150 GS se 178 tis. km a po technické stránce není té motorce co vytknout - vše včetně ABS funkční, motor tichounký a suchý, řazení že by nejeden japonec záviděl, brzdy a podvozek TOP stav. Chtěl bych vidět KTM po těch km..... 

Octa 1 s nesmrtelnou chrochtačkou AGR, Alhambra 1,9Tdi AFN s půl mega na tachu, VW Kafer 1302S rok 1972 - motor 1600ccm(zatím bez úprav), AUDI 100 C3 doutník s pětihrnkovou komůrkou 2,0TD R5.
1150 gs není zlý po stránce motorický, ale od tý suchý spojky do převodovky a následně ven do kardanu až ke kolu to už tak valný není. Jsou kusy co najednou 120 a pak to přijde naráz, ale jsou i kusy co jsou na tom stejně po 70 ať se o to staráš sebelíp.tomtt píše:Je to taky o najetých km - obecně malá auta jako např. Micra, apod. toho najezdí zlomek toho co např. Volvo V70. Brácha si dovezl z Německa motorku BMW R1150 GS se 178 tis. km a po technické stránce není té motorce co vytknout - vše včetně ABS funkční, motor tichounký a suchý, řazení že by nejeden japonec záviděl, brzdy a podvozek TOP stav. Chtěl bych vidět KTM po těch km.....
Ale tenhle velký nájezd je od polikače km, co to asi kolem komína moc netrápil.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Nemůžu říci co je dobré, protože jsou to cenné informace. Já je tady vyžvaním, lidi si to přečtou a začnou ty auta kupovat, všechny vykoupí a já bu´d budu muset kupovat poslední předražené a nebo si nechat zajít chu´t. Nebu´d včerejší, dneska má největší cenu informace a pokud je to informace že G2 už měla být dávno ve šrotu, tak taková informace mi nevadí, protože je to fakt.
Fakt si myslíš že budu řešit hjundé, kiu a dajhatshu (dajčíču) ?
Fakt si myslíš že budu řešit hjundé, kiu a dajhatshu (dajčíču) ?
