U těch PD je to asi trochu lotynka, teď jsem na AJM z 2001, který do cca 200tkm jistě jezdilo jen na LL a poté má fix interval 15tkm na oleji Q8 (kterej ani nemá ofiko schválení VW505.01 ale jen doporučení od výrobce) a nyní celkově přes 340tkm, dělal gumičky na vstřikách, obě krajní záslepky vahadel venku, jedna z prostředních povylezlá, na vstřicích ještě starej systém kolíků a na 1 a 2 už vymlácený tak, že to mělo vůle při nestlačeném vstřikovači ... No ale vačka netknutá, všechny maj po obvodu viditelné stejné zkosení hranek, palce naprosto OK, žádná nanesená kompozice, tak to jsem nevěřil ale byl moc rád

A hydra taky stříbrný ...
edit: Tak trochu korekce, auto šlo z linky QG2, takže jezdilo na výměnu snad častějc jak s LL QG1. Co do do něj celou dobu lili ale nevím, každopádně to fungovalo.
Nevím, jak to bylo skládaný v motorárně, a jestli to někdo někdy dělal, 1 a 2 měly PD jednotky o den starší a z Francie, 3 a 4 byly Německo a o den mladší ...