Stránka 5 z 8
Napsal: 16 úno 2017, 13:03
od Martincv
Bydlim u hranic a borci s audinama servisuji v Nemecku vyjde to levneji nez u nasich Ceskych podnikatelu

Napsal: 16 úno 2017, 13:07
od A6TDI
V autorizáku nebo u soukroníků ?
Napsal: 16 úno 2017, 16:26
od Jarda-k
geo píše:Jarda-k píše:Tak ono se není co divit. Dokud lidé nevěděli kolik opravdu náhradní díly stojí, tak prostě akceptovali ceny dílů v servisu a dál to neřešili.
Jenže s rozšířením internetových obchodů se zveřejnila skutečná cena a navíc když se odtajnila skutečná nákupní cena dílů pro servis (kelly, elit běžná 50% sleva...), tak se není co divit, že lidem ty ceny dílů v servisu nelíbí.
Fér by bylo přiznat skutečnou cenu dílů a hodinovku patřičně zvýšit aby byl servis na svých. Háček je v tom, že by to museli udělat všichni, jinak se ten první kdo se toho odváží stane okamžitě nekonkurence schopným.
Běžná sleva 50% ?Tet už stačí napsat že za velkej odběr to dostane grátis.
Beru díly od Elitu přes známého. Jak velkej odběr má nevím. Než se rozjely internetový obchody ve větší míře, tak mě jako koncovýmu zákazníku dával slevy cca 35% Pak jsem začal převážně brát z carda a jednou jsem potřeboval něco rychle a najednou sleva 50%. A to si nedělám iluze, že na tom nic neměl.... Takže teď když je čas na objednání to vezmu z netu, kde stejnej díl ještě vyjde o něco levněji, když je kvalt nebráním se Elitu.
Jako uznávám, že je to krásnej vejvar dělat někomu např. rozvody, když tabulková cena je 5000 kč, ty za ní dáš 2500 tkč, dvojku za práci a za čtyři hodiny je výdělek 4,5 tkč...

Ještě by se to dalo pochopit kdyby s těmi díly byla nějaká starost, ale ty v 8 ráno na mě klikneš a v 11 ti je kurýr položí na stůl.....

Napsal: 16 úno 2017, 18:00
od bepa
Napsal: 16 úno 2017, 18:12
od roman1648
No nevim covece

Napsal: 16 úno 2017, 18:20
od Marek67
No ale kadždý má možnost si to zkusit dělejte to min 5 let a potom se můžem pobavit jaká je to skvělá práce kolikrát má z toho člověk hlavu jak pátrací balón ale tyto rabaty fungují ve všech odvětvích např stavební a zemědělská technika tam jsou ty ceny přestřelený x 300% nebo třeba realitní makléři tzv.finanční poradci atd atd nevím nikdo to nezmění tak si myslím že nemá cenu pomluvat autoservisi jaký jsou to zloději tečka
Napsal: 16 úno 2017, 18:29
od roman1648
Mas pravdu predsedo,kdyz jsem delal barak taky jsdm na to cumel co stoji matros v nakupu a za kolik ti ho da firma/zivnostnici
Je to jedno at to by ytong,zamkovka,veci na topeni...proste vsechno
Pak ti muze udelat gesto ze ti udela praci za pusu- no bodejd ne kdyz ma kilo na materialu...

Napsal: 16 úno 2017, 18:37
od dibarbora
Riesite to moc emotivne a podla mna aj kratkozrako. Ako som pisal vyssie v suvislosti so zarukou - tam sa moze uspora velmi rychlo rozplynut. Dalsia vec je aj kvalita dielov, trh je plny napodobenin znackovych vyrobkov a extremne nizka cena by mala byt tiez varovanim.
Hlavne by malo byt najst si cloveka ktoremu doverujeme a nespekulovat nad kazdou sto korunou. Prirovnanie k opici a bananom plati stale, kazde auto proste nieco stoji ci uz na servise - starsie auto alebo na amortizacii a poistkach - nove auto. Kazdy by mal mat to na co aj ma z pohladu prevadzky a udrzby.
Takyto problem (spekulovanie nad marzou na dieloch) by mozno riesila myslienka biznisu s prenajmom zariadenej dielne - za patricnu cenu vzhladom na vybavu,vercajg, pripravky ... bez mechanika samozrejme a s patricnym rizikovym depozitom. Ked sa niekto citi, nech si kupi diely kde uzna za vhodne a moze sa pustit do prace. To nad cim narieka - nenazranostou mechanikov bude mat ocenenu v najme tej dielne za dany cas. Toto by vela internetovych teoretikov vyliecilo. S velkou golou z lidlu sa da pred panelakom urobit len obmedzene mnozstvo prace.
Toto pisem ako bezny laik - uzivatel, ktory ma auto aj ako konicek. Obcas si nieco aj sam spravim, ale nemam problem zaviezt auto do servisu ktoremu dlhodobo doverujem a roboty na ktore sa necitim si jednoducho zaplatim aj s materialom.
Napsal: 16 úno 2017, 19:42
od Velký metař
Nejsem mechanik , ale tomu neverim ani za mak . I automechanik se zivi rukama a pekne cernejma , takze velky prachy mu asi nehrozi
Taky servisuju po soukromnikach , ale at se dela cokoliv , tak zatim me zadnej z nich nejak extremne ojebat nechtel . Vetsinou to byla cena podobna jako na internetu ve vetsich shopech a praci ze bere kolem 300 na hodinu je normalni . Tady se spis resi uz extremy kdy si servisak rekne za material 10tis a ma to za 3 + prace . Kolik pak asi ma zakazniku tezko rict
Na druhou stranu verim , ze je spousta kolenovrtu kteri jsou schopni se do krve hadat i o par korun

Napsal: 16 úno 2017, 20:11
od ROMEK
Kluci ja vas naseru ja uctuju plne palby z Elitu + praca a mam teho nad hlavu že musím odmítat a milionar nejsem.
Minulý tyden ke mne dojel kluk na SuperB že mu drnčí napínak mjel to v servise vymené servopumpa a napínač remeňa a že sa nic nezmenilo už je z teho nešťastný. Tak sem mu vymenil volnobežku na alternátore za 60eur plná palba z Elitu /na nete za 35/ + vymena 30eur dal mi celý natešený 100Eur

a jel preč
tak a teraz do mňa

Napsal: 16 úno 2017, 20:34
od A6TDI
v těch autorizákách jsou teda hovada ,,,

Napsal: 16 úno 2017, 20:50
od Jarda-k
Ale já netvrdím, že ta celková částka práce + díl je přemrštěná.
Jen by se mělo třeba podle romkově případu uvést, že cena volnoběžky je 35 eur a práce 55 eur.
Mechanik by byl na svých, vlastně by na tom vydělal při pracné opravě s levným náhradním dílem a odpadl by problém s nosiči svých dílů.
Není se co divit lidem co chtějí například vyměnit spojku se setrvákem na OII a servis na ně vybafne tabulkovou cenu z Elitu za komplet sachs 2289000280 20691 kč, když na cardu vidí, že ta samá věc stojí necelých 9 tkč....
Ale jak tu někdo uvedl, je to běžná praxe ve většině odvětvích, takže to je začarovaný kruh ze kterýho není cesty ven.
Napsal: 16 úno 2017, 21:10
od Felipe
Jo hoši kde je ta doba kdy ELIT za hezký odběr dal i auto
A tady řešíte drobáky

Napsal: 16 úno 2017, 21:52
od roman1648
Jarda-k píše:Ale já netvrdím, že ta celková částka práce + díl je přemrštěná.
Jen by se mělo třeba podle romkově případu uvést, že cena volnoběžky je 35 eur a práce 55 eur.
Mechanik by byl na svých, vlastně by na tom vydělal při pracné opravě s levným náhradním dílem a odpadl by problém s nosiči svých dílů.
Není se co divit lidem co chtějí například vyměnit spojku se setrvákem na OII a servis na ně vybafne tabulkovou cenu z Elitu za komplet sachs 2289000280 20691 kč, když na cardu vidí, že ta samá věc stojí necelých 9 tkč....
Ale jak tu někdo uvedl, je to běžná praxe ve většině odvětvích, takže to je začarovaný kruh ze kterýho není cesty ven.
Přesně,to jsem psal ja,kazdej s tebou smlova o cene za pneu,brzdy,rozvody,vyfuk a ja nevim co
Z toho prijde ten dotycnej a oznami ti cenu za zednickou,topenarskou,klempirskou a je to proste dany??
Kurva a ted me reknete jakej je rozdil v tech oborech?? Ze prachy do auta se berou jako nutny zlo a vydridusina ale co je do baraku je vse OK at to stoji co to stoji??
Nehlede na to co potrbuje za naradi zednik a co mechanik aby tak nejak byl schopnej neci udelat...

Napsal: 16 úno 2017, 23:03
od Jelito
Řešíte jednu věc stále dokola. Podle mě je nejlepší cesta kompromisu. Něco si přidat na dílu a nechat si slušně zaplatit za práci a tečka. Dneska je jiná doba a je spousta možností si sehnat materiál jak do auta tak na stavbu za lepší ceny a stejně tak existují živnostníci co nemají problém s dodaným materiálem pracovat. Nechají si jednoduše zaplatit slušně za práci a pokud je někdo vyčuránek a donese si svůj materiál a ještě by to chtěl udělat za 200 na hodinu tak ho pošlete do prdele a je klid. Základ je odvést poctivou práci a pak lidem nebude dělat problém ji i zaplatit…