Výměna ojničních šál 1.9 TD ABL

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od jear ewing »

Pánové děkuji všem za rady, napnul jsem napínací kladku dle dílenské příručky-po směru hodinových ručiček.

Ještě jednou všem děkuji
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od jear ewing »

Draci,
tak jsem dnes vyjel, vibrace motoru jsou pryč, ale stejne to rachotí, 2.4 5 válec je jina liga
Káždopadně kluzná ojniční ložiska jdou vymenit, bez demontaže kliky ale kliková kluzná ložiska nejdou vymenit bez demontaže motoru.
Pro vsechny kutily, kdyz to chcete udelat pořadně jako gufera na motoru a prevodovce, manžety na poloosach, nova spojka vcetne loziska, nové šrouby tak je to cca 150/hodin prace, material cca 6000,-Kč

Teď mam snad raritni T4 :-)
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“