Pánové děkuji všem za rady, napnul jsem napínací kladku dle dílenské příručky-po směru hodinových ručiček.
Ještě jednou všem děkuji
Výměna ojničních šál 1.9 TD ABL
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Draci,
tak jsem dnes vyjel, vibrace motoru jsou pryč, ale stejne to rachotí, 2.4 5 válec je jina liga
Káždopadně kluzná ojniční ložiska jdou vymenit, bez demontaže kliky ale kliková kluzná ložiska nejdou vymenit bez demontaže motoru.
Pro vsechny kutily, kdyz to chcete udelat pořadně jako gufera na motoru a prevodovce, manžety na poloosach, nova spojka vcetne loziska, nové šrouby tak je to cca 150/hodin prace, material cca 6000,-Kč
Teď mam snad raritni T4
tak jsem dnes vyjel, vibrace motoru jsou pryč, ale stejne to rachotí, 2.4 5 válec je jina liga
Káždopadně kluzná ojniční ložiska jdou vymenit, bez demontaže kliky ale kliková kluzná ložiska nejdou vymenit bez demontaže motoru.
Pro vsechny kutily, kdyz to chcete udelat pořadně jako gufera na motoru a prevodovce, manžety na poloosach, nova spojka vcetne loziska, nové šrouby tak je to cca 150/hodin prace, material cca 6000,-Kč
Teď mam snad raritni T4

Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!