namontuj, pokud mas PD tak z boku hlavy odpoj vstriky, pokud mas rotacku tak odpoj ventil na cerpadle a chvilku startuj, behem par vterin mas turbo zaplavenySharan.jo píše:Takže turbo jde ve čtvrtek ven na vyčištění. Vyvstal mi menší problém, po vyčištění turba a jeho zpětném namontování je prý bezpodmínečně nutné ho zalít olejem, jinak se po nastartování zadře. Co je na tom pravdy, nikde jsem se tady na fóru o tom nedočetl. Je to fakt potřeba ? Díky
Demontáž a oprava turba vrchem
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Čištění turba
Nissan Primera SW 1,9 DCi
Ještě malý doplnění:
U turba s 9 lopatkami se musí dát pozor na otočení Ovládacího kroužku:
U 11 lopatkového je to bez problému:

U turba s 9 lopatkami se musí dát pozor na otočení Ovládacího kroužku:

U 11 lopatkového je to bez problému:

Naposledy upravil(a) Kec dne 07 úno 2009, 07:48, celkem upraveno 1 x.
GOLF IV 1,9 TDI ALH - trysky 81KW, turbo 1749VA a 159kobyl
Ja před startem ještě odpojím el. ventil na vstřikovacím čerpadle a několikrát provedu pokus o start aby se zalila olejem přívodní trubka a hned po startu mi tam nevlítla vzduchová bublina.Smoke píše:určitě, než namontuješ mazací trubku tak ho zakápne olejem, a nejlépe pak nechat chvilu na volnoběh.
CHrysler 300C 5.7 HEMI 
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro

Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro

Dal by jsi sem popis a nejlíp fotku toho stahováku?Docela mě zajímá jak je vyřešenej a asi nejsem sám kdo by to uvítal.Anebo pokud máte někdo nafoceno jak se to turbo otevírá za studena hoďte to sem.Před 14 dny jsem vezl turbo na vyčištění a vyvážení do Plzně a ptal jsem se na to jak to otevírají jestli nahřívají atd.Pán se jenom smál že to jde lehce za studena ale neukázalOndřej Krákora píše:Tak včera sem čistil a nešlo to ani po zahřátí autogenem, tak vymyslel švagr stahovák, kterym to de upně parádně a je to nejbezpečnější.

CHrysler 300C 5.7 HEMI 
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro

Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro

- este
- Aktivista
- Příspěvky: 4920
- Registrován: 19 zář 2007, 15:34
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
zatim se mi vždy podařilo turbo rozpulit zastudena poklepáním kladívkemROBIG píše:Dal by jsi sem popis a nejlíp fotku toho stahováku?Docela mě zajímá jak je vyřešenej a asi nejsem sám kdo by to uvítal.Anebo pokud máte někdo nafoceno jak se to turbo otevírá za studena hoďte to sem.Před 14 dny jsem vezl turbo na vyčištění a vyvážení do Plzně a ptal jsem se na to jak to otevírají jestli nahřívají atd.Pán se jenom smál že to jde lehce za studena ale neukázalOndřej Krákora píše:Tak včera sem čistil a nešlo to ani po zahřátí autogenem, tak vymyslel švagr stahovák, kterym to de upně parádně a je to nejbezpečnější.

VW T5 GP 103 KW long
Měl jsem problém s posledním turbem.Šrouby šli ven krásně a tím to skončilo.Nepomohlo poklepávání a autogen nemám.Myslím si že by na to byl dobrej nějakej přípravek aby se zaručilo že se to při tom půlení neskříží.TDI tech píše:Vseliek autogen, ten presvedci aj tu najtvrdohlavejsiu srubu a rozojit ho za studena som tiez este nikdy nemal problem.
CHrysler 300C 5.7 HEMI 
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro

Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro

Ahojte, iba jedna taka technicka otazka ohladne turba 9 lopatkoveho a 11 lopatkoveho, aky je tam vlastne rozdiel?,je z nich niektore vykonnejsie, trvanlivejsie..... ked obidva maju znacenie GT1749V a su urcene pre tdi motory 66-85kw, , akurat ze 9 lopatkove co som si vsimol tak isli do roku 2002, a od roku 2002 a vyssie su uz 11 lopatkove, aspon ja som take mal, ale nemusi to byt pravda.
Vdaka za vysvetlenie
Jaro
Vdaka za vysvetlenie
Jaro