Stránka 5 z 10

Napsal: 20 pro 2007, 21:02
od KaCzaba
snad to ty pisty preziji.jsi nas pokusny kralik,prez zimu :D

Napsal: 20 pro 2007, 21:19
od syncon
Thopr píše:Měl jsem mrzutou náladu, tak jsem po dálnici OL-Mohlenice fičel na max... Takže na pětku 205-210km/h na 4400-4500ot. jsem to trápil tak 2 minuty.... Najeto cca 8km a motor držííííí..... Nezaznamenal jsem žádné slábnutí a spíš bych řekl, že čím víc km mám se 764 najeto, tím líp to jede... :D Ať už nikdo netvrdí, že 1Z je na ho.no!!!!! :D :D :D :D Ps: Nemám už ani kat a kouřivost stále žádná až minimální... Naftě a 764 zdar!!!!!

jj to sem chtel slyset ;) :woot: :punk: diky moc

Napsal: 20 pro 2007, 21:27
od KaCzaba
tak ho budes muset vzit na dalnici a drzet ho pod plnym 5 min,napsat report,pak 10 min,zae rict co a jak,a tak az to bude treba na 20 min,tak bude vse oki (LOL)

Napsal: 20 pro 2007, 21:33
od Thopr
KaCzaba píše:tak ho budes muset vzit na dalnici a drzet ho pod plnym 5 min,napsat report,pak 10 min,zae rict co a jak,a tak az to bude treba na 20 min,tak bude vse oki (LOL)
Jsem blázen, ne??? Myslíš, že mám nové písty v garáži??? (rofl) Nejsem sebevrah, Vmax jsem jen zkusil... 2 minuty drží a to stačí... (rofl) Na dálnici jsem byl vyjímečně.... Jinak jen a pouze okrsky, kde Vmax je k ničemu...

Napsal: 20 pro 2007, 21:42
od KaCzaba
co treba dlouhe tahle prudke stoupani?mame tady u nas takovy jeden kopec na hranicni prechod,kde i mistni clenove zkouseji kolik jim to tam leti.tam to asi dostava vic naprdel nez pri maximalce,bych rekl...

Napsal: 20 pro 2007, 21:52
od Thopr
KaCzaba píše:co treba dlouhe tahle prudke stoupani?mame tady u nas takovy jeden kopec na hranicni prechod,kde i mistni clenove zkouseji kolik jim to tam leti.tam to asi dostava vic naprdel nez pri maximalce,bych rekl...
Jj, věřím.... :D Bohužel, tady máme nejvyšší vrchol 1492m nad mořem (Praděd), ale tam asi těžko tomu dám, když tam jsou samé zatáčky.... (rofl) (rofl)

po vymene vstrekov sprint 520 na motore 1Z TDi

Napsal: 21 pro 2007, 07:25
od tomasx
caute chalani vcera som vymenil vstreky origo za tieto sprinty 520 ktore by mali tomuto motoru zvysit vykon na 81-85kw myslel som ze to bude riadne poznat no po jazde som bol sklamany Ma sa to casom nejak usadit ? ci ten vykon ma byt hned rozoznatelny?
pri tejto uprave sa RJ nechipovala .? je tam nejaka zrada?

Napsal: 21 pro 2007, 08:18
od KaCzaba
pokud jsi mel 66kW,tak to bude trosku znat,ale nejaky extrem to tayk nebude.davals trysky do 81kW werze.vic znat by byly 502 a nebo tyto 764 :D

Napsal: 21 pro 2007, 08:51
od tomasx
Kurna mal som ist do 502 alebo ako mi vravel kamos Marec3k do 764 lutujem to :((((( ale uz je neskoro ... nechce niekto kupit nove sprint 520 za dobru cenu nabehane 50km:))

Napsal: 21 pro 2007, 08:59
od skacpi
Obrázek Tak jsou doma,omlouvám se za horší foto.Až nebude taková kosa jdu na ně.

Napsal: 21 pro 2007, 09:44
od tomasx
to si musa nejak sadnut tie trysky ci to vidno hned rozdiel...?

Napsal: 21 pro 2007, 10:00
od syncon
KaCzaba píše:tak ho budes muset vzit na dalnici a drzet ho pod plnym 5 min,napsat report,pak 10 min,zae rict co a jak,a tak az to bude treba na 20 min,tak bude vse oki (LOL)

ja bych byl taky pro (noteeth) ale vetsinou to neodserou jenom pisty ale vezmou sebou i neco dalsiho :(

Napsal: 21 pro 2007, 10:44
od KaCzaba
myslis jako i blok a hlavu s ventilama a sedlama?neco takovyho jsem mel v motoru.ale z my blbosti.pretocil jsem to a utrh se mi pist (wallbash)

Napsal: 22 pro 2007, 22:34
od tomasx
tych cca 20 koni sa musi nejak dostavit co to moze byt ze ich niet???

Napsal: 23 pro 2007, 10:45
od reesha
tomasx píše:tych cca 20 koni sa musi nejak dostavit co to moze byt ze ich niet???
Máš označení původních trysek?