Stránka 5 z 7

Napsal: 05 kvě 2006, 20:46
od kevino
hmm no o vymnen kotucov nemusi byt zaznam v servisnej knizke to uz by tam snad mohli pisat vsetko aj vymenu kazdej ziarovky a gumicky stieracov :), ten graf si mozes niekde zavesit, pekne sa bavim ked citam tieto srandovne prispevky, ale co uz......

Napsal: 05 kvě 2006, 20:50
od avatar
nevim co chcete merit na kotoucich furt kdys ma auto 400 tis a maj to stoceny na 120 tis tka to nepoznas na kotoucich. proste to nejde. berte to tak ze kotouce jsou spotrebni zbozi a meni se kazdejch caa 100 tis no a muzou tam ty kotouce bejt klidne 4 te

Napsal: 05 kvě 2006, 20:53
od Venousz
Měl jsem za to, že servisní knížka je od toho aby se do ní zaznamenávaly servisní úkony a příp. závady, pokud to tam není, k čemu tedy je?

Napsal: 05 kvě 2006, 21:03
od chucky
Venousz píše:Měl jsem za to, že servisní knížka je od toho aby se do ní zaznamenávaly servisní úkony a příp. závady, pokud to tam není, k čemu tedy je?
Viděl jsi někdy servisní knížku?

Napsal: 05 kvě 2006, 21:08
od avatar
Venousz píše:Měl jsem za to, že servisní knížka je od toho aby se do ní zaznamenávaly servisní úkony a příp. závady, pokud to tam není, k čemu tedy je?
servisni knizku ti dneska narazitkuji i ja udelam si tiskatko z brambory a napisuti tam co vsechno a jak perfekne se to dodrzovalo. Serviska v cechach nic neznamena nic!!! a tomu ver!!

Napsal: 05 kvě 2006, 21:37
od Venousz
No já se tady snažím udělat něco pro to aby se to změnilo, snažím se vytvořit nástroj, který kromě jiného pomůže zjistit jestli je serviska falešná nebo ne.

Napsal: 05 kvě 2006, 23:03
od origoš
Doufám, že nerozpoutám další světovou, to se mi povedlo na starém foru. Přetáčím několika servisům kotouče, a je jich dost, Octávky taky. Podle kotoučů bych si neroufl usuzovat počet najetých km. Prostě mění destičky, kotouč je projetý, ale je silnější, než minimum od výrobce, ale nové desky tam dát je kanibalismus, protože "nesedí". Prostě se to musí srovnat. Jiný případ je když kotouč hází a "tluče" do pedálu, a je jen minimálně opotřeben. Spraví to pár desetin a je to OK. Nebo auto dlouho stojí a kotouče oreznou. Ta vrstvička, co se tam vytvoří a destičkama vyleští má koeficient tření menší, než mýdlo a kdybys utrhnul sedačku, tak to nebrzdí. Musí se to buď přetočit, nebo zahodit. Graf by sice byl zajímavý, ale neprůkazný. Jinak, když se auto sere, tak se berou díly z vrakoviště a co potom chceš hodnotit.
Hodnota, která něco říká je kompesní tlak. Ten něco vypoví o stavu motoru. Pokud je ten graf tak důležitý, tak kluky požádám, aby s kotouči opsali stav tachometru a udělám tabulku. Jestli tam někdo kotouče měnil, nebo smotal km stejně nikdo nezjistí.

Napsal: 06 kvě 2006, 07:28
od Mára_VR6
Kotouče rulezzzzzz (LOL)
Jestli chceš, můžu ti nafotit jak vypadá originál tj. nepadělaná serviska od VW z DE, aby jsi se podíval, co se tam zaznamenává......
A pokud máš potřebu měnit svět, tak se dej k Červenýmu křízi.....

Napsal: 06 kvě 2006, 08:38
od avatar
Mára_VR6 píše:Kotouče rulezzzzzz (LOL)
Jestli chceš, můžu ti nafotit jak vypadá originál tj. nepadělaná serviska od VW z DE, aby jsi se podíval, co se tam zaznamenává......
A pokud máš potřebu měnit svět, tak se dej k Červenýmu křízi.....

Presne tak ja mam taky servisku je tam servisovano v Porse prosek v praze a auto tam nikdy nebylo v toto usuzuji ze auto liberec a porsche prosek v praze je jedna velka banda si razitkujou jak se jim to libi nebo jak muzou druhemu pomoct. Je to v tomto state nahovno. A staceji i autorizovani servisy to us vim taky!!

Napsal: 06 kvě 2006, 09:33
od Pepe Karita
Já doufám že mně nikdo tacháč nestočil mam na něm 300 000 a jeto natom i poznat hlavně v interieru sedačka řidiče vše jsem postupně mněnil to co odpovídalo stavu tacho.Kotouče,ramena ale jinak to bylo slušný i motor.Podle mně když se staráš o káru tak jak máš tak by mnělo bejt relativně v pořádku je ale fakt že stočíš o pár tisíc a je vyděláno no a když chceš málo najeto tak jedině novou káru což udělám já příště.

Napsal: 06 kvě 2006, 12:14
od marea HLX
AUDI - náskok díky technice!!! (LOL)

Napsal: 06 kvě 2006, 23:00
od pafka
tak to je nářez, jediné co ti zbývá je si koupit nové AUTO!!!!!!!za blbost se platí!
jo ještě k těm kotoučům ty měním každej rok, manželce tak za pět, to je ta brzda -plyn.
mám octavia 97, 300 000km, po 15000km v servisu, viz záznam v servisní knížce, a poznáš to na ní pouze z venku.

Napsal: 06 kvě 2006, 23:14
od zdenace
Servisní knížce se věřit nedá, někteří jsou kouzelníci - vlastní zkušenost.

Napsal: 18 kvě 2006, 10:18
od member
Venousz píše:A nešlo by prostě vzít do ruky mikrometr změřit ty kotouče a hodit to sem, aby si každý mohl udělat obrázek jestli to k něčemu skutečně je nebo ne? Prosím samozřejmě jenom ty, kteří znají skutečný stav km. Podotýkám jenom oktávie I jinak to nemá smysl.
Pokud se mnou chce někdo znova polemizovat, založte si prosím jiný téma, já bych tady teď rád viděl čísla. Díky
Na co Ti budou čísla vypovídající o ničem? Dokážeš pochopit, že ujeté kilometry jsou pouze jediným z mnoha faktorů (neměřitelných) které se podílejí na úbytku kotoučů? A měřit jeté kotouče mikrometrem, to Ti poradil kdo? Už jenom takové měření může být nepřesné jako celá Tvoje statistika. Nic ve zlym, ale nepouštěj se do toho, nemá to cenu. ;)

Napsal: 29 srp 2006, 18:41
od invader
Posuzovat ujeté kilometry dle opotřebení brzdových kotoučů je hloupost. Konkréktně u Octavie jsou na např. na 100 000 km většinou třetí kotouče.
Ostatní popsané způsoby taky moc nepomůžou. Žádná metoda není na 100% ale ujeté km se dají vyčíst některou diagnostikou i z řídící jednotky motoru.