1Z setrvačník, VR6 přítlačák

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Batistuta
Aktivista
Příspěvky: 1286
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:47
Bydliště: Praha

Příspěvek od Batistuta »

Tak dneska se mi dostal do ruky setrvák 037105273B :o ,tak doufám,že je to ten o kterém tady pořád mluvíme ? Nevím jestli tam hraje nějakou roli to písmeno na konci,na tomhle je B a vy tady píšete o C. Jinak je to z G60 a můžu to mít i se spojkou,ale nevím,jestli bude stačit nebo radši dát tu z VR6 ?
FABIA 1,6tdi - soft dieselpower
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

Záleží na kroutáku co tam budeš mít.. g60 by měla mít 225 průměr lamely..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 13:05

Příspěvek od jayd »

mam tokovej LAMA dotaz, v cem se lisi spojka z VR6 a z mototu 1Z???

kdyz jsem koukal do katalogu tak pritlacak pro VR6 a 1Z je stejny, prumer obou lamel je taky stejny...tak mi moc do hlavy neleze proc by ta spojka z VR6 mela prenest vic. Ta spojka z VR6 ma jiny koef. treni? je to kvuli pruzinam?? nebo v cem je rozdil?
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

No to by mě taky zajímalo. Borec co mi prodával setrvák tvrdil že je to stejné. Ty přítlačáky mají stejná obj.č.? Myslel jsem že bude rozdíl v přítlaku. I když ta VR6 asi nebude mít moc větší krouťák než 1Z, co?
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 13:05

Příspěvek od jayd »

jo jo ty pritlacaky maji stejny objednavaci cislo

no jinak tak VR6 obsah 2.9 ma 140 kW a 245 Nm pri 4200 otackach

pri 2000t to ma tak 165 Nm a pri 2500 to ma tak 200 Nm

takze je to tak plus minus stejny jako to Tdi
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
Uživatelský avatar
RadekP
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:29
Bydliště: Roudnice nad Labem

Příspěvek od RadekP »

go.vojta píše:A cože tam všechno máš?? mě to vyšlo asi 16 možná 17, ale to jsem se vrtal i v motoru a tak, ale pravda je že mě ještě čeká soft od reeshy.. takže mě to vyleze asi na těch 25000.. Jinak jsem taky zvědavej co spojka.. nechal jsem obložit ferodem sérii 1Z.. snad to bude v poho.
K tomu Ferodu, kámoš si tam nechal obložit spojku na BMW E36 2.8 má to asi 210 koní krouták nevim, najezdil na ní asi 600km a uplně jí spálil... (wallbash)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jayd píše:jo jo ty pritlacaky maji stejny objednavaci cislo

no jinak tak VR6 obsah 2.9 ma 140 kW a 245 Nm pri 4200 otackach

pri 2000t to ma tak 165 Nm a pri 2500 to ma tak 200 Nm

takze je to tak plus minus stejny jako to Tdi
No to s těma stejnýma objednacíma číslama teda nevím, 1Z má 074 141 025 B a AAA nebo ABV(2,9l) má 021 141 025F.
Uživatelský avatar
RadekP
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:29
Bydliště: Roudnice nad Labem

Příspěvek od RadekP »

Trošku mi to prosím urovnejte..Setrvák z VR6 do GIV 66KW nedostanu, jen lamelu a přítlačák? 1Z setrvák je z čeho?
Batistuta
Aktivista
Příspěvky: 1286
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:47
Bydliště: Praha

Příspěvek od Batistuta »

Souhlas s Humlem,koukal jsem do katalogu LUK a VR6 má jinou spojku. Jinak mám určitej nápad na spojku,co vydrží víc než 400 Nm,ale nejdřív to musím vyzkoušet,jestli to vůbec půjde složit,jak si myslím. (rofl)
FABIA 1,6tdi - soft dieselpower
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

RadekP píše:Trošku mi to prosím urovnejte..Setrvák z VR6 do GIV 66KW nedostanu, jen lamelu a přítlačák? 1Z setrvák je z čeho?
1Z je z 1Z (noteeth) - kód motoru
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
grim
Přispěvovatel
Příspěvky: 779
Odpovědi: 0
Registrován: 19 bře 2006, 13:58
Bydliště: UH

Příspěvek od grim »

Batistuta píše:Souhlas s Humlem,koukal jsem do katalogu LUK a VR6 má jinou spojku. Jinak mám určitej nápad na spojku,co vydrží víc než 400 Nm,ale nejdřív to musím vyzkoušet,jestli to vůbec půjde složit,jak si myslím. (rofl)
pochlub se s tím nápadem. budu to měnit.. ;), tak ať to nedělám zbytečně dvakrát (wallbash)
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 13:05

Příspěvek od jayd »

Huml píše:
jayd píše:jo jo ty pritlacaky maji stejny objednavaci cislo

no jinak tak VR6 obsah 2.9 ma 140 kW a 245 Nm pri 4200 otackach

pri 2000t to ma tak 165 Nm a pri 2500 to ma tak 200 Nm

takze je to tak plus minus stejny jako to Tdi
No to s těma stejnýma objednacíma číslama teda nevím, 1Z má 074 141 025 B a AAA nebo ABV(2,9l) má 021 141 025F.
no ja vychazel z katalogu SACHS

pro VR6

SACHS 3000 384 001
Spojková sada

doba montaze (v hod.) : 5,20
prùmìr v mm: 228
díly v seznamu:
3082 231 031 ( Pritlacny talir / 1 kus )
1862 393 031 ( Spojková lamela / 1 kus )
3151 180 231 ( Vysouvaci lozisko / 1 kus )
4200 080 060 ( Mazací tuk (Hochleistungsgleitfett) / 1 kus )
poèet zubù: 28

pro 1Z

SACHS 3000 332 001
Spojková sada

kód motoru : 1Z
doba montaze (v hod.) : 3,80
prùmìr v mm: 228
poèet zubù: 28
díly v seznamu:
3082 231 031 ( Pritlacny talir / 1 kus )
1878 043 141 ( Spojková lamela / 1 kus )
3151 180 231 ( Vysouvaci lozisko / 1 kus )
4200 080 060 ( Mazací tuk (Hochleistungsgleitfett) / 1 kus )

a tohle je detail toho pritlacaku a jsou tam obe ty cisla co uvadis..

srovnávací císlo výrobce
AUDI
074 141 025 B
021 141 025 E
021 141 025 F

SEAT
074 141 025 B
021 141 025 E
021 141 025 F

SKODA
074 141 025 B

VOLKSWAGEN
074 141 025 B
021 141 025 E
021 141 025 F

takze buh vi ja je to
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 13:05

Příspěvek od jayd »

Batistuta píše:Souhlas s Humlem,koukal jsem do katalogu LUK a VR6 má jinou spojku. Jinak mám určitej nápad na spojku,co vydrží víc než 400 Nm,ale nejdřív to musím vyzkoušet,jestli to vůbec půjde složit,jak si myslím. (rofl)
no spojka je jina..to asi jo, ale prave proto me zajima. pokud je tam stejny pritlacak jako na 1Z a ty spojky maji stejny prumer tak jak to ze jedna prenese vic
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
grim
Přispěvovatel
Příspěvky: 779
Odpovědi: 0
Registrován: 19 bře 2006, 13:58
Bydliště: UH

Příspěvek od grim »

taky jsem se docela divil, kam všude jde nacpat jedna lamela. tady můžete mrknout: http://webcat.zftrading.de/index.asp?SPR=18
Uživatelský avatar
RadekP
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:29
Bydliště: Roudnice nad Labem

Příspěvek od RadekP »

Jak je to s tou hlučností, když se místo toho dvouhmotnostního setrváku dá jednohmotnostní :?:

Mam možnost sehnat komplet spojku z VR6 ( setrvák + lamela + přítlačák), mam jí tam dát nebo mam shánět ten 1Z setrvák :?:

Jak je to se spojkovým ložiskem, nechává se původní nebo k danýmu přítlačáku?

Mam VW Golf TDi 66 KW..Díky za odpovědi a za rady ...
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“