
1Z setrvačník, VR6 přítlačák
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak dneska se mi dostal do ruky setrvák 037105273B
,tak doufám,že je to ten o kterém tady pořád mluvíme ? Nevím jestli tam hraje nějakou roli to písmeno na konci,na tomhle je B a vy tady píšete o C. Jinak je to z G60 a můžu to mít i se spojkou,ale nevím,jestli bude stačit nebo radši dát tu z VR6 ?

FABIA 1,6tdi - soft dieselpower
mam tokovej LAMA dotaz, v cem se lisi spojka z VR6 a z mototu 1Z???
kdyz jsem koukal do katalogu tak pritlacak pro VR6 a 1Z je stejny, prumer obou lamel je taky stejny...tak mi moc do hlavy neleze proc by ta spojka z VR6 mela prenest vic. Ta spojka z VR6 ma jiny koef. treni? je to kvuli pruzinam?? nebo v cem je rozdil?
kdyz jsem koukal do katalogu tak pritlacak pro VR6 a 1Z je stejny, prumer obou lamel je taky stejny...tak mi moc do hlavy neleze proc by ta spojka z VR6 mela prenest vic. Ta spojka z VR6 ma jiny koef. treni? je to kvuli pruzinam?? nebo v cem je rozdil?
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
No to by mě taky zajímalo. Borec co mi prodával setrvák tvrdil že je to stejné. Ty přítlačáky mají stejná obj.č.? Myslel jsem že bude rozdíl v přítlaku. I když ta VR6 asi nebude mít moc větší krouťák než 1Z, co?
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
jo jo ty pritlacaky maji stejny objednavaci cislo
no jinak tak VR6 obsah 2.9 ma 140 kW a 245 Nm pri 4200 otackach
pri 2000t to ma tak 165 Nm a pri 2500 to ma tak 200 Nm
takze je to tak plus minus stejny jako to Tdi
no jinak tak VR6 obsah 2.9 ma 140 kW a 245 Nm pri 4200 otackach
pri 2000t to ma tak 165 Nm a pri 2500 to ma tak 200 Nm
takze je to tak plus minus stejny jako to Tdi
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
- RadekP
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 79
- Registrován: 23 led 2006, 14:29
- Bydliště: Roudnice nad Labem
Odpovědi: 0
K tomu Ferodu, kámoš si tam nechal obložit spojku na BMW E36 2.8 má to asi 210 koní krouták nevim, najezdil na ní asi 600km a uplně jí spálil...go.vojta píše:A cože tam všechno máš?? mě to vyšlo asi 16 možná 17, ale to jsem se vrtal i v motoru a tak, ale pravda je že mě ještě čeká soft od reeshy.. takže mě to vyleze asi na těch 25000.. Jinak jsem taky zvědavej co spojka.. nechal jsem obložit ferodem sérii 1Z.. snad to bude v poho.

No to s těma stejnýma objednacíma číslama teda nevím, 1Z má 074 141 025 B a AAA nebo ABV(2,9l) má 021 141 025F.jayd píše:jo jo ty pritlacaky maji stejny objednavaci cislo
no jinak tak VR6 obsah 2.9 ma 140 kW a 245 Nm pri 4200 otackach
pri 2000t to ma tak 165 Nm a pri 2500 to ma tak 200 Nm
takze je to tak plus minus stejny jako to Tdi
1Z je z 1ZRadekP píše:Trošku mi to prosím urovnejte..Setrvák z VR6 do GIV 66KW nedostanu, jen lamelu a přítlačák? 1Z setrvák je z čeho?

VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
no ja vychazel z katalogu SACHSHuml píše:No to s těma stejnýma objednacíma číslama teda nevím, 1Z má 074 141 025 B a AAA nebo ABV(2,9l) má 021 141 025F.jayd píše:jo jo ty pritlacaky maji stejny objednavaci cislo
no jinak tak VR6 obsah 2.9 ma 140 kW a 245 Nm pri 4200 otackach
pri 2000t to ma tak 165 Nm a pri 2500 to ma tak 200 Nm
takze je to tak plus minus stejny jako to Tdi
pro VR6
SACHS 3000 384 001
Spojková sada
doba montaze (v hod.) : 5,20
prùmìr v mm: 228
díly v seznamu:
3082 231 031 ( Pritlacny talir / 1 kus )
1862 393 031 ( Spojková lamela / 1 kus )
3151 180 231 ( Vysouvaci lozisko / 1 kus )
4200 080 060 ( Mazací tuk (Hochleistungsgleitfett) / 1 kus )
poèet zubù: 28
pro 1Z
SACHS 3000 332 001
Spojková sada
kód motoru : 1Z
doba montaze (v hod.) : 3,80
prùmìr v mm: 228
poèet zubù: 28
díly v seznamu:
3082 231 031 ( Pritlacny talir / 1 kus )
1878 043 141 ( Spojková lamela / 1 kus )
3151 180 231 ( Vysouvaci lozisko / 1 kus )
4200 080 060 ( Mazací tuk (Hochleistungsgleitfett) / 1 kus )
a tohle je detail toho pritlacaku a jsou tam obe ty cisla co uvadis..
srovnávací císlo výrobce
AUDI
074 141 025 B
021 141 025 E
021 141 025 F
SEAT
074 141 025 B
021 141 025 E
021 141 025 F
SKODA
074 141 025 B
VOLKSWAGEN
074 141 025 B
021 141 025 E
021 141 025 F
takze buh vi ja je to
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
no spojka je jina..to asi jo, ale prave proto me zajima. pokud je tam stejny pritlacak jako na 1Z a ty spojky maji stejny prumer tak jak to ze jedna prenese vicBatistuta píše:Souhlas s Humlem,koukal jsem do katalogu LUK a VR6 má jinou spojku. Jinak mám určitej nápad na spojku,co vydrží víc než 400 Nm,ale nejdřív to musím vyzkoušet,jestli to vůbec půjde složit,jak si myslím.
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
taky jsem se docela divil, kam všude jde nacpat jedna lamela. tady můžete mrknout: http://webcat.zftrading.de/index.asp?SPR=18
- RadekP
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 79
- Registrován: 23 led 2006, 14:29
- Bydliště: Roudnice nad Labem
Odpovědi: 0
Jak je to s tou hlučností, když se místo toho dvouhmotnostního setrváku dá jednohmotnostní
Mam možnost sehnat komplet spojku z VR6 ( setrvák + lamela + přítlačák), mam jí tam dát nebo mam shánět ten 1Z setrvák
Jak je to se spojkovým ložiskem, nechává se původní nebo k danýmu přítlačáku?
Mam VW Golf TDi 66 KW..Díky za odpovědi a za rady ...

Mam možnost sehnat komplet spojku z VR6 ( setrvák + lamela + přítlačák), mam jí tam dát nebo mam shánět ten 1Z setrvák

Jak je to se spojkovým ložiskem, nechává se původní nebo k danýmu přítlačáku?
Mam VW Golf TDi 66 KW..Díky za odpovědi a za rady ...