RESET auta, doporučujem!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

izero píše:
pafka píše:k tomuto by se měli vyjádřit softvéráři , Ty mají jednotku nejlépe přečtenou, mluvíme ale o TDI!,jen mi nějak uniklo , co jsi vlastně měl s autem za problém, když jsi ho za rok nevyřešil, aby to nebylo -věř , a víra Tvá Tě uzdraví
pafko, zkus číst, psal jsem o tom na začátku, nebo si dej profil a vylistovat mé příspěvky .. taky jsem už v tady psal, že víra to nebyla (ja nevěřím ani nosu mezi očima), věřit jsem chtel již rok předtím, muj čas je drahý na to, abych měl čas nečemu věřit přes rok a říct si po roku "tak teďka veřím proto, abych o tom psal na dieselforu" ... skutečně těžkopádne myšlenky :roll:

a tímto zároveň uzavíram pro mně toto vlákno .. bylo určeno jako nápomoc, co se muže vyzkoušet, ne jako soutež, kto dál dochčije, na to nemám čas ;)
ten Tvůj čas musí být opravdu za zlaťáky když děláš takový ptákoviny,ale diagnostika Ti asi učarovala, jinak je někdy lepší to od začátku opravovat jak se má , pak se nediv že to nejede'' ... začalo to poškodením podtlakovej nádoby na turbe ... po výmene proste auto nie a nie ísť tak, ako predtým. Ono ... začalo to vyššou spotrebou ešte o rok skôr, po chybe MAF, ale pripisoval som to tomu, že som použil iný MAF a prevodníkom zvýšil výkon (až to odfajčilo 5. prevodový stupeň). No a potom odišla nádobka ... následovala výmena dielov ... po chybe nádobky som vymenil pre istotu tak nádobu ako aj MAF. Ale auto jazdilo ďalej ako šrot ... pre doplnenie, hovoríme o 81kW ochcávke ...

... kde bol problém? ... ako zraziť spotrebu naspäť na továrenských 5 litrov, kľudne mať zvýšený výkon cez prevodník a pritom mať auto, ktoré šľape jak má??? ale jinak divadlo dobrý :-)
pasa
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Registrován: 10 led 2008, 10:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od pasa »

ještě bych věděl o jednom způsobu ja snížit spotřebu u O1 81kW.Mám jeden chip kterej kyž jsem natáh tak mi počítadlo ukazovalo neustále průměr 4,5l akorád bylo divný že jem musel pořád tankovat.Ale vypadalo to efektně.
A4 8K5
Stapol
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 18 dub 2008, 12:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

taky problém z trubem a váhou

Příspěvek od Stapol »

Passat 1,9Tdi 66 kw 98r.v.,Ahoj já už se takdy morduju půl roku s autem , nejprve velká spotřeba, potom výměna trysek originál a auto nejelo vůbec, čerpadlo 12.000,- Kč dobrej chod žádnej výkon váha vzduchu ukazovala málo , vyměněná je to lepší ale na vag grafu mi od 2.500 otáček ukazuje strop a odstavení turba, rovná čára na grafu, váha je 14 dní nová z VW při ustálené rychlosti už potom dobrý - tvrdí mi , že je špatný turbo, nicméně motor je AHU a čerpadlo obtokový a prý se to nekazí - po neděli bych chtěl udělat ten reset jak doporučuješ než budu sahat na turbo jinak dík za radu Staňa
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Tonoucí se stébla chytá, ale to turbo budeš muset stejně udělat rest nereset.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Re: taky problém z trubem a váhou

Příspěvek od váha »

Stapol píše:Passat 1,9Tdi 66 kw 98r.v.,Ahoj já už se takdy morduju půl roku s autem , nejprve velká spotřeba, potom výměna trysek originál a auto nejelo vůbec, čerpadlo 12.000,- Kč dobrej chod žádnej výkon váha vzduchu ukazovala málo , vyměněná je to lepší ale na vag grafu mi od 2.500 otáček ukazuje strop a odstavení turba, rovná čára na grafu, váha je 14 dní nová z VW při ustálené rychlosti už potom dobrý - tvrdí mi , že je špatný turbo, nicméně motor je AHU a čerpadlo obtokový a prý se to nekazí - po neděli bych chtěl udělat ten reset jak doporučuješ než budu sahat na turbo jinak dík za radu Staňa
pada to do nouzáku pač se neotvírá WG,všechno se může pokazit
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
cipisek32
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 11 srp 2007, 17:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od cipisek32 »

Chci ten reset zkusit na octavii . Tak co mám dát jen reset nebo i základní nastavení ??? Nic sice od toho nečekám ,ale doufám , že taky nic nezk....
george72
Přispěvovatel
Příspěvky: 147
Registrován: 15 led 2007, 11:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od george72 »

S@lli píše:Mám dotaz šlo by to i Golfem 3 1.9 TDI 66 KW? mám totiž problém s cukáním vozu, volnoběžné otáčky kolísají (auto přede..) a když jedu na takřka jakýkoli převodový stupeň na cca 1500-1900 otáček na miminum sešlápnutého plnu ( jen tak abych prostě udržel rychlost) auto sebou začne ,,škubat´´(nedělá vždyt,ale dost často) zatím sme prošli skoro vše,čerpadlo bylo dávané nové, i na PC to bylo a momentálně řeším trysky ( mám totiž velké rozdíly v dávkování paliva a nedávno mi neuvěřitelně foukal řídící vstřik,ale to už je vše spraveno a budu dávat trysky S502),ale pokud to nebude tryskama mohl by to ,,restart´´vyřešit? Někdo měl podobný problém a psal, že mu pomohlo odpojení EGR ventilu, to už sem také udělal,ale pořád bez odezvy. Prosím o radu díky moc


vyměň vstřikovací čerpadlo a budeš mít klid


_________________
Golf 3 1.9 TDI 66KW, zatím jen EGR off
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 26 led 2006, 13:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jayd »

tak je to k necemu dobry nebo ne? ja jestli se do toho mam poustet:D

jsem koukal, ze je to popsany i ve visu..pro motor diesel, takze to asi neco udela
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

ahoj kluci chci se zeptat da se čipovanej motor dat přes vag do zakladniho nastavení?koupil sem oktu 1.9 tdi 66kw r.v.02 motor alh a majitel mi tvrdil že je to čiply na 130 koní da se to nějak zjistit mam vag i vas díky
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34016
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

leguan píše:ahoj kluci chci se zeptat da se čipovanej motor dat přes vag do zakladniho nastavení?koupil sem oktu 1.9 tdi 66kw r.v.02 motor alh a majitel mi tvrdil že je to čiply na 130 koní da se to nějak zjistit mam vag i vas díky

nedá se to zjistit, umí to jen ten kdo umí přepisovat hodnoty a ví jaké tam yly původní miloš
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

jasně diky ale co to zakladní nastavení motoru může se to dělat když je to čiply?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34016
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

leguan píše:jasně diky ale co to zakladní nastavení motoru může se to dělat když je to čiply?
základní nastavení a čip to nejak nejde do hromady, základ je základ a pokud chceš přepsat výkon tak nemůžeš vyházet ze základu ale z vyšších nebo maximálních hranic, blbě řečeno miloš
aligi
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 30 srp 2010, 14:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od aligi »

izero píše:No ... CHLAPI ... múdri ste poniektorí strašne, ale aspoň viem, kto kde pchá magnetky :D


Riešenie je jednoduché ... mnohí ho možno používate natoľko automaticky, že Vás nenapadlo to za celý rok poradiť ... alebo to možno vôbec nepoužívate v domienke, že netreba (bohužiaľ, absolútna kopa garážových i negarážových servisov používa VAG len na reset chýb) ... takže:


VAG-COM ... ECU Motora ... ADAPTACE .... Kanál 0 ... Uložiť.


... presne tak ... "reset" ADAPTAČNÝCH hodnôt v ECU motora.

... a to by som doporučil aj pri vade MAF a podobných chybách, ktoré majú vplyv na dávkovanie paliva a prípravu zmesi. Totiž, ta sviňa ECU si pri chybe zmení adaptačné hodnoty a auto, ktoré pred vadou išlo v pohode, po oprave si stále robí svoje.

Teraz vážne ... vyskúšajte reset adaptačných hodnôt a potom nové zabehnutie auta, stačí prejsť cca 10km, najlepšie niekde na rovinke, nech ECU načíta nové adaptačné hodnoty... tento blbý reset úplne zmenil chovanie auta, opäť oživlo ako bolo pred vadou a spotreba šla späť o cca 1 liter dolu na hodnoty, aké boli pred chybou.

A pre mudrcov ... žiadne magnetky ani nijaké iné postupy chlapci...

Čo sa týka mudrcov s čipovaním cez dva trandíky ... hovoríš tu o svojom "lepšom" čipovaní cez rezistor na čidle teploty alebo o rezistore na cievke polohy šupátka? :D Strašne ste múdri, ale tam, kde netreba (crazy)

Dosť bolo srandy ... navrhujem, aby Tí z vás, ktorí to pri nejakej oprave alebo na svojom aute vyskúšaju, aby sa tu v tomto vlákne podelili o skúsenosti s resetom adaptačných hodnôt. Čo vy na to?

mozno trochu blba otazka,ale skadial vie ten VAG COM ze pre aktualne auto ake su zakladne hodnoty pre jednotlive kanaly?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34016
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tenvag to ví z řídídí jednotky miloš
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Pánové ono je to trochu jinak. UCU si ukládá hodnoty tak, aby funkce celého systému byla optimální. Jiné hodnoty uloží u závodníka co zná jenom dvě polohy plynu, nebo dokonce jenom jednu a zcela jiné u řidiče, co s tím jezdí jako starej dědek s traktorem. Pkud je to tak, jak jsem napsal, tak je to v pořádku. Pokud ale z nějakého důvodu uloží hodnoty nesmyslné ( při nekorektních údajích z čidel atd), tak se celý systém podělá, a je nutné resetovat do základního nastavení. Potom si to každý rozjezdí po svém, závodník i ten dědek.
Bezdůvodné resety nepovařuji za správné, protože zásada zní: Pokud něco dobře funguje, tak se do toho nehrabat! Někdy méně znamená více. Ono to totiž chvíli trvá, než se to po resetu začne chovat tak, jak by člověk chtěl. Pokud to člověk dostane " rozesrané", tak jednoznačně reset a začít od začátku.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“