Stránka 5 z 24

Napsal: 05 bře 2009, 18:16
od riki18
Branislav Farkaš píše:Som zvedavý s akým žolíkom môžeš prísť, ale asi jediné čo by ma jednoznačne odrovnalo, by bolo NITRO (crazy) Bol by som spokojný, keby som odmeral tvoje hodoty. :?
Hehe tak taky blazon nie som. Auto pouzivam denne 100km min takze ho potrebujem v OK stave :-)

Napsal: 05 bře 2009, 22:11
od cupra
to som aj ja zvedavy
;)

Napsal: 22 bře 2009, 13:56
od Branislav Farkaš
Forgi, klobúk dole, latku si zasadil neskutočne vysoko. Myslím, že máš jeden z najlepších dieslov na SR, som zvedavý na tvoj čas, tipujem, že to bude pod 14s. Ja som ostal z môjho auta poriadne sklamaný, očakávania boli úplne inde. Vraj mám malé sanie aj tenký priemer hadice do intercoolera, výfuk mám len 50mm, neviem aké mám trysky a čerpadlo a to je asi dôvod toho, prečo mám taký shitný graf. Viac by o o tom vedel povedať Profituner.

Napsal: 22 bře 2009, 14:08
od Thopr
To Braňo: škoda sice toho propadu ve vyšších ot, ale i tak klobouk dolů... Máš tam i pěkně dlouho krouťák, takže do těch 3500ot to musí letět... Ten graf mi připomíná moje zkušenosti právě s tryskama 764... Dole super, do 3800 super, pak už nic moc... U těch race520 je to trocha opačně, dole mrtvější (i když s tím mojím VA moc pěkný i spodek) a nahoře to letí jak raketa... (noteeth) Nemohu jinak než gratulovat kj Tvému výkonu... Nebude ten padající výkon na hoře mínus do kopců? nebo je to naopak?

Napsal: 22 bře 2009, 14:13
od Branislav Farkaš
Thopr píše:To Braňo: škoda sice toho propadu ve vyšších ot, ale i tak klobouk dolů... Máš tam i pěkně dlouho krouťák, takže do těch 3500ot to musí letět... Ten graf mi připomíná moje zkušenosti právě s tryskama 764... Dole super, do 3800 super, pak už nic moc... U těch race520 je to trocha opačně, dole mrtvější (i když s tím mojím VA moc pěkný i spodek) a nahoře to letí jak raketa... (noteeth) Nemohu jinak než gratulovat kj Tvému výkonu... Nebude ten padající výkon na hoře mínus do kopců? nebo je to naopak?

V kopcoch to bude dosť problém, hlavne na rýchlejších tratiach, 1-2-3 ide auto slušne na 4-5 cez 3500ot. už cítiť úbytok výkonu aj ktúťáku.

Napsal: 22 bře 2009, 14:34
od Thopr
Hm, ono když ani nevíš, co tam máš za trysky a za hlavu na čerpadle... a kolik teda tlačíš? Těch 1.6 baru? A co kouř? Jak to dýmí?

Napsal: 22 bře 2009, 14:49
od Branislav Farkaš
Mafko mám vybraté, tak sa mi nedá pozrieť cez VAG, podľa budíka 1,6-1,7 dymilo mi to strašne, teraz je to trochu lepšie. Dám link, ako mi to pôvodne dymilo.

Napsal: 24 bře 2009, 18:26
od le0n
ako vidim kazdy tu zbroji a zvysuje vykon :), tohto roku to bude zrejme zaujimave xixi

Napsal: 24 bře 2009, 18:41
od Branislav Farkaš
le0n píše:ako vidim kazdy tu zbroji a zvysuje vykon :), tohto roku to bude zrejme zaujimave xixi
aké si berieš slicky? aj s homologizáciou ,,E"

Napsal: 24 bře 2009, 21:01
od le0n
kde si ake slicky beriem ? nerozumiem ...
asi budem na seriovych gumach treba mi komplet novu sadu diskov
mam cukrikove brzdy :P

Napsal: 24 bře 2009, 21:08
od Branislav Farkaš
le0n píše:kde si ake slicky beriem ? nerozumiem ...
asi budem na seriovych gumach treba mi komplet novu sadu diskov
mam cukrikove brzdy :P
myslel som na šprinty

Napsal: 24 bře 2009, 21:22
od le0n
ja este neviem, pokial nezozeniem dalsie disky tak budem na seriovych gumach...

Napsal: 28 bře 2009, 14:16
od Branislav Farkaš
mvolesko2 krásny graf, napíšeš aké vstreky a turbo? toto mať v Ibize a nepredbehne ma nikto :D

Napsal: 28 bře 2009, 15:24
od Thopr
Branislav Farkaš píše:mvolesko2 krásny graf, napíšeš aké vstreky a turbo? toto mať v Ibize a nepredbehne ma nikto :D
Jj, graf nádhera.... :havaj:

To Braňo: To mít v Ibize, tak Ti bude 4 hrabat...

Napsal: 28 bře 2009, 15:54
od Branislav Farkaš
Thopr píše:
Branislav Farkaš píše:mvolesko2 krásny graf, napíšeš aké vstreky a turbo? toto mať v Ibize a nepredbehne ma nikto :D
Jj, graf nádhera.... :havaj:

To Braňo: To mít v Ibize, tak Ti bude 4 hrabat...
Nech si hrabe, dáme slicky, zalepí to...