Stránka 5 z 24
Napsal: 05 bře 2009, 18:16
od riki18
Branislav Farkaš píše:Som zvedavý s akým žolíkom môžeš prísť, ale asi jediné čo by ma jednoznačne odrovnalo, by bolo NITRO

Bol by som spokojný, keby som odmeral tvoje hodoty.

Hehe tak taky blazon nie som. Auto pouzivam denne 100km min takze ho potrebujem v OK stave

Napsal: 05 bře 2009, 22:11
od cupra
to som aj ja zvedavy

Napsal: 22 bře 2009, 13:56
od Branislav Farkaš
Forgi, klobúk dole, latku si zasadil neskutočne vysoko. Myslím, že máš jeden z najlepších dieslov na SR, som zvedavý na tvoj čas, tipujem, že to bude pod 14s. Ja som ostal z môjho auta poriadne sklamaný, očakávania boli úplne inde. Vraj mám malé sanie aj tenký priemer hadice do intercoolera, výfuk mám len 50mm, neviem aké mám trysky a čerpadlo a to je asi dôvod toho, prečo mám taký shitný graf. Viac by o o tom vedel povedať Profituner.
Napsal: 22 bře 2009, 14:08
od Thopr
To Braňo: škoda sice toho propadu ve vyšších ot, ale i tak klobouk dolů... Máš tam i pěkně dlouho krouťák, takže do těch 3500ot to musí letět... Ten graf mi připomíná moje zkušenosti právě s tryskama 764... Dole super, do 3800 super, pak už nic moc... U těch race520 je to trocha opačně, dole mrtvější (i když s tím mojím VA moc pěkný i spodek) a nahoře to letí jak raketa...

Nemohu jinak než gratulovat kj Tvému výkonu... Nebude ten padající výkon na hoře mínus do kopců? nebo je to naopak?
Napsal: 22 bře 2009, 14:13
od Branislav Farkaš
Thopr píše:To Braňo: škoda sice toho propadu ve vyšších ot, ale i tak klobouk dolů... Máš tam i pěkně dlouho krouťák, takže do těch 3500ot to musí letět... Ten graf mi připomíná moje zkušenosti právě s tryskama 764... Dole super, do 3800 super, pak už nic moc... U těch race520 je to trocha opačně, dole mrtvější (i když s tím mojím VA moc pěkný i spodek) a nahoře to letí jak raketa...

Nemohu jinak než gratulovat kj Tvému výkonu... Nebude ten padající výkon na hoře mínus do kopců? nebo je to naopak?
V kopcoch to bude dosť problém, hlavne na rýchlejších tratiach, 1-2-3 ide auto slušne na 4-5 cez 3500ot. už cítiť úbytok výkonu aj ktúťáku.
Napsal: 22 bře 2009, 14:34
od Thopr
Hm, ono když ani nevíš, co tam máš za trysky a za hlavu na čerpadle... a kolik teda tlačíš? Těch 1.6 baru? A co kouř? Jak to dýmí?
Napsal: 22 bře 2009, 14:49
od Branislav Farkaš
Mafko mám vybraté, tak sa mi nedá pozrieť cez VAG, podľa budíka 1,6-1,7 dymilo mi to strašne, teraz je to trochu lepšie. Dám link, ako mi to pôvodne dymilo.
Napsal: 24 bře 2009, 18:26
od le0n
ako vidim kazdy tu zbroji a zvysuje vykon

, tohto roku to bude zrejme zaujimave xixi
Napsal: 24 bře 2009, 18:41
od Branislav Farkaš
le0n píše:ako vidim kazdy tu zbroji a zvysuje vykon

, tohto roku to bude zrejme zaujimave xixi
aké si berieš slicky? aj s homologizáciou ,,E"
Napsal: 24 bře 2009, 21:01
od le0n
kde si ake slicky beriem ? nerozumiem ...
asi budem na seriovych gumach treba mi komplet novu sadu diskov
mam cukrikove brzdy

Napsal: 24 bře 2009, 21:08
od Branislav Farkaš
le0n píše:kde si ake slicky beriem ? nerozumiem ...
asi budem na seriovych gumach treba mi komplet novu sadu diskov
mam cukrikove brzdy

myslel som na šprinty
Napsal: 24 bře 2009, 21:22
od le0n
ja este neviem, pokial nezozeniem dalsie disky tak budem na seriovych gumach...
Napsal: 28 bře 2009, 14:16
od Branislav Farkaš
mvolesko2 krásny graf, napíšeš aké vstreky a turbo? toto mať v Ibize a nepredbehne ma nikto

Napsal: 28 bře 2009, 15:24
od Thopr
Branislav Farkaš píše:mvolesko2 krásny graf, napíšeš aké vstreky a turbo? toto mať v Ibize a nepredbehne ma nikto

Jj, graf nádhera....
To Braňo: To mít v Ibize, tak Ti bude 4 hrabat...
Napsal: 28 bře 2009, 15:54
od Branislav Farkaš
Thopr píše:Branislav Farkaš píše:mvolesko2 krásny graf, napíšeš aké vstreky a turbo? toto mať v Ibize a nepredbehne ma nikto

Jj, graf nádhera....
To Braňo: To mít v Ibize, tak Ti bude 4 hrabat...
Nech si hrabe, dáme slicky, zalepí to...