palivové čerpadlo z PD na rotačku

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

spinac tlaku oleja na G4 atd pri tlaku zopne kostru
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Laco89
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 07 bře 2010, 09:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od Laco89 »

a nestalo sa niekomu z vas zeby cerpadlo z PD v nadrzi vytlacilo simering okolo hridelky na rotacnom cerpadle?
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

To nejde.
Samo vstřikovací čerpadlo vytváří uvnitř několikrát vyšší tlak, než to podávací. To by tu podávačku předběhlo. :D
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Laco89
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 07 bře 2010, 09:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od Laco89 »

Bóďa píše:To nejde.
Samo vstřikovací čerpadlo vytváří uvnitř několikrát vyšší tlak, než to podávací. To by tu podávačku předběhlo. :D
len zato sa pytam lebo jeden pan v madarsku co mi staval cerpadlo tak tvrdil ze mam pouzit cerpadlo podavacie z nejakeho MPI a maximalny podavaci tlak 0,3 baru a presne kôli tomi aby neprepustal ten simering tak len preto sa pytam ake mate skusenosti a zaujimalo by ma ake cerpadlo z PD sa da pouzit do nadrze golf II ktore tam pasuje...?
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Jo ale to máš mechanicky ovládané čerpadlo, že? :)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Laco89
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 07 bře 2010, 09:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od Laco89 »

Bóďa píše:Jo ale to máš mechanicky ovládané čerpadlo, že? :)
ano :)
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

zkoušel někdo PD podávačku zapojit na stop ventil? jde o to že do něj jde o 0.5V méně než na baterce a nerad bych zatěžoval řj nebo abych relátkem nebral proud a stop ventil neotvíral úplně.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

fakt nikdo?
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

dávat to na stop ventil je podle mě blbost

já sem to istaloval přez rele
na kontakt D+ je to modrej na svorce altíku
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

jen jak to mam udelane

mam cerpadlo z 1.2HTP , prepad primo do nazdrze , zadny problem .
+ vypinac pokud neco delam a potrebuji zaply klicek dele abych ho mohl vypnout .
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

bombastiq píše:dávat to na stop ventil je podle mě blbost


proč myslíš? S.V. se zapne na 5s když nenastartuju tak vypne, a při startu zas zapne, dle mě ideál (jak u PD).
prostě se ptám, proč jo proč ne, jestli to tak někdo má
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Smoke píše:
bombastiq píše:dávat to na stop ventil je podle mě blbost


proč myslíš? S.V. se zapne na 5s když nenastartuju tak vypne, a při startu zas zapne, dle mě ideál (jak u PD).
prostě se ptám, proč jo proč ne, jestli to tak někdo má
A co se stane když motor zadusíš :roll: jde tam šalina :roll:
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

to se mě nestává, a i kdyby tak zvovu start. pak by to stejně nevadilo, někdo to má přímo od klíčku a štáva taky furt.
prostě jsem se ptal aký jsou zkušenoti, zítra snad otestuju
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

tak pokud to spíná jak popisuješ tak to potom jo
to relé by nemělo vadit
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Smoke píše:to se mě nestává, a i kdyby tak zvovu start. pak by to stejně nevadilo, někdo to má přímo od klíčku a štáva taky furt.
prostě jsem se ptal aký jsou zkušenoti, zítra snad otestuju
(LOL) ptám se nato kvůli havárce ,ne že neumíš jezdit (noteeth) přece
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“