palivové čerpadlo z PD na rotačku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
len zato sa pytam lebo jeden pan v madarsku co mi staval cerpadlo tak tvrdil ze mam pouzit cerpadlo podavacie z nejakeho MPI a maximalny podavaci tlak 0,3 baru a presne kôli tomi aby neprepustal ten simering tak len preto sa pytam ake mate skusenosti a zaujimalo by ma ake cerpadlo z PD sa da pouzit do nadrze golf II ktore tam pasuje...?Bóďa píše:To nejde.
Samo vstřikovací čerpadlo vytváří uvnitř několikrát vyšší tlak, než to podávací. To by tu podávačku předběhlo.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
zkoušel někdo PD podávačku zapojit na stop ventil? jde o to že do něj jde o 0.5V méně než na baterce a nerad bych zatěžoval řj nebo abych relátkem nebral proud a stop ventil neotvíral úplně.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
bombastiq píše:dávat to na stop ventil je podle mě blbost
proč myslíš? S.V. se zapne na 5s když nenastartuju tak vypne, a při startu zas zapne, dle mě ideál (jak u PD).
prostě se ptám, proč jo proč ne, jestli to tak někdo má
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
A co se stane když motor zadusíšSmoke píše:bombastiq píše:dávat to na stop ventil je podle mě blbost
proč myslíš? S.V. se zapne na 5s když nenastartuju tak vypne, a při startu zas zapne, dle mě ideál (jak u PD).
prostě se ptám, proč jo proč ne, jestli to tak někdo má


G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Smoke píše:to se mě nestává, a i kdyby tak zvovu start. pak by to stejně nevadilo, někdo to má přímo od klíčku a štáva taky furt.
prostě jsem se ptal aký jsou zkušenoti, zítra snad otestuju


G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft