Volvo V70 2,5D 5válec jako Audi AEL jak dál?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
To se ale bavíme o VNT, nebo tohle jde i u obtokovýho?Andre píše:Určitě půjde poskládat turbo tak do 230-250HP, které se bude roztáčet pod 2000 ot.
Teď nevím jestli si rozumíme. Nemyslím twin turbo - jako dvě malý turba, tak aby se roztáčely dostatečně brzo a daly dohromady dostatečnej tlak, ale Twin scroll - což je vejmysl kterej jsem viděl u pár novějších 4válcových benzínových aut.... má to zvlášť svody 1.+ 4. válec a 2. +3.Andre píše:Na vyšší výkony pak asi twin smysl má, ale jednak si myslím, že bude málo místa na zástavbu (u Audi, u Volva možná ne), a bude asi dost problém to nějak regulovat, protože by byly potřeba další dva akční členy navíc, které původní jednotka neumí (a asi ani žádná jiná seriová není použitelná), ale k tomu by musel říct něco nějaký SW mág.
Mělo by se to taky líp sbírat z nižších otáček než klasický turbo stejný velikosti.... To už je na mě ale trochu vyšší dívčí, třeba to někdo bude umět vysvětlit co to má za klady a zápory.

- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Dali: No, to bude asi problém najít vhodného adepta na ty naše dědky.
Kubosh: Klidně předvedu, když bude někde možnost. Když byl ten motor v serii (115HP), tak to byl docela lenochod i tomu turbu to docela trvalo, po osazení S764 úplně jiné auto, i spodek. Pak jsem se ještě hrabal do MAF, protože mi přišlo, že je tam použitelný malý spektrum otáček, po "doladění" se opět dál zlepšilo. Kouřivost určitě víc jak serie, ale žádný extrém, nemusím se za to stydět.
V těch 1600ot není samo plný tlak, ale je poznat, že se motor už přeplňuje a začíná sbírat, na 2000ot už naplno jede, ale max. krut tak 2500-3000ot.
Klidně bych to nalogoval, ale moje ECU si nechce se mnou moc povídat.
Kubosh: Klidně předvedu, když bude někde možnost. Když byl ten motor v serii (115HP), tak to byl docela lenochod i tomu turbu to docela trvalo, po osazení S764 úplně jiné auto, i spodek. Pak jsem se ještě hrabal do MAF, protože mi přišlo, že je tam použitelný malý spektrum otáček, po "doladění" se opět dál zlepšilo. Kouřivost určitě víc jak serie, ale žádný extrém, nemusím se za to stydět.
V těch 1600ot není samo plný tlak, ale je poznat, že se motor už přeplňuje a začíná sbírat, na 2000ot už naplno jede, ale max. krut tak 2500-3000ot.
Klidně bych to nalogoval, ale moje ECU si nechce se mnou moc povídat.
andre: to uz jsi jednou psal,ze pod vickem maf je neco co nas prasti do oka...chces se s tim podelit,nebo si to nechavas pro sebe?rikal jsi kdyz oddloubnes to vicko tak te to prasti do oka...myslis sundat cely maf nebo jen tu tenkou horni krytu?je jen nalepena,nebo jak?
EX passat B2 mTDI
aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
nevim jestli to je o zvyku, ale ta 85kw se mi zda lepsi, ale ostatni rikaj, ze ta 103kw jede jako pila, tak nevim. ale asi jo. kazdopadne uz mam tady po meste kolem 150km a rucicka palivomeru se skoro ani nehlaAndre píše:Roti: A která ted jede víc?

SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip

-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip

jinak 85 kw ten zatah mel, ale po vstrikach S520 a vymlaceni KATu to s autem dela skutecne divy a zrychleni skutecne famozni!
u te 103kw se mi zda, ze to ma nizkej volnobeh, docela se to trese. jde to nekde postelovat?
no to maf by me taky zajimalo, nejaka fotecke nebo tak
u te 103kw se mi zda, ze to ma nizkej volnobeh, docela se to trese. jde to nekde postelovat?
no to maf by me taky zajimalo, nejaka fotecke nebo tak

SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip

-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip

Neviděl, ale to neznamená, že by to nešlo. Podle mě sudej počet válců neni podmínkou. Asi se nic nestane, když ty kanály nebudou mít stejnej průřez? Když může v Moto GP fungovat motor V5 s třema menšíma a dvěma většíma válcema, tak asi půjde spočítat fakt všechno.Markus01 píše:to: dali
To se používá jenom u motorů se sudym počtem válců ne? Nebo jsi to viděl i na něčem s lichym počtem?