Protože můj brácha napsal v příspěvku TDI GARAGE a majitelé to vyhodnotili jako poškozování a byl mi udělen zákaz, i když jsem nic já osobně nenapsal... Ale toto sem nepatří.Kec píše:Proč Ti bylo zakázáno jezdit???Thopr píše:Hm, já vím, že u DP se platí jen za další doúpravu... Tak samo jsem to měl u mého ladiče, než mi bylo zakázané k němu jezdit.
Takže na to nejspíš už asi kašlu, přece jen mám motorovou platformu A3 (AFN) a race 520 s neodladěným softem by asi nebylo pro motor to pravé... A dále nechci pokoušet štěstí, co vše ten motor snese.
Rozhodně ale díky za info. A pokud uvidíte někdy stříbrnou Ibu s nehorázným kouřem za sebou, tak tzn, že jsem neodolal a ty race 520 tam stejně šoupl...
AFN@VA+spojka z ATD+RACE520=NAMONTOVÁNY+ přev GGU???
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... 

Bavil jsem se s jedním co tomu celkem hoví a říkal že by problém nebude když hodnota Mg/R na volnoběh nebude míň jak 4.0Thopr píše:To samé zajíma i mě...Tomas.cz píše:Já mám jednotku upravenou na PP764, turbo ARL, sání ASZ s C čidlem a 10mm tady původní hlava. Nevím jestli by byla na PP764 lepší hlava 11mm ale soft je na 10mm takže asi bez jeho úpravy jí není dobrý tam dávat co myslíte??
Ale to platilo pro turbo VB s tryskama PP764, nevím jak by se to chovalo u tvých Race520
Jj, brzdy jsou základ... Sám jsem dal po předku DS i na zadek a mazec... brzdí to neskutečně... v životě bych si nemyslel, že zadní náprava jde tak cítit... Myslím, že s těmi PP764 a VB to bude cca podobné jak s RACE520 a VB... jen možná bude méně dýmu...Tomas.cz píše:Já jsem zvědav na tu kombinaci PP764 a VB turbo až se k tomu dokopu teda.
Dneska jsem dával brzdy 288mm a komplet repas předku + vydnání převodovky a zejtra jedu s lamelou do Renovaku.
Jinak jako máš tloušťku ( celkově lamely )?
Dík
Jinak já mám lamelu o šířce 9,8 mm ... Origo je 8,4.. Myslel jsem si, že to bude problém, ale pan Prasek mě utvrdil v to, že po montáži měděných nýtu se lamela neurve a každý půlmilimetřík má za výsledek silnější přítlak... Jinak co se týká spojky, jsem spokojený od ucha k uchu... Jde lehce, žádné vibrace a toleruje i velice sportovní chování... Jinak mi bylo řečeno, že tento materiál na lamely (jak Raybestos tak Sauleda) používají na GIV TDi od Košťála, co jezdí vrchy a má 420 nm a že jí přeobloží co rok ( 10 závodů) ... Takže snad dobrá volba... Proto jsem se divil, že Braňovi nepobrala 400 nm... Ale naštěstí si sedla...
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... 

- Branislav Farkaš
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 645
- Registrován: 14 lis 2008, 15:07
- Bydliště: Banská Bystrica,SK
To nieje zlé, meral si to stopkami alebo cez ten program v mobile?Thopr píše:Tak jsem zkoušel časy na zrychlení... Jelikož nerad hrabu, tak z 0-100 mám o cca 0,5 s horší a to cca 7,5 sekund... z 0 na 160 cca 16 sekund...
Ibiza Cupra 6L-predaná
Ibiza AFN,237PS/480Nm,Powered by BH-predaná-rozbitá
BMW 330D touring 302PS/700Nm Powered by BH-predaný-rozbitý
PREDÁVAM TURBÁ 00421905520092 LACNO
Ibiza AFN,237PS/480Nm,Powered by BH-predaná-rozbitá
BMW 330D touring 302PS/700Nm Powered by BH-predaný-rozbitý
PREDÁVAM TURBÁ 00421905520092 LACNO
- Branislav Farkaš
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 645
- Registrován: 14 lis 2008, 15:07
- Bydliště: Banská Bystrica,SK
No nie kazdy musi vediet, ze coje to meranie mobilomBranislav Farkaš píše:No niekto tu musí byť aj za múdreho však? Ďakujem za doplnenie, bratranče.dongrofo píše:Program sa vola GTx


Ibiza 6L Cupra TDI
EX: Ibiza 6K2•1.9 TDI ASV•188hp/430Nm•soft by BH motorsport
EX: Ibiza 6K2•1.9 TDI ASV•188hp/430Nm•soft by BH motorsport
Měřil jsem to přes VAGa... Jde tam hezky nastavit rychlost, od jaké rychlosti, na kolik metrů atd atd... Jj, s autem jsem moc moc spokojený... Jade jak utržený ze řetězu... Zavídím borcům, co mají 200+ps, to musí být teprve síla...



Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... 

závidět nemusíš, mohl jsi mít +-210 PS ale na to jsi ještě mladýThopr píše:Měřil jsem to přes VAGa... Jde tam hezky nastavit rychlost, od jaké rychlosti, na kolik metrů atd atd... Jj, s autem jsem moc moc spokojený... Jade jak utržený ze řetězu... Zavídím borcům, co mají 200+ps, to musí být teprve síla...![]()

SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F