VW Golf IV 1.9 TDI 66kw - ZVYSOVANI VYKONU
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ked je piest mimo dolnej uvrate tak je iba zospodu trvale ostrekovany tlakom oleja cim sa oprska aj stena valca a ten je tym padom aj lepsie mazany. V momente ked je piest v DU tak na tu chvilku dosadne kuzelovito zakoncena dyza ostreku do privodneho otvoru ochladzovacieho kanalika v pieste a vstrekne tam kusok chladneho oleja cim vytlaci ten ohriaty spat do olejovej vane. Takto sice pulzovito sa da ucinne ochladzovat nielen povrch piesta ale aj okolity povrch samotnej komorky. vid. obr.




Re: re
to aj také veci sa dejú, aj mna by zaujímalo why???Stingray píše:Hmmmm no ak dobre vidim tak k tejto teme mi bol vymazany prispevok, preco?
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
???CARTUNING píše:JasteR píše:Ano tenhle je z 1,9TDi a auto nejezdilo zavody..Smoke píše:to je z TDi 1.9?
ale zrovna tento je utavenej. já to nemám na závody.
a když si vzpomenu na Humluj G3 na okruhu vytrvalostní 12h a přežil (sice jen s 1.5b).POŠLI GRAF BRZDY !!!! POVIDALE


..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm
