Stránka 5 z 7

Napsal: 05 dub 2011, 19:34
od Tomas.cz
A od jakýho momentu auto nebrzdí? To snad nebylo hned od koupě auta?

Napsal: 05 dub 2011, 19:48
od lukas6666
k tým piestikom v strmenoch su nato origo sťahováky...

Napsal: 05 dub 2011, 20:20
od jericho-3
Budeš muset opravdu zaslepovat jednotlivá kola a zjistit, které to dělá..Ale když šroubovákem zatlačíš na páku ruční brzdy na svěráku, musí hned brzdit..jinak je to ztržený...nebo zarezlý...A jestli ti praskla hadice, je to pěkná sračka a vůbec bych se nedivil, kdyby ti kradly tlak/krok/... :)

Napsal: 05 dub 2011, 20:32
od dav55
nogis píše:Tak jsem cestou z práce ze zvědavosti skočil plnou silou na brzdu a nevydržela to jedna pancéřovka. :D Sice jsem jí opravil, ale moc jim už nevěřím... Naštestí mě v tom nikdy nenechala, když jsem opravdu potřeboval brzdit.

Jen dotaz - když ulítne přední hadice, tak to přestane úplně brzdit? Měl jsem za to, že zadek by měl aspoň částečně fungovat dál. Mě se okamžitě propadnul pedál na podlahu a konečná. Celkem prdel, když ani ručka nebrzdí. (LOL)

Tady jsou ty fotky, snad je to zřetelný

Obrázek

Obrázek
ty fotky jsou se zatazenou rucni brzdou? zda se mi, ze je tam velka vule k dorazu. ja bych to tak tipnul, ze ty trmeny jsou pretazeny nebo nejak dokur...ny proto ti nejde rucni brzda, a taky se nenastavi vule desky mezi kotoucem, protoze jsi psal ze zrezly a ty potom urcite zacaly kopat, potom to urco rozhodi desky dostran a je tam vule jak na kombajnu. Proto si myslim ze spapnes a pedal mekej.

Napsal: 05 dub 2011, 21:39
od jericho-3
Jo, Dave, máš recht, teď na to čumím... :)

Napsal: 05 dub 2011, 21:44
od dav55
doufa, že se to nakonec vyřesi a auto začne brzdit. Velice me to zajima, protože co auto, to original. A informaci neni nikdy dost.

Napsal: 06 dub 2011, 05:11
od nogis
rp135 píše:na jeden okruh to musi brzdit aj ked ti roztrhne hadicu v predu.
to jsem si taky myslel, ale okamžitě šel pedál na podlahu a jelo to dál jako kdybych nebrzdil.
------------------
Tomas.cz píše:A od jakýho momentu auto nebrzdí? To snad nebylo hned od koupě auta?
No když jsem to koupil, tak to s orig. 288 brzdilo nesrovnatelně hůř než předchozí GIV s 280. Proto jsem dával 312, ale efekt prakticky žádnej. Služební Fabia 1.2htp brzdí prosti tomu fakt luxusně. Postupně jsem vyměnil skoro všechno a je to čím dál tím horší. Co ta ŘJ ABS, nemůže dělat to co píšu?
------------------
jericho-3 píše:Budeš muset opravdu zaslepovat jednotlivá kola a zjistit, které to dělá..Ale když šroubovákem zatlačíš na páku ruční brzdy na svěráku, musí hned brzdit..jinak je to ztržený...nebo zarezlý...A jestli ti praskla hadice, je to pěkná sračka a vůbec bych se nedivil, kdyby ti kradly tlak/krok/... :)
Teď ti moc nerozumím. Když je zaslepím, co tím zjistím? Jinak hadice nepraskla, ale vylítla z toho převlečnýho šroubení. Sice je to divný, ale jak kdyby byla povolená... Jinak těma to není, jsou tam pár měsíců. Každopádně mi už nečerná brzdovka, takže ty původní hadice byly špatný. Když zatlačím na tu páku, klidně i rukou, tak to brzdí, ale tak málo, že to auto prostě ve svahu neudrží.
-------------------
dav55 píše: ty fotky jsou se zatazenou rucni brzdou?...
Ano, se zataženou. Když ji povolím, tak jsou na dorazech. Můžu je trochu přitáhnout, tak jak je to v Else, ale i takhle je krok v pohodě. Ty brzdy doslova kloužou.


Odpoledne vyměním kotouče a desky za orig. díly. Kdyby náhodou byly brzdiče nějak "špatný" jak píšete, stačí je rozhodit nebo jsou jednou pro vždy KO a mám shánět zase jiný?

Napsal: 06 dub 2011, 07:04
od Ivo
Keď tak kukám na tú fotku ...oproti tej 13" čo drží brzdič je ten 1.kotúč voľákosi tenký. 2.Tá pekná modrá farba..mne zatiekla aj na dosadacie plochy brzdiča a strmeňa a potom sa to nechcelo nastaviť, pridrelo sa to tam. 3.Keď zložíš brdič dolu..tie tyčky Ti tam behajú ľahko? radi tam zahrdzavejú, zadrú sa keď je manžetka OFF.
No a 4.Keď to zabrzdíš na ručke tak vidíš že Ti platničky dosadli na kotúč a nemal by si s ním ani pohnúť, ak s nim otáčaš skús tou štrbinou odtlačiť platničku od kotúča, ak sa ti to podarí tak tie brzdové valčeky alebo závit na tej vnútornej tyčke stojí za hovno.
Inak na tej ručke logicky nemôže byť nič iné. Tam nieje ABS, podtlaky proste čistá mechanika.

Iba ak by si tam mal struny namiesto lana (LOL) .
Som fakt zvedavý kde nájdeš chybu.

Napsal: 06 dub 2011, 07:37
od nogis
1. když nový kotouč má 9mm, tak bude vždyčky vypadat proti 13mm hlavě šroubu malý
2. barva je jen tam, kde má být
3. samozřejmě všechno chodí naprosto lehce, tyhle věci řeším jako první
4. odtlačit je můžu zkusit, ale kolo normálně zastaví, jen nemají potřebnou sílu

Napsal: 06 dub 2011, 07:54
od Ivo
4. odtlačit je můžu zkusit, ale kolo normálně zastaví, jen nemají potřebnou sílu[/quote]

Keďže nemajú potrebnú silu na prítlak o kotúč a lanovody sú normálne pohyblivé tak už sa len nenastavia a tým pádom sú v riti tie závity vo vnútri piestu.

Ale veď toto určite ovládaš aj sám, ale určite by som riešil ako prvú túto ručku, kua sa opakujem ..mechanika.
Tak ako Ti to ktosi písal, keď sa nenastavia a pedál sa prepadá tak to proste brzdiť nebude.

Ešte ma napadlo že keď to zabrzdíš a odbrzíš a skúsiš to odtlačiť cez tú medzeru tak tam nesmie byť veľká vôľa. Malo by to len uvolniť kotúč.

Napsal: 06 dub 2011, 09:45
od nogis
Tak jsem zběžně projel moje starší příspěvky a koukám, že ta ručka přestala brzdit když jsem dal tyhle brzdiče (wallbash) . Už se v tom fakt ztrácím. Jak poznat dobrej brzdič? Seženu další, ale nevím jak poznat, že jsou ok. :?

Jinak pedál se nepropadá, jestli jsem něco psal na začátku, tak už to je v pohodě. Krásně bere hned nahoře. Ale aby člověk auto zastavil, musí dupat fakt silou.

Napsal: 06 dub 2011, 09:49
od capjackal
Jak se ti to povedlo, aby se pedál nepropadával? :)

Napsal: 06 dub 2011, 09:56
od Ivo
Na stole asi len mechanická kontrola tlakom na páku ručnej či vytláča valček a ten ostane stáť- nevracia sa. no a tesnosť len tlakom kapaliny. inak asi nič, ale možno Ti ešte niekto niečo poradí.
Na mojom som si robil zadne brzdy 2x ale vždy som tam dal origo kotuče+dosky a nikdy som nemal problem. Okrem tych nastrekov+prachovky a tyčky zasrate že nešli ani von, nieto ešte ľahko. teraz to cca v polke životnosti kontrolujem preventivne a no problem.Ručku potiahnem do šmyku aj na suchom asfalte.

Napsal: 06 dub 2011, 11:14
od jericho-3
Jelikož jsem se v tom také kdysi utápěl a nevěděl kudy kam, řekl jsem si, když mám nový brzd. válec /nemělo to ABS/ musí to jít..a to už jsem ani jemu nevěřil, tak jsem z něho vyndal trubky a dal tam ucpávky /udělané ze starých trubek/ odvzdušnil a pedál byl jak beton..Pak jsem trubky zapojil, a jelikož trubky tlak nemohou krást, odpojil jsem vždy u jednoho kola trubku od hadice svěráku , odvzdušnil a zkusil krok...Jakmile se mi zlepšil, bylo jasné, že tam je nějaký problém..,pak jsem tam zapojil hadici a znova..byla to sračka , takže hadice byla vevnitř prdlá a kradla tlak...Postupně při testování u všech kol jsem zjistil, že jsem měl obě zadní hadice v háji...Zkus to taky, začni vzadu a musíš na to přijít..Jediná záruka tlaku je brzd. trubka ....jinak všechno ostatní může tlak krást...A to, že se svleče pancéřovka z upevnění o něčem svědčí.

Napsal: 06 dub 2011, 11:24
od slovacek.milos
nogis píše:Tak jsem zběžně projel moje starší příspěvky a koukám, že ta ručka přestala brzdit když jsem dal tyhle brzdiče (wallbash) . Už se v tom fakt ztrácím. Jak poznat dobrej brzdič? Seženu další, ale nevím jak poznat, že jsou ok. :?

Jinak pedál se nepropadá, jestli jsem něco psal na začátku, tak už to je v pohodě. Krásně bere hned nahoře. Ale aby člověk auto zastavil, musí dupat fakt silou.
äbys nemusel šlapat velkou silou to byměl nahradit posilovač ne? skoušel si za jízdy vypnout motor vyšlapat a brzdění bude se změnou nebo beze změny :? nahlaš jak to dopadlo ;)