Stránka 5 z 5

Napsal: 08 čer 2009, 16:26
od cupra
Lusťa píše:
Robert Gron píše:Tak v tomto případě se ti omlouvám Milhauzi.Někdo pod stejným nikem tam toto psal ale nemá tam fotku takového krasavce jako ty.Byl bych strašně rád aby jsi tady neplácal hovadiny když ani nevíš jaké mám auto.Jen jeden rozdíl je mezi námi já si ty auta nemusím chodit pujčovat do hellera jako ty (LOL). Ještě trochu koníku přidej a pak mužem zkusit ten váš vrchol motorsportu sprint tvá žabka proti nisanu 350z uvidíme zda kamna nebo zapalovače. Tvé auto má turbo ale to neřeším. (rofl) Jen porovnání kolik mi toho nadělíš (rofl)
No zase bych to s tim nissanem tolik neprehanel. Myslim,ze jsem majitelem docela silneho TDI a mel jsem i 350z a dost jsem je porovnaval. V tu chvili mel muj golf 221hp a ve srovnani 0-200 byl nissan na konci cumakem o pul metru vpred a to jen diky tomu,ze mel se zadokolou lepsi start.
Byl to nissan 350z rok 2005 manual

Takze bych tady moc nevyskakoval bejt tebou,teda pokud nechces bejt druhej opet
tak tak moc bysom nevyskakoval s tym nissanem...ono je to tak kazdy si zastava svoje...a nezabudej roberte grone ze si na stranke dieslov tak tu moc nevyskakuj o benzinakoch...takmer kazdy si tu zastava diesle...asi tak

Napsal: 08 čer 2009, 16:27
od Lusťa
Jo jo,byla to serie.No uvidis sam.Docela by me zajimal vysledek.Bych se pripojil i se svym skromnym TDI popripade.Rad budu treti.
By me zajimalo,jak ten nissan pojede po upravach

Napsal: 08 čer 2009, 18:44
od TDIPOWER
Tak třeba tady se můžem mrknout....

http://www.t-base.cz/vysledky/vlnobiti2009.pdf

Kolega s 350Z 4.místo do 3500 14,324
TDIPOWER 1.místo diesel 2.místo celkově 13,262

Ale věřím, že upravenej pojede líp... (LOL)

Mimochodem, tento pan Robert, co tady furt vyhrožuje, se stejně ke sprintu nikdy neodhodlá. Je posraný už jen když se o tom začne mluvit. Proto tak všude pomlouvá naftu a je na všechny diesláky nasraný. Prostě labil, tak mu to nechme....než příjde s nějakou 911.

A to že jsem si půjčil z autosalonu Audi Q7 V12 TDI....to jsem fakt chudák... (rofl) Obrázek
Obrázek

Napsal: 08 čer 2009, 18:55
od TDIfun
Q7 byla fajn, az na tu prodlevu v sprintu toho automatu. Dve EDC17 a tlak turb hadejte. :D

Napsal: 08 čer 2009, 20:16
od Smoke
TDIfun píše:Q7 byla fajn, az na tu prodlevu v sprintu toho automatu. Dve EDC17 a tlak turb hadejte. :D

tlak jsem čet 2.7b ( :o ). asi jsou krůček kupředu....
a dojmy z jízdy?

Napsal: 08 čer 2009, 20:21
od TDIPOWER
Dojmy super...jen to v tom autě nepříjde, že je to taková raketa.... 8)
Omezovač tam nebyl.... (hm)

Napsal: 08 čer 2009, 20:30
od Smoke
no jo, váha nějakých 2.5t (ale i tak 1000Nm s tym musí pohnout

Napsal: 08 čer 2009, 20:39
od TDIfun
Smoke píše:
TDIfun píše:Q7 byla fajn, az na tu prodlevu v sprintu toho automatu. Dve EDC17 a tlak turb hadejte. :D

tlak jsem čet 2.7b ( :o ). asi jsou krůček kupředu....
a dojmy z jízdy?
2,6 ale absolutne tj. i s atm. tlakem. Obrovska masa se hrne vpred, nastesti brzdy taky masakr. Keramika.

Napsal: 08 čer 2009, 20:41
od cupra
odviest sa s tym motorem v R8 to by bylo!!!a dajme tomu po chipovani... :D ;) (LOL)

Napsal: 14 čer 2009, 15:38
od red snail
KN pustí víc vzduchu a zachytí víc bordelu než papírák. Jednou za čas vyčistit a bez problemu...

Napsal: 15 čer 2009, 19:21
od TDIPOWER
Promiň, ale i když jezdím KN, tak toto se tak trochu vylučuje. Musel bys to hodně často prát a impregnovat, aby to mohla být pravda. Ta filtrace bude o něco málo horší. Ale nemyslím, že by to motoru uškodilo.

Napsal: 16 lis 2011, 20:34
od bean69
Huml píše:nechci se hádat, ale když je přes něj vidět, tak mi nikdo nevymluví, že ten bordel přes něj neproletí
Velmi si Humla i Vas ostatnich vazim, ale neodpustim si potouchlou poznamku: Pres kondom je taky videt a nic nepropusti.
Ale vazne: ja si myslim ze to asi bude pouze vec osobniho nazoru.
Mel jsem MAZDU 626 2.0i a najel jsem s ni asi 160 000 km. Jak tenkrat do MAZDY, tak do soucastneho auta (viz nize)pouzivam KN vlozku do AirBoxu. Laicky poznatek cislo 1: benzinova Mazda sla lepe "od spodu", "ochotneji" se tocila. TDI je "zivejsi" a turbu se vice chce tocit. Laicky poznatek c.2: v Mazde, ale hlavne nyni v soucastnem aute se vlozka vzdy podstatne drive zanese vselijakym nasavanym bincem, prachem a mrtvolkami hmyzu. Kdyz jsem poprve cistil filtr (ja vul) po sesti mesicich proto, ze se mi zdalo ze motor nejak malo tahne, zjistil jsem ze z plochy asi 30 na 30cm zbyl flek 5x5cm volneho mista! kterym auto dychalo. Proste to vypada, hlavne u TDI, ze motor intenzivneji nasava. Papirak se mi nikdy nezanesl tak rychle a tak moc. pouceni: menit dle potreby. Laicky poznatek c.3: TDI jsem opatril ciptuning az pri 320 000km. Do te doby (mam ctyrkolku) mi spojka neprokluzovala. Prisel ciptuning ze 96 na 122kw a ze 310 na 370 nm. Spojka mi pri seslapnutem plynovem pedalu prokluzovala na sestku a nekdy v kopci i na petku. Potom jsem dal do AirBoxu KN filtr a spojka mi klouzala i na trojku!
poznatek c.4: trochu me rozciluje ze v dnesnim uz zimnim pocasi, proste pri snizene okolni teplote kdy je vse jaksi hlucnejsi, se motor velmi hlasite hlasi i do kabiny auta. Pokud KN-ko vytahnu a vlozim na zimu papirak, je i motor subektivne tissi.
Jak jsem rekl, jsou to me poznatky nezatizene technickym vzdelanim.
Na druhe strane tu ctu o zanaseni vahy vzduchu a ostatniho nedokonalou filtraci a impregnacnim olejem, atd. I to jsou pro mne silne argumenty a pro sebe bych to asi shrnul takto: chcesli auto dlouho bez problemu provozovat, zustan u papiraku. Chcesli vytahnout z motoru maximum, zkus neco jineho. Rozumim tomu spravne?

Napsal: 16 lis 2011, 23:33
od tukydydes
bean69 píše: Chcesli auto dlouho bez problemu provozovat, zustan u papiraku. Chcesli vytahnout z motoru maximum, zkus neco jineho.
Pravdivý a výstižný. Nic víc k tomu není třeba dodávat.