Stránka 5 z 5

Napsal: 16 čer 2009, 15:28
od S@lli
Nejde to udělalt pokud se do čidla tlaku v sání bude dostávat vyšší tlak než původní. problém je tedy v tom, že nejde, aby si čidlo myslelo, že turbo tlačí 0.8 baru a ve skutečnosti tlačilo třeba 1.2baru


Voala, seru na to !!! (mnozí z toho budou mít určitě klid na duši :) )



A s úpravou softu počkám, jelikož teď sháním G3 1.9 TDI syncro a ma něm už bych to ladil výš, samozřejmě po domluvě tady na foru abych věděl jak na to a čím je nejlepší začít a na co nesmím zapomenout...

Napsal: 16 čer 2009, 16:16
od Smoke
tlačit můžeš třeba 5bar (pokud máš dostatečný HW), ale chipem určuješ co má jednotce vadit a co ne.

Napsal: 18 čer 2009, 20:04
od S@lli
Diesel blázni, další otázka.

Mám motor 1Z a chci sehnat jiné písty a potřebuju vědět z čeho všeho pasují, Tuším že z AFN tam jdou a pasují i z dalších 1.9 TDI motorů???

Napsal: 19 čer 2009, 11:08
od TDI tech
Ano, staci torcha citat toto forum, je tu toho popisane neurekom.