Stránka 5 z 5

Napsal: 22 pro 2009, 16:53
od Huml
fabiátor píše:
Huml píše:njn., ale všechny PD maj stejnou vačku, našel jsem jiný až na motory s DPF, tam už se to začíná lišit
a v cem jsou jiny ty na DPF ?
nevím, maj jiný čísla, jak na 1,9, tak na 2,0l, pravděpodobně jiný profil kvůli potřebě provádět regeneraci filtru

Napsal: 22 pro 2009, 16:54
od misoVW
kua, nechcel by som byt clovek co musi chodit a autom do servisu. To je cena :o Ale som rad ze Ti to uz funguje. ;)

Napsal: 22 pro 2009, 16:59
od Praetorio
To misoVW: co se dá dělat,"ten dělá to a jiný zase tohle"a já zase pracuji v IT bezpečnosti a jsem rád, že nemusím do "obchodů" a platit security konzultanty :-) a veškerou práci se security SW nebo HW obvzvláště firewally mám jako práci a koníček zároveň a naopak mohu pomáhat těm co tomu nerozumí. Jako mě pomohli lidé na tomto foru. Všechno má své + a - . Proto ještě jednou díky všem.

Napsal: 22 pro 2009, 20:14
od Tomas.cz
misoVW píše:kua, nechcel by som byt clovek co musi chodit a autom do servisu. To je cena :o Ale som rad ze Ti to uz funguje. ;)
Ti pošlu po SZ na kolik vyjde takovej repas 2.2HDi po 250tkm, když se poškodí těsnění pod hlavou, za těch 22 000kč bych byl vděčný :-D
( A těch nervů s tím :tajny: )