Stránka 5 z 5
Napsal: 22 pro 2009, 16:53
od Huml
fabiátor píše:Huml píše:njn., ale všechny PD maj stejnou vačku, našel jsem jiný až na motory s DPF, tam už se to začíná lišit
a v cem jsou jiny ty na DPF ?
nevím, maj jiný čísla, jak na 1,9, tak na 2,0l, pravděpodobně jiný profil kvůli potřebě provádět regeneraci filtru
Napsal: 22 pro 2009, 16:54
od misoVW
kua, nechcel by som byt clovek co musi chodit a autom do servisu. To je cena

Ale som rad ze Ti to uz funguje.

Napsal: 22 pro 2009, 16:59
od Praetorio
To misoVW: co se dá dělat,"ten dělá to a jiný zase tohle"a já zase pracuji v IT bezpečnosti a jsem rád, že nemusím do "obchodů" a platit security konzultanty

a veškerou práci se security SW nebo HW obvzvláště firewally mám jako práci a koníček zároveň a naopak mohu pomáhat těm co tomu nerozumí. Jako mě pomohli lidé na tomto foru. Všechno má své + a - . Proto ještě jednou díky všem.
Napsal: 22 pro 2009, 20:14
od Tomas.cz
misoVW píše:kua, nechcel by som byt clovek co musi chodit a autom do servisu. To je cena

Ale som rad ze Ti to uz funguje.

Ti pošlu po SZ na kolik vyjde takovej repas 2.2HDi po 250tkm, když se poškodí těsnění pod hlavou, za těch 22 000kč bych byl vděčný
( A těch nervů s tím

)