Stránka 5 z 6
Napsal: 17 úno 2010, 14:03
od Marek77
Tak kdo má pravdu ?
Přesně to, co Ti odpověděl odborník ze SEATu, jsem tu celou dobu všem tvrdil já. Ovšem jsou tu jedinci, kteří to prostě nechápou, mají svou pravdu a skutečná pravda je moc nezajímá (třeba Bóďa, že?).
Napsal: 17 úno 2010, 16:55
od Bóďa
Ty si ale psal, že 95 není možné používat. A to je. Někdo 105 koní nevyužije a mírné snížení výkonu mu nevadí.
Bohužel dodatečně upravuješ příspěvky, což Tvé důvěryhodnosti a pravdomluvnosti značně ubírá. Ale to Tvůj problém.
Napsal: 17 úno 2010, 17:32
od Bugs.Bunny
1.6 o které se tu píše je rozežraná, uřvaná mrtvola nezávisle na oktanovém čísle.
Marek77 by se měl být při každém příspěvku citován aby bylo jasné co kde napsal.
Zajisté je odborník na levné pneu. To se mu musí nechat.

Napsal: 17 úno 2010, 17:39
od netopier
Napsal: 17 úno 2010, 18:21
od Tomas.cz
Marek77 píše:Tomas.cz píše:Pak taky ten jednohmotový setrvačník 240mm na převodovku Ford v Galaxy, to mě taky dojalo

ale to nebylo zde na fóru...
Teď vůbec netuším, o čem je řeč......?
Zdroj:
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... f196987236
Napsal: 17 úno 2010, 19:46
od Bugs.Bunny
Napsal: 17 úno 2010, 20:12
od Bóďa
Nenéééé! To je lepší, než to Tuzingfórum.

Napsal: 17 úno 2010, 22:30
od este
Napsal: 17 úno 2010, 22:43
od mvolesko2
by me zajimalo kde se daj koupit dotovany trysky, zeby to dotoval Bursik
a dalsi vec je ze o powerplus764 racing sem taky neslysel, ona i ta lamela 1Z 240mm bude asi taky jako ta jitrnice, holt marek ma sami ESA v rukavu tak ucme se
Napsal: 18 úno 2010, 08:05
od Marek77
Bóďa píše:Ty si ale psal, že 95 není možné používat.
Tohle jsem tu nikdy a nikde nenapsal a ani bych nemohl, protože to není pravda. A pokud upravuju své příspěvky, vždy pouze kvůli případným pravopisným chybám nebo překlepům.
U té spojky, co jsem psal na Ladaklubu, jsem se skutečně uklepl, uznávám - má tam pochopitelně být průměr 228 mm. Jinak to sedí a vše, co je tam uvedeno, bylo skutečně tak, jak jsem psal.
A nevím, co kdo má proti převodovkám v Galaxy - to je rovněž napsáno správně. Modely I mají převodovky od Fordu a modely II od koncernu. Přestavba jedničky na 6q z dvojky možná je, ale obnáší to dost složité úpravy vozu (o kterých jsem se v tom tématu rovněž rozepsal).
Netuším pořád, o co vám jde, pánové. Nehledě k tomu, že jste těžce OT, to jen tak pro úplnost.
Napsal: 18 úno 2010, 15:23
od Bugs.Bunny
Marek77 píše:
A nevím, co kdo má proti převodovkám v Galaxy - to je rovněž napsáno správně. Modely I mají převodovky od Fordu a modely II od koncernu. Přestavba jedničky na 6q z dvojky možná je, ale obnáší to dost složité úpravy vozu (o kterých jsem se v tom tématu rovněž rozepsal).
O tom se zde nikdo s tebou nepře.

Napsal: 18 úno 2010, 16:32
od Tomas.cz
Marek77 píše: Jinak to sedí a vše, co je tam uvedeno, bylo skutečně tak, jak jsem psal.
Ale pak mi dovol jednu otázku, proč máš z té pěkné kombinace hw dílů / PP 764, velkej IC, turbo VB, spojka jednohmota / poměrně malej výkon

:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... =mo%9En%E9
Napsal: 18 úno 2010, 23:26
od Bóďa
To je jednoduché, co by si chtěl od turba ARL co má přes půl mega.
Peckový je ten snížený kompresní poměr těsněním.

To doufám nebylo v rámci zvýšení výkonu.

A to prosím ten skromný pán napsal toto-
Dělám do motorů VW skoro dvě desítky let a nemusíš mě učit je znát. Když Ti říkám, že do Tvého motoru patří pouze palivo s 98 oktany, můžeš té informaci zaručeně věřit.
Co děláš skoro dvě desítky let do VW motorů? Šrouby k vaně?
Napsal: 19 úno 2010, 06:43
od Pája 19
Aspoň že tady na tom fóru se najdou lidi, co nejsou tak naivní jako pár mladejch studentů nebo postarších strejčků na žigulfóru... O těhle Markovejch "úpravách" vim už dlouho, ale nechtěl sem poslouchat/číst jeho trapný nadávky, tak sem si to radši nechával pro sebe. Lež má krátký nohy...
Napsal: 19 úno 2010, 08:41
od Bugs.Bunny
Bóďa píše:
Co děláš skoro dvě desítky let do VW motorů? Šrouby k vaně?
A mění vodní pumpy na TDi a3 a a při této operaci rozebírá rozvody. Nadává na německé soudruhy jak to špatně zkonstruovali.
Je škoda, že nelze už najít tento Markův příspěvek, bo to bylo velice poučné.
