a nemeri to jen pretlak vuci atmosfere?machy1118 píše:Ahoj, už jsem si namontoval ten ventil na turbo, je na něm psané že je v rozmezí 0,5 - 1,5 baru, ale turbo mi nejde víc než 1 bar i když mám ten ventil dotažený nadoraz.
Nevíte někdo čím to může být?
jak na zlepseni TD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
možná to je tím, že je slabá pružina a tlakem výfukových plynů se sama PASIVNĚ otvírá. (múj případ)- su na tlaku kolem 1,9b (odpojen bypass), ale když sem ho ještě zašrouboval (fest), kdy se nemohl vůbec pohnout tak mi tlak skočil přes 2,5b !!
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 203
- Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
- Bydliště: Litovel-Chudobín
Odpovědi: 0
tak tohle mě nenapadlo, že by se to mohlo samo otvírat
. je divny, když tomu šlápnu, tak se rafička dostane na 1,1 baru a potom okamžitě sletí zpátky na 1 bar. Takže by mohlo pomoct, kdybych dal naproti tomu táhlu nějakou pružinku, aby pomáhala té co je v tom bypassu?

Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW
))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW

Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 203
- Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
- Bydliště: Litovel-Chudobín
Odpovědi: 0
ale i tak to jede docela slušně, dnes jsem zkoušel co to dá a na dálnici sem se dostal na 220 km/h. Byl to mazec, točil jsem asi 4900 ot/min , potom už jsem se bál 

Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW
))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW

Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
já sem maximálku nezkoušel (bojím se o motor, a navíc to nepotřebuju), nejvíc sem jel 170 (4000ot), a do těch 170 se to dostane hodně rychle.machy1118 píše:ale i tak to jede docela slušně, dnes jsem zkoušel co to dá a na dálnici sem se dostal na 220 km/h. Byl to mazec, točil jsem asi 4900 ot/min , potom už jsm se bál
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 203
- Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
- Bydliště: Litovel-Chudobín
Odpovědi: 0
tak já si s tím ještě trošku pohraju, abych s toho dostal tak 1,1 - 1,2 baru a budu spokojen 

Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW
))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW

Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 203
- Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
- Bydliště: Litovel-Chudobín
Odpovědi: 0
tak mě teď napadá, jak velký tlak turba asi snese motor 1,9 TD, aby se nepoškodil
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW
))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW

Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
to nikdo neví, krátkodobě 1,5b určitě, ale 1b by mělo být ok (nevim kolik tlačí origo- cca 0,6b)machy1118 píše:tak mě teď napadá, jak velký tlak turba asi snese motor 1,9 TD, aby se nepoškodil
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 203
- Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
- Bydliště: Litovel-Chudobín
Odpovědi: 0
origo mi tlačilo 0,8 a ted jsem se dostal na 1,2 - 1,3 a budu to asi zvedat na 1,4 - 1,5. Potom to snad nebude tolik čoudit 

Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW
))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW

Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
z 66kW TD by italian group mam pouzito cerpadlo na 1,4 TD a opravdu nema nejak prilis potencialu. Co se tyce tlaku tak i se starickym garettem T2 auto jezdilo i na 2,5bar a problem s hlavou nikdy zadnej nebyl. Bohuzel zivotnost turba kdy chodilo nad 1,5bar se rapidne zkracovala
Cerpadlo bylo dycky na maximum davce nafty co umoznilo jeste volnobeh 


-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 203
- Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
- Bydliště: Litovel-Chudobín
Odpovědi: 0
mě se teď akorát nelíbí, že mi to hulí při nízkých otáčkách ( do 2100 ) potom už je to lepší
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW
))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW

Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
to je asi tím, že jsi přidal na čerpadle (což nemá moc smysl), v nízkých čudí a pak přestane. měl bys to vrátit zpět (aspoň trošku) a upravit přidavač (ta membrána s tyčinkou).machy1118 píše:mě se teď akorát nelíbí, že mi to hulí při nízkých otáčkách ( do 2100 ) potom už je to lepší
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 203
- Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
- Bydliště: Litovel-Chudobín
Odpovědi: 0
no tak já jsem na čerpadle přidal asi 1/2 otáčky. Můžeš mi prosímtě popsat, jak se to dělá popř. nějaké foto. můžeš mi to poslat na mail machy1118@seznam.cz
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW
))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW

Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Při kolika otáčkách motoru se ti začne otvírat bypass na turbu?machy1118 píše:no tak já jsem na čerpadle přidal asi 1/2 otáčky. Můžeš mi prosímtě popsat, jak se to dělá popř. nějaké foto. můžeš mi to poslat na mail machy1118@seznam.cz
Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9JTDm 16V