jak na zlepseni TD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 13:05

Příspěvek od jayd »

machy1118 píše:Ahoj, už jsem si namontoval ten ventil na turbo, je na něm psané že je v rozmezí 0,5 - 1,5 baru, ale turbo mi nejde víc než 1 bar i když mám ten ventil dotažený nadoraz.

Nevíte někdo čím to může být?
a nemeri to jen pretlak vuci atmosfere?
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

možná to je tím, že je slabá pružina a tlakem výfukových plynů se sama PASIVNĚ otvírá. (múj případ)- su na tlaku kolem 1,9b (odpojen bypass), ale když sem ho ještě zašrouboval (fest), kdy se nemohl vůbec pohnout tak mi tlak skočil přes 2,5b !!
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Odpovědi: 0
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

tak tohle mě nenapadlo, že by se to mohlo samo otvírat (LOL) . je divny, když tomu šlápnu, tak se rafička dostane na 1,1 baru a potom okamžitě sletí zpátky na 1 bar. Takže by mohlo pomoct, kdybych dal naproti tomu táhlu nějakou pružinku, aby pomáhala té co je v tom bypassu?
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Odpovědi: 0
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

ale i tak to jede docela slušně, dnes jsem zkoušel co to dá a na dálnici sem se dostal na 220 km/h. Byl to mazec, točil jsem asi 4900 ot/min , potom už jsem se bál :D
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

machy1118 píše:ale i tak to jede docela slušně, dnes jsem zkoušel co to dá a na dálnici sem se dostal na 220 km/h. Byl to mazec, točil jsem asi 4900 ot/min , potom už jsm se bál :D
já sem maximálku nezkoušel (bojím se o motor, a navíc to nepotřebuju), nejvíc sem jel 170 (4000ot), a do těch 170 se to dostane hodně rychle.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Odpovědi: 0
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

tak já si s tím ještě trošku pohraju, abych s toho dostal tak 1,1 - 1,2 baru a budu spokojen :)
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Odpovědi: 0
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

tak mě teď napadá, jak velký tlak turba asi snese motor 1,9 TD, aby se nepoškodil
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

machy1118 píše:tak mě teď napadá, jak velký tlak turba asi snese motor 1,9 TD, aby se nepoškodil
to nikdo neví, krátkodobě 1,5b určitě, ale 1b by mělo být ok (nevim kolik tlačí origo- cca 0,6b)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Odpovědi: 0
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

origo mi tlačilo 0,8 a ted jsem se dostal na 1,2 - 1,3 a budu to asi zvedat na 1,4 - 1,5. Potom to snad nebude tolik čoudit :D
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Uživatelský avatar
suskyin
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Odpovědi: 0
Registrován: 25 čer 2006, 19:52

Příspěvek od suskyin »

z 66kW TD by italian group mam pouzito cerpadlo na 1,4 TD a opravdu nema nejak prilis potencialu. Co se tyce tlaku tak i se starickym garettem T2 auto jezdilo i na 2,5bar a problem s hlavou nikdy zadnej nebyl. Bohuzel zivotnost turba kdy chodilo nad 1,5bar se rapidne zkracovala (LOL) Cerpadlo bylo dycky na maximum davce nafty co umoznilo jeste volnobeh (noteeth)
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Odpovědi: 0
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

mě se teď akorát nelíbí, že mi to hulí při nízkých otáčkách ( do 2100 ) potom už je to lepší
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

machy1118 píše:mě se teď akorát nelíbí, že mi to hulí při nízkých otáčkách ( do 2100 ) potom už je to lepší
to je asi tím, že jsi přidal na čerpadle (což nemá moc smysl), v nízkých čudí a pak přestane. měl bys to vrátit zpět (aspoň trošku) a upravit přidavač (ta membrána s tyčinkou).
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Odpovědi: 0
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

no tak já jsem na čerpadle přidal asi 1/2 otáčky. Můžeš mi prosímtě popsat, jak se to dělá popř. nějaké foto. můžeš mi to poslat na mail machy1118@seznam.cz
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
lukee
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 07:29

Příspěvek od lukee »

machy1118 píše:no tak já jsem na čerpadle přidal asi 1/2 otáčky. Můžeš mi prosímtě popsat, jak se to dělá popř. nějaké foto. můžeš mi to poslat na mail machy1118@seznam.cz
Při kolika otáčkách motoru se ti začne otvírat bypass na turbu?
Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9JTDm 16V
Milan
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 18:44
Bydliště: cca Brno

Příspěvek od Milan »

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Poradte prosim kde najdu ten pretlakovy ventil? jak jsem koukal tak jsem nic nenasel Jsu holt lama . (wallbash)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“