Stránka 5 z 6

Napsal: 20 bře 2006, 19:14
od fridom
co říkaté na kotouče Bendix?

Napsal: 20 bře 2006, 19:39
od Honza130
a co kotouce A.B.S ? Muzzu je mit levne tak me zajimaj.. diky za nazory :D

Napsal: 20 bře 2006, 20:23
od pumix
To Boban: takže názorů máš dost,doufám ,že máš jasno...

Napsal: 20 bře 2006, 20:54
od monty
:? A.B.S. - kotouče nevim,ale desky zmizely doost rychle!!

Napsal: 20 bře 2006, 22:44
od CARLOS
mám BREMBA MAX+ měký desky???, najeto cca 50 tis. kotouče sjetý po drážky a spotřebovaný tak 1a 1/2 desky, jinak učínost výborná-okamžitá reakce na pedál, kdo to nezná jde u mě v autě na čumák o volant!!!
(100% jistota brzd i s čipem)........... :?

Napsal: 21 bře 2006, 13:34
od gumi
Já tam mám kotouče 20let :D a na STK vždycky říkaj jak to pěkně brzdí :) . Ale nezávodím :) (ani to nejde (crazy) ). Gumi

Ferodo

Napsal: 22 bře 2006, 02:50
od lubomt
Včera sme nahadzovali Ferodo kotúče s červenými platničkami,kotúče sú s drážkami a pokovované do zlata/asi nikel alebo čo/. zadné mi dodali s dierkami,nepokovované,platničky takisto červené. Našťastie mi nesedeli,tak som bol vrátiť,objednali druhé. Stretol som známeho a ten mi povedal,že tie s dierkami sú čisto športové,vraj majú účinnosť od 700st/C,na križovatke by som vraj ľahko mohol s nimi nabúrať,pretože by boli studené a na závodoch ich najprv predhrievajú... S drážkami /vraj tzv.dialňičné/ majú pracovnú teplotu 200st/C,tia sú vraj určené na bežnú prevádzku. Ako to vlastne je a aké máte s nimi skúsenosti? mali by to byť vraj Ferodo racing 2500, ale na krabiciach sú len kódy...

Napsal: 22 bře 2006, 12:17
od lubomt
Tak nájde sa niekto,kto poradí?

Napsal: 22 bře 2006, 19:28
od Kornout
Určitě budeš spokojenej, já teda doporučuju sérii racing 2000, racing 2500 je ještě malinko víc sportovnější, ale pro silniční provoz taktéž homologovaná. V tomto případě bych se tou teplotou asi nezaobíral, jelikož pokud šlápneš na brzdu, tak těch 200st tam je hned, tam to tření je fakt obrovské. A ta teplota neznamená, že by to vyloženě nebrzdilo, je ta účinost je trochu menší, to ti ovšem při malejch rychlostech může být jedno, jelikož když to zašlápneš, tak jsi stejně okamžitě "v ABS" a při vysokejch to topí hned.

Napsal: 22 bře 2006, 21:20
od lubomt
Predné mám s drážkami a zadné mi majú dojst s dierami,može to byť takto skombinované? A neviem ako rozoznám 2000 a 2500-ky? Vraj zadné sa robia iba dierované,je to pravda?

Napsal: 22 bře 2006, 21:34
od Boban
Jaký dát kotouče+desky na zadek u Oct.1.9., 81KW, mám tam dát originál nebo od feroda? :? Jaký je výrobce u originálu, slyšel jsem že Lukas, který to překupuje od Bremba? (rofl)

Napsal: 22 bře 2006, 21:40
od Fantik
Original se dávají ATE

Napsal: 22 bře 2006, 22:41
od Kornout
To lubmont: Nepoznáš, jen podle označení, zda-li maj drážky či díry, to nevím, ale pokud to dobře objednáš, tak to musí sedět, jinak na krabici to je napsané, ne? Jinak to číselné označení se odvíjí od mt. destiček (DS2000,2500, .....) oni ty série maj ucelené a sladěné, nemělo by se to kombinovat, kotouče a desky. Pokud máš komplet vše 2500, tak to jsi šťastný člověk, taky bych to bral.

Napsal: 22 bře 2006, 23:45
od lubomt
Objednával som ferodo racing 2500-ky,ale myslím,že na krabici nie je takéto označenie,tak nerád by som,že som zaplatil za 2500-ky a dostal 2000-ky. zajtra ešte kuknem raz na krabice. A zadné sú vraj športové iba jeden druh,tak som z toho somár...

Napsal: 25 bře 2006, 18:40
od TomasH
Zdarec, já teď koupil na Ocatvku Bembo MAX a desky JURID J. Naprostá spokojenost. Brzdí pěkně zostra, tak doufám, že se zase neprohnou, jak ty staré. Cena kotouč 1420 s DPH a desky mají teď slevu na 850 s DPH. Jinak katalog.mjauto.cz Čaute