Stránka 5 z 6
Napsal: 21 říj 2010, 10:33
od iridium
A to že to nechtělo přes 160 je stejně jen tím že mi to přisává někde vzduch ale zatíím mě to neomezuje tak neřeším.
Napsal: 21 říj 2010, 10:45
od hanyking
Jak se to dělá? Je někde postup?
Napsal: 21 říj 2010, 10:54
od iridium
hanyking píše:Jak se to dělá? Je někde postup?
Mělo by to být zde, ten Milošův mi přijde nejschudnější a taky funguje jak má.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=37947
Napsal: 21 říj 2010, 11:02
od slovacek.milos
já už asi zas na brnk na dvě žhavky to chytalo blbě miloš
Napsal: 21 říj 2010, 11:14
od iridium
slovacek.milos píše:já už asi zas na brnk na dvě žhavky to chytalo blbě miloš
Tak říkáš Starline (to je mi jasné páč z toho nic dobrého nekouká) a Bosch nebrat, jo

Napsal: 21 říj 2010, 15:21
od slovacek.milos
iridium píše:slovacek.milos píše:já už asi zas na brnk na dvě žhavky to chytalo blbě miloš
Tak říkáš Starline (to je mi jasné páč z toho nic dobrého nekouká) a Bosch nebrat, jo

já ty bošky hodil do 2O5 a ten borec během roku postupně dal všechny ty staré, časem se zjistilo že ty bošky na nic mají lesklou krabičku, uvidíme časem
já jsem osobně pro beru, výrobce je francouz a distributor němec, tak tam asi nějaká kvalita je a nepamatuji si problém,
se zapalovacíma svíčkama, bosch, champion,brisk, NGK, jsem měl sposty problémů s beru ne,
uvidíme jak ty žhavky pojedou pak zas napíšu miloš
Napsal: 06 lis 2010, 12:26
od k5ynd1
nazdar kluci,
jak to resite s vyhrevem filtru pri techto a nizsich teplotach? ja totiz nemam nic a pri pomeru vic vyfritu nez ekonafty mam obvykle po ranu zalepeny palivac.....
Napsal: 03 srp 2012, 11:37
od zero1724
jezdil někdo v zimě na poměr 1:1 s petrolejem a vyfritem? díky za odpovědi.
Napsal: 03 srp 2012, 11:45
od k5ynd1
ja osobne ne. ale nejlepsi zkouska bude, kdyz udelas smes a das ji do mrazaku. po nejake dobe to vyndej, zmer tomu teplotu a zkus hustotu. a hned uvidis

Napsal: 03 srp 2012, 12:47
od zero1724
1:1 filtrovanej vyfrit s petrolejem (leteckym palivem JETA1) -38 stále tekuté, v -18 jako pokojová teplota;) jde o to jestli na to někdo jezdil;)
Napsal: 03 srp 2012, 15:38
od radluk
Tak JETA-1 musi mit teplotu "zmrznuti" hodne, hodne vysoko, nad - 45 °C minimalne, mozna -50, jo to je palivo nasich snu do arktickych zim u cerpacek

Napsal: 05 srp 2012, 06:56
od Tomas-Oaza
celou zimu jsem jezdil na trafo s petrolejem v pomeru 9 ltr trafa a litr ptroleje a nebyl zadnej problem, na fotce je smes v - 15 celou noc venku na okne

Re: Přefiltrovaný RO na zimu,auto bez přestavby.
Napsal: 12 srp 2012, 19:22
od redbanditos
iridium píše:No a co na zimu přidávat do oleje letecký petrolej JET A1, deklarují u něj bod tuhnutí -50 C. Stejně v klasické naftě je petroleje habaděj. A trochu nějakého aditiva a je to. (cenu jsem před chvílí poptal tak dám vědět.)
ja som jazdil aj na čistý letecký petrolej len som pridaval asi liter vyfritu na 10 litrov JET aby lepsie mazalo. / nafta je petrolej s povinnou primesou rastlinaku , na aditivum sa vyser , namiesto toho radsi benzin.
Re: Přefiltrovaný RO na zimu,auto bez přestavby.
Napsal: 12 srp 2012, 19:35
od slovacek.milos
[quote="redbanditos"]
no kdybys jezdil na čistý jet tak zhruba za hodinku to nepojede, něco se zadře

Re: Přefiltrovaný RO na zimu,auto bez přestavby.
Napsal: 13 srp 2012, 07:14
od k5ynd1
slovacek.milos píše:
no kdybys jezdil na čistý jet tak zhruba za hodinku to nepojede, něco se zadře

tak tak
